Jump to content

V8 Himos 2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

m/

 

Alkuperäisenä ajatuksena on ollut että summermiitti on eripaikoissa erivuosina jolloinka ei tule samoille jäsenille pitkää / lyhyttä matkaa.

Ja ajettavaksi nää autot on tehty.

Pudasjärven miitti (moni muukin miitti on ollut todella ok) oli todella jees vaikka matkaa olikin. Matka on jo osa siitä summermiitistä.

Jos ja kun mökissä vain nukkuu käy suihkussa, saunassa, syö, niin miksi se pitää olla todella luxusta

No mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa käydä "yleisissä" suihkuissa ja ulkohuussiissa. Kyllä, olen kermaperse.

Kirjoitettu

No mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa käydä "yleisissä" suihkuissa ja ulkohuussiissa. Kyllä, olen kermaperse.

jos mökissä on vessa ja suihku niin ei se tarkoita että kaikki käy siinä mökissä. tai ainakin näin on ollut tapana. Mutta tietty tapoja on erilaisia  :W  ;D ;D

Kirjoitettu

No mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa käydä "yleisissä" suihkuissa ja ulkohuussiissa. Kyllä, olen kermaperse.

Hyvätasoisia mökkeja on kyllä muuallakin.

Kirjoitettu

Meillähän saattas ollla taas tuttu bändi kasassa :D

vois vaikka tullakki :D Ja pori/yyteri oli hieno paikka jokunen vuosi sitten  m/ Oli pirusti autojaki ja komee letka ympäri suomen *clap* *clap*
Kirjoitettu

en ajatellu osallistuu himoksen miittii eiköhän niitä paikkoja muuallakin oo *clap*

Kirjoitettu

jos mökissä on vessa ja suihku niin ei se tarkoita että kaikki käy siinä mökissä. tai ainakin näin on ollut tapana. Mutta tietty tapoja on erilaisia   :W   ;D ;D

Ehkä mä tarkotin sellasta mökkiä, jossa ei ko. ominaisuuksia ole  ::). Sellasessakin on tullut majailtua.

Kirjoitettu

taitaa just nurmikko kasvaa tuohon himoksen aikaan niin nopeesti että pitää varmaan  jäädä sitä leikkaamaan ja vahtimaan ettei ryöstäydy käsistä!!!!  :W

Kirjoitettu

Kyllähän tuonne pitää tulla jos aika ja rahat riittävät :)

 

EDIT: Ja lopettakaa se vinkuminen, ydinporukka on tehnyt ison homman tuonkin tapahtuman eteen. Hiljaa jos ei kiinnosta >:(

Kirjoitettu

 

ydinporukka on tehnyt ison homman tuonkin tapahtuman eteen m/

Kirjoitettu

No tottakai tuun. Himos on hieno mesta, ja hinta/laatu suhteeltaan ei varmaan parempaa löydy kovin helposti. Mutta silti oon sitä mieltä että vaihtelu virkistää. oikeestaan sviduttaa kun on liian lähellä  ;D Harmittaa vieläkin kun jäi iso-syöte väliin, camaron loota poiki just kuukaus ennen ja oli ainoo auto sillon  :-\

Jos sais kesäloman ajoitettuu sopivasti niin tää olis hyvä roadtripin välietappi  8)

Kirjoitettu

No tottakai tuun. Himos on hieno mesta, ja hinta/laatu suhteeltaan ei varmaan parempaa löydy kovin helposti. Mutta silti oon sitä mieltä että vaihtelu virkistää. oikeestaan sviduttaa kun on liian lähellä  ;D Harmittaa vieläkin kun jäi iso-syöte väliin, camaron loota poiki just kuukaus ennen ja oli ainoo auto sillon  :-\

Jos sais kesäloman ajoitettuu sopivasti niin tää olis hyvä roadtripin välietappi  8)

 

syötteellä tais mennä lootia urakalla ja omakin valmistu lootan vaihdosta keskiviikkona ja torstai oli lähtöpäivä ei siis edes kiire...kait.

 

noit miittejä kun järjestelee ympäri suomee ni siin kyl paikalliset avut on isossa roolissa syötteellä pekka 68 teki käytännön järjestelyjä ja hoiti asiaoita, lappeenrannassa taas Rale oli priimus moottori. himosta taas tehty vellun kans ja vellun vetovastuulla ja siel oltii ite paikalla sopimas asioita ja kattomas paikkoja.

 

ihan vaan tämmönen tieto et jos on hyvä paikka tiedossa mihin sais jotain ohjelmaa ja majotusta ni järjestelyhin ku ottaa vähä osaa ni saa aikaan kaiken laista kun noi välimatkat haittaa joskus itte paikanpäälle menoa mut hen koht käymällä asiat yleensä selvii viel paremmin ku puhelimessa. ja hallituksessa ollessakin on helpompi katella paikkoja ku saa vinkkejä et mitä olis missä tarjolla ja mitä ohjelmaa siin olis mahollista järjestää tää maa on kumminki täynnä semmosia mestoja mistä ei välttämättä tiedetä mitää.

 

ei mitään henkilökohtaista kenellekään kunhan yleisesti pohdin ääneen, mut jos mieli pahottu ni yv lootas on tilaa jos siltä tuntuu

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

No totta hemmetissä tänne! Hyväksi koettu. Mukavat mökit, lyhyet kävely-yhteydet Himoksen keskustaan, erilaisia ohjelmia, muitakin ihmisiä ja amerikkalaisia autoja. Takuuvarmaa. Hauskaa. Hulvatonta.

