avogta-89 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 My pictures https://plus.google.com/photos/115386226489931768469/albums/5728738627898951249?authkey=CNbB9sDV6p6wdw nice
Toni Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kertokaas,jotka siellä olitte.Oliko siellä pimeetä,kun tuolla yhellä toisella foorumilla,ITKIVÄT,että olis tarvinnu taskulamppua. No terve!!Ei ollu pimeetä.
TexFinn Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2012 Kaikenlaista kalustoa siella nayttaa olevan.
repa Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2012 Kaikenlaista kalustoa siella nayttaa olevan. Joo ja olikos eilen illalla jotkut näyttelybileetkin?
repa Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2012 Meinaan, toi kuski näyttää vähän krapulaiselta, silmätkin punottaa ja aika kalpee muutenkin.
TexFinn Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2012 Meinaan, toi kuski näyttää vähän krapulaiselta, silmätkin punottaa ja aika kalpee muutenkin.
repa Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2012 Tähän ei oo mitään lisäämistä. Se on siinä
repa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Voihan dobermannin hampaanjäljet http://www.iltasanomat.fi/autot/tallainen-on-jallu-lehdesta-tuttu-kohuauto---katso-video/art-1288460489427.html?ref=lk_is_1
IrocRocks Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Vieläkö niitä kerhon tarroja on jäljellä? Kohta pitäs suoriutuu paikalle. Juu ja meidänkin muksut käy kekseillä
TomiV Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Vieläkö niitä kerhon tarroja on jäljellä? Kohta pitäs suoriutuu paikalle. Juu ja meidänkin muksut käy kekseillä Toivon mukaa tarroja olis ku vast tulon päällä on..
repa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kertokaas,jotka siellä olitte.Oliko siellä pimeetä,kun tuolla yhellä toisella foorumilla,ITKIVÄT,että olis tarvinnu taskulamppua. Olihan siellä "toisella" puolella paikoitellen melkein pimeetä, mutta toisaalta ehkä parempi niin. Just ja just pystyi tavallisella objektiivilla ottamaan kuvia
z 28 jari Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Olihan siellä "toisella" puolella paikoitellen melkein pimeetä, mutta toisaalta ehkä parempi niin. Just ja just pystyi tavallisella objektiivilla ottamaan kuvia Jäi tämäkin näkemättä kun oli niin helvetillinen jumputus tuolla että meni puoljuoksulla läpi.
repa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kiitos järjestelyistä vastanneille kerholaisille, hyvä näyttelyosasto, hienot autot. ...ja se mustangi meni muuten Ilonalle Turenkiin.
TomiV Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 [quote name=repa " timestamp="1333979370] Kiitos järjestelyistä vastanneille kerholaisille, hyvä näyttelyosasto, hienot autot. ...ja se mustangi meni muuten Ilonalle Turenkiin. Kiitokset ständiporukalle. Oli komeet biilit osastolla. Tarrojakin löyty.
Nupa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Urakka ohi! Kiitokset rakentajille, päivystäjille ja purkajille sekä kaikille osastolla vierailleille Taas ensi vuonna uudestaan
IrocRocks Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Juu käyty ja nähty monenmoista kulkinetta. Parhaat tietysti siellä FBCF osastolla Tarrat ostettu ja muksutkin sai keksiä syödäkseen eli ei ollu turha reissu ollenkaa Tuolla otoksia jos ketä kiinnostaa http://s1169.photobucket.com/albums/r506/RedCamaro86/American%20Car%20Show%202012/#!cpZZ3QQtppZZ24
zodiack Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2012 Urakka ohi! Kiitokset rakentajille, päivystäjille ja purkajille sekä kaikille osastolla vierailleille Taas ensi vuonna uudestaan
_j00na_ Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2012 Joo tuli kanssa käytyä Launtaina ihmettelemässä, kerhon osastollakin rupateltu ja pitihän tarrojakin ostaa kun niitä nyt kerrankin oli. Ps hyvä oli osasto ja autot loistavasti valittu T Pohojammaan hurjat
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään