Jump to content

American Car Show Helsinki 6.-9.4.2012


Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • repa

    17

  • Nupa

    10

  • Toni

    5

  • TomiV

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Kertokaas,jotka siellä olitte.Oliko siellä pimeetä,kun tuolla yhellä toisella foorumilla,ITKIVÄT,että olis tarvinnu taskulamppua.

 

No terve!!Ei ollu pimeetä.

Kirjoitettu

Kaikenlaista kalustoa siella nayttaa olevan.  m/

Joo ja olikos eilen illalla jotkut näyttelybileetkin?

IMG_6570_Medium.JPG}

Kirjoitettu

Meinaan, toi kuski näyttää vähän krapulaiselta, silmätkin punottaa ja aika kalpee muutenkin.  :W

IMG_6571_Medium.JPG}

Kirjoitettu

Meinaan, toi kuski näyttää vähän krapulaiselta, silmätkin punottaa ja aika kalpee muutenkin.  :W

 

m/

Kirjoitettu

Vieläkö niitä kerhon tarroja on jäljellä? Kohta pitäs suoriutuu paikalle. Juu ja meidänkin muksut käy kekseillä :)

Kirjoitettu

Vieläkö niitä kerhon tarroja on jäljellä? Kohta pitäs suoriutuu paikalle. Juu ja meidänkin muksut käy kekseillä :)

 

Toivon mukaa tarroja olis ku vast tulon päällä on..

 

Kirjoitettu

Kertokaas,jotka siellä olitte.Oliko siellä pimeetä,kun tuolla yhellä toisella foorumilla,ITKIVÄT,että olis tarvinnu taskulamppua.

Olihan siellä "toisella" puolella paikoitellen melkein pimeetä, mutta toisaalta ehkä parempi niin. Just ja just pystyi tavallisella objektiivilla ottamaan kuvia  m-

valokuvaamiseen_vahan_hamaraa.JPG}

Kirjoitettu

Olihan siellä "toisella" puolella paikoitellen melkein pimeetä, mutta toisaalta ehkä parempi niin. Just ja just pystyi tavallisella objektiivilla ottamaan kuvia  m-

Jäi tämäkin näkemättä kun oli niin helvetillinen jumputus tuolla että meni puoljuoksulla läpi.

Kirjoitettu

Kiitos järjestelyistä vastanneille kerholaisille, hyvä näyttelyosasto, hienot autot.  *clap*

 

 

...ja se mustangi meni muuten Ilonalle Turenkiin.  ;D

Kirjoitettu

[quote name=repa

" timestamp="1333979370]

Kiitos järjestelyistä vastanneille kerholaisille, hyvä näyttelyosasto, hienot autot.  *clap*

 

 

...ja se mustangi meni muuten Ilonalle Turenkiin.  ;D

 

Kiitokset ständiporukalle. Oli komeet biilit osastolla. Tarrojakin löyty.

 

 

Kirjoitettu

Urakka ohi!  Kiitokset rakentajille, päivystäjille ja purkajille sekä kaikille osastolla vierailleille *clap*

 

Taas ensi vuonna uudestaan  m/

Kirjoitettu

Urakka ohi!  Kiitokset rakentajille, päivystäjille ja purkajille sekä kaikille osastolla vierailleille *clap*

 

Taas ensi vuonna uudestaan  m/

 

*clap*

Kirjoitettu

Joo tuli kanssa käytyä Launtaina ihmettelemässä, kerhon osastollakin rupateltu ja pitihän tarrojakin ostaa kun niitä nyt kerrankin oli.  m/

 

Ps hyvä oli osasto ja autot loistavasti valittu  :)

 

T Pohojammaan hurjat

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...