Narisijat voisivat narinansa sijasta keksiä niitä vaihtoehtoja, jotka KOKONAISUUDESSAAN ovat parempia! Hallituksen tyypit sentään ovat nähneet vaivaa tämän tapahtuman takia.  m/

Kirjoitettu

Nyt taitaa olla vuorossa 14 V8 Himos festivaali. F-Bodyclub on jo osa tuota perinnettä. Itse en mene paikalle ihailemaan Himoksen kaunista luontoa vaan tapaamaan mahdollisimman montaa saman asian harrastajaa. Aina on ollut kiva tavata uusia ja vanhoja tuttuja. Myös ensi kesänä tulen tutustumaan uusiin autoharrastajiin, eikä sitä minulta kukaan vie pois.

 

Mikäli minusta riippuisi, niin 2013 kerhon Summermeet olisi myös Himoksessa, mutta avoimin mielin otetaan vastaan konkreettisia ehdotuksia muistakin vaihtoehdoista poissulkematta myöskään yhteisiä reissuja vaikka sinne Sema Showhun saakka.  Mitenkään en tosin osaa kuvitella kerhon päätapahtuman ja vuosikokouksen järjestämistä kovin kaukana kerhon jäsenten sijaintipainopisteestä Suomen kartalla.

 

 

 

EDIT: Korjasin hiukan tuota tekstiä, ettei kukaan vaan vahingossakaan luule mitään jo sovitun 2013 Summermeetin pitopaikasta. repa

Kirjoitettu

Nyt taitaa olla vuorossa 14 V8 Himos festivaali. F-Bodyclub on jo osa tuota perinnettä. Itse en mene paikalle ihailemaan Himoksen kaunista luontoa vaan tapaamaan mahdollisimman montaa saman asian harrastajaa. Aina on ollut kiva tavata uusia ja vanhoja tuttuja. Myös ensi kesänä tulen tutustumaan uusiin autoharrastajiin, eikä sitä minulta kukaan vie pois.

 

On todennäköistä, että myös 2013 kerhon summermeet on Himoksessa. Ne jotka haluavat kesätapaamisen siirtämistä jonnekin muualle, saavat minun puolestani osallistua tapahtuman järjestämiseen muutenkin kuin itkemällä maailman pahuutta ja epäreiluutta.

 

Avoimin mielin otetaan vastaan konkreettisia ehdotuksia muistakin vaihtoehdoista poissulkematta myöskään yhteisiä reissuja vaikka sinne Sema Showhun saakka.  Mitenkään en tosin osaa kuvitella kerhon päätapahtuman ja vuosikokouksen järjestämistä kovin kaukana kerhon jäsenten sijaintipainopisteestä Suomen kartalla.

 

Eli: Muitakin kesätapahtumia voidaan järjestää, jos joku ottaa niiden järjestämisvastuun hoitaakseen.

 

 

Ja nyt pikku kullanmurut, hyvää yötä  :-*

Olisko porissa ketään joka vois jeesata? siel kun kerran oltiin niin oli mahtava paikka toi yyteri hyvät mökit ja palvelut m/ m/
Kirjoitettu

Olisko porissa ketään joka vois jeesata? siel kun kerran oltiin niin oli mahtava paikka toi yyteri hyvät mökit ja palvelut m/ m/

Kyllä noi mökkibuukkauukset voi tehdä kuka tahansa, ei siihen porilainen tarvi olla..

Ei muuta kun vetoomus asian puolesta  politbyroolle ja hoidat homman m/

Kirjoitettu

On todennäköistä, että myös 2013 kerhon summermeet on Himoksessa.

 

En aio ensivuonnakaan osallistua Summermiittiin jos se on Himoksella    m/

Kirjoitettu

Olisko porissa ketään joka vois jeesata? siel kun kerran oltiin niin oli mahtava paikka toi yyteri hyvät mökit ja palvelut m/ m/

 

Täällä ollaan mut siihen tarvitaan sitte kerhon konsensuksen yksimielinen tuki jos jotain järkkäillään.

 

Himos on siitä hyvä että se on "melko" keskellä Suomea, joten diplomaattisuden nimissä kaikilla olisi yhtä lyhyt/pitkä matka. Hyvä mesta se on.

Kirjoitettu

 

Täällä ollaan mut siihen tarvitaan sitte kerhon konsensuksen yksimielinen tuki jos jotain järkkäillään.

 

Himos on siitä hyvä että se on "melko" keskellä Suomea, joten diplomaattisuden nimissä kaikilla olisi yhtä lyhyt/pitkä matka. Hyvä mesta se on.

joo onhan se on tullut oltua mut niinkuin joku tos aikaisemmin sanoiki et olis kiva jos olis joskus muillaki pailkolla :D :D ;)
Kirjoitettu

joo onhan se on tullut oltua mut niinkuin joku tos aikaisemmin sanoiki et olis kiva jos olis joskus muillaki pailkolla :D :D ;)

Mennään me itkijät Alastaroon.. samana viikonloppuna olis Ford Nats'it  :W,

  • 1 month later...
Kirjoitettu

tuonne olis kyllä mahtava päästä,varsinkin kun oon justiin liittynyt kerhoon niin olis mukava nähdä saman "tallin väkeä" ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...