Lady Firebird Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Alkuperäisenä ajatuksena on ollut että summermiitti on eripaikoissa erivuosina jolloinka ei tule samoille jäsenille pitkää / lyhyttä matkaa. Ja ajettavaksi nää autot on tehty. Pudasjärven miitti (moni muukin miitti on ollut todella ok) oli todella jees vaikka matkaa olikin. Matka on jo osa siitä summermiitistä. Jos ja kun mökissä vain nukkuu käy suihkussa, saunassa, syö, niin miksi se pitää olla todella luxusta No mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa käydä "yleisissä" suihkuissa ja ulkohuussiissa. Kyllä, olen kermaperse.
Cujo Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 No mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa käydä "yleisissä" suihkuissa ja ulkohuussiissa. Kyllä, olen kermaperse. jos mökissä on vessa ja suihku niin ei se tarkoita että kaikki käy siinä mökissä. tai ainakin näin on ollut tapana. Mutta tietty tapoja on erilaisia ;D
pantera Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 No mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa käydä "yleisissä" suihkuissa ja ulkohuussiissa. Kyllä, olen kermaperse. Hyvätasoisia mökkeja on kyllä muuallakin.
gmc63 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Meillähän saattas ollla taas tuttu bändi kasassa vois vaikka tullakki Ja pori/yyteri oli hieno paikka jokunen vuosi sitten Oli pirusti autojaki ja komee letka ympäri suomen *clap*
antti65 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 en ajatellu osallistuu himoksen miittii eiköhän niitä paikkoja muuallakin oo
Lady Firebird Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 jos mökissä on vessa ja suihku niin ei se tarkoita että kaikki käy siinä mökissä. tai ainakin näin on ollut tapana. Mutta tietty tapoja on erilaisia ;D Ehkä mä tarkotin sellasta mökkiä, jossa ei ko. ominaisuuksia ole . Sellasessakin on tullut majailtua.
p-o-n-u Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 taitaa just nurmikko kasvaa tuohon himoksen aikaan niin nopeesti että pitää varmaan jäädä sitä leikkaamaan ja vahtimaan ettei ryöstäydy käsistä!!!!
Lintumies Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kyllähän tuonne pitää tulla jos aika ja rahat riittävät EDIT: Ja lopettakaa se vinkuminen, ydinporukka on tehnyt ison homman tuonkin tapahtuman eteen. Hiljaa jos ei kiinnosta
airbrush 1 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 ydinporukka on tehnyt ison homman tuonkin tapahtuman eteen
Z-mo Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Mailin rykäsy on kyllä ihan pakko vetää.
Chonder Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 No tottakai tuun. Himos on hieno mesta, ja hinta/laatu suhteeltaan ei varmaan parempaa löydy kovin helposti. Mutta silti oon sitä mieltä että vaihtelu virkistää. oikeestaan sviduttaa kun on liian lähellä Harmittaa vieläkin kun jäi iso-syöte väliin, camaron loota poiki just kuukaus ennen ja oli ainoo auto sillon Jos sais kesäloman ajoitettuu sopivasti niin tää olis hyvä roadtripin välietappi
mikke Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2012 No tottakai tuun. Himos on hieno mesta, ja hinta/laatu suhteeltaan ei varmaan parempaa löydy kovin helposti. Mutta silti oon sitä mieltä että vaihtelu virkistää. oikeestaan sviduttaa kun on liian lähellä Harmittaa vieläkin kun jäi iso-syöte väliin, camaron loota poiki just kuukaus ennen ja oli ainoo auto sillon Jos sais kesäloman ajoitettuu sopivasti niin tää olis hyvä roadtripin välietappi syötteellä tais mennä lootia urakalla ja omakin valmistu lootan vaihdosta keskiviikkona ja torstai oli lähtöpäivä ei siis edes kiire...kait. noit miittejä kun järjestelee ympäri suomee ni siin kyl paikalliset avut on isossa roolissa syötteellä pekka 68 teki käytännön järjestelyjä ja hoiti asiaoita, lappeenrannassa taas Rale oli priimus moottori. himosta taas tehty vellun kans ja vellun vetovastuulla ja siel oltii ite paikalla sopimas asioita ja kattomas paikkoja. ihan vaan tämmönen tieto et jos on hyvä paikka tiedossa mihin sais jotain ohjelmaa ja majotusta ni järjestelyhin ku ottaa vähä osaa ni saa aikaan kaiken laista kun noi välimatkat haittaa joskus itte paikanpäälle menoa mut hen koht käymällä asiat yleensä selvii viel paremmin ku puhelimessa. ja hallituksessa ollessakin on helpompi katella paikkoja ku saa vinkkejä et mitä olis missä tarjolla ja mitä ohjelmaa siin olis mahollista järjestää tää maa on kumminki täynnä semmosia mestoja mistä ei välttämättä tiedetä mitää. ei mitään henkilökohtaista kenellekään kunhan yleisesti pohdin ääneen, mut jos mieli pahottu ni yv lootas on tilaa jos siltä tuntuu
Sarita Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2012 No totta hemmetissä tänne! Hyväksi koettu. Mukavat mökit, lyhyet kävely-yhteydet Himoksen keskustaan, erilaisia ohjelmia, muitakin ihmisiä ja amerikkalaisia autoja. Takuuvarmaa. Hauskaa. Hulvatonta. Narisijat voisivat narinansa sijasta keksiä niitä vaihtoehtoja, jotka KOKONAