Jump to content

V8 Himos 2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Hmmm...  :o Mahdollisesti tulee kylla oltua Kekkoslovakiassa tuohon aikaan...  :W

Kirjoitettu

Kalenteriin täppä, juupajoelta palttiarallaa 65km ..ellei olla töissä.

Kirjoitettu

Voihan rupareikä, kaverin häät just tuona viikonloppuna.. Aina on perskeles joku este ettei tähän tapahtumaan pääse!! m-

Kirjoitettu

Mun henkilökohtainen mielipide on, että tää on kaikin puolin huippumesta kesämiitin järjestämiseen. Varsinkin tasonsa puolesta. Mua ei näin kermaperseenä kiinnosta mikään erämeininki kuppasissa mökeissä. Mut nää on makuasioita.

Kirjoitettu

Meillähän saattas ollla taas tuttu bändi kasassa :D

 

Siltä se uhkaavasti näyttää.  ;D

 

Oma mielipide tästä sijainnista: Ehkä tapahtuman "ainutlaatuisuus" kokee pientä inflaatiota jos paikka pysyy samana.

Eihän siinä, Himoksella on puitteet kohdallaan mutta silti mesta pitäis vaihtaa joka vuosi.

Kirjoitettu

Siltä se uhkaavasti näyttää.  ;D

 

Oma mielipide tästä sijainnista: Ehkä tapahtuman "ainutlaatuisuus" kokee pientä inflaatiota jos paikka pysyy samana.

Eihän siinä, Himoksella on puitteet kohdallaan mutta silti mesta pitäis vaihtaa joka vuosi.

 

poika on tullut kotiin...  ;D "nyt sitä skumppaa pyttyyn"

Kirjoitettu

vaihtelunhalun kyllä ymmärtää , mut paikka on mainio mökkeineen  m/

sattunut omat menot silleen että tullu lähdettyä 2 krt miittiin ja molemmat ollu Himoksella. silti eio paskanmakua jääny

Kirjoitettu

Seuraava jäsen, joka ilmoittautuu hoitamaan kesämeetin järjestelyt paikassa X, saa ilomielin homman hoitaakseen. Lupaan osallistua, jos paikka on järkevän matkan päässä, varustettu mukavuuksilla, siellä on ohjelmana muutakin kuin hyttysiä ja viinan juontia, kustannuksia ei synny 150 euroa enempää, on live musiikkia ja muitakin ihmisiä kuin minä.

 

Muussa tapauksessa ajan mielelläni 500 kilometriä edestakaisin Himokseen jossa on hyvät mökit, ravintola, ohjelmaa, uimaranta (jossa juuri muutama viikko sitten kävin viimeksi kellumassa).

 

Toki jäsenistöllä on oikeus vaatia vaihtelua ja tapahtumia vaikka käsivarren lappiin, mutta on hyvä muistaa muutama tosiasia: Mikään tapahtuma ei synny ilmaiseksi eikä ilman tekijöitä. Kerhon jäsenmaksu 20€ ei riitä kovin ihmeelliseen toimintaan, eli kerho ei sponsoroi tapahtumia, jäsenet maksavat itse lähes kaiken.

 

Oletus: Seuraava summermeet 2013 järjesteään Pohjois-Savossa ja ajomatka pääkaupunkiseudulta 1000 km edestakaisin.  Montako osallistuu?  Asiallista keskustelua aiheesta toivon syntyvän, mutta turhaa itkemistä ei ole kiva lukea. Jäseniä on joka puolelta Suomea, aina joku joutuu harrastamaan pitemmän matkan päähän kuin toiset.  Minusta olisi hienoa järjestää tapaaminen vaikka Lapissa, mutta jonkun olisi otettava homma hoitaakseen.

 

Terveisin puheenjohtaja, joka on puheenjohtaja vain siksi, että kukaan muu ei halunnut olla puheenjohtaja, mutta jonkun on tämäkin paskahomma hoidettava

Kirjoitettu

Seuraava jäsen, joka ilmoittautuu hoitamaan kesämeetin järjestelyt paikassa X, saa ilomielin homman hoitaakseen. Lupaan osallistua, jos paikka on järkevän matkan päässä, varustettu mukavuuksilla, siellä on ohjelmana muutakin kuin hyttysiä ja viinan juontia, kustannuksia ei synny 150 euroa enempää, on live musiikkia ja muitakin ihmisiä kuin minä.

 

Muussa tapauksessa ajan mielelläni 500 kilometriä edestakaisin Himokseen jossa on hyvät mökit, ravintola, ohjelmaa, uimaranta (jossa juuri muutama viikko sitten kävin viimeksi kellumassa).

 

Toki jäsenistöllä on oikeus vaatia vaihtelua ja tapahtumia vaikka käsivarren lappiin, mutta on hyvä muistaa muutama tosiasia: Mikään tapahtuma ei synny ilmaiseksi eikä ilman tekijöitä. Kerhon jäsenmaksu 20€ ei riitä kovin ihmeelliseen toimintaan, eli kerho ei sponsoroi tapahtumia, jäsenet maksavat itse lähes kaiken.

 

Oletus: Seuraava summermeet 2013 järjesteään Pohjois-Savossa ja ajomatka pääkaupunkiseudulta 1000 km edestakaisin.  Montako osallistuu?  Asiallista keskustelua aiheesta toivon syntyvän, mutta turhaa itkemistä ei ole kiva lukea. Jäseniä on joka puolelta Suomea, aina joku joutuu harrastamaan pitemmän matkan päähän kuin toiset.   Minusta olisi hienoa järjestää tapaaminen vaikka Lapissa, mutta jonkun olisi otettava homma hoitaakseen.

 

Terveisin puheenjohtaja, joka on puheenjohtaja vain siksi, että kukaan muu ei halunnut olla puheenjohtaja, mutta jonkun on tämäkin paskahomma hoidettava

 

Täs tulis mieleen ku teillä on tiedot mis meitin jäsenet asuu.. Siitä kattoa mikä ois sopiva kokoontumis paikka mihin suurinosalla ois sama matka. Tiän tosi ettei ihan kaikille tää oo reilu mut jostain hyvä lähtee..

 

Kirjoitettu

Ja mä ajan ihan mihin vaan, mutten Himokselle...se on nähty!

Kirjoitettu

Täs tulis mieleen ku teillä on tiedot mis meitin jäsenet asuu.. Siitä kattoa mikä ois sopiva kokoontumis paikka mihin suurinosalla ois sama matka. Tiän tosi ettei ihan kaikille tää oo reilu mut jostain hyvä lähtee..

 

Muuten hyvä, mutta suurehkosta jäsenmäärästä huolimatta keskimäärin n. 30 henkilöä osallistuu ko. tapahtumaan. Osa ei, vaikka se järjestettäsiin heidän naapurissaan. Surullista kyllä, nämä suureen ääneen valittajat ovat myös niitä jotka eivät edes osallistu tapahtumaan itse, oli se sitten missä tahansa. Voidaanhan kesämiitti järjestää ihan tasan keskellä Suomeakin, harpilla mitattuna. Joku vaan ottaa nyt sitten selvää, mitä majoittumiskohteita siinä pisteessä on ja mitä se maksaa m/

Kirjoitettu

Big wheels oli kiva tapahtuma aikanaan joten sinne voitaisiin mennä ensi vuonna. Tää vuosi kun on lukittu.

 

Eiköhän mennä samalla bändillä kuin viimeksi. Tällä kertaa muutkin vois tulla ajaa mäkikisaa kerhosta.  ;D

Kirjoitettu

Big wheels oli kiva tapahtuma aikanaan joten sinne voitaisiin mennä ensi vuonna. Tää vuosi kun on lukittu.

 

Eiköhän mennä samalla bändillä kuin viimeksi. Tällä kertaa muutkin vois tulla ajaa mäkikisaa kerhosta.  ;D

 

Mäkikisaa ei muuten ole tänä vuonna. Siellä on nopeusajo mahdollisuuksien mukaan myös varttimailiajalla.

Varttimailin ajoa on ruinattu joka vuosi ja nyt sitten koitetaan se järjestää.

Kirjoitettu

Ja mä ajan ihan mihin vaan, mutten Himokselle...se on nähty!

m/

 

Alkuperäisenä ajatuksena on ollut että summermiitti on eripaikoissa erivuosina jolloinka ei tule samoille jäsenille pitkää / lyhyttä matkaa.

Ja ajettavaksi nää autot on tehty.

Pudasjärven miitti (moni muukin miitti on ollut todella ok) oli todella jees vaikka matkaa olikin. Matka on jo osa siitä summermiitistä.

Jos ja kun mökissä vain nukkuu käy suihkussa, saunassa, syö, niin miksi se pitää olla todella luxusta

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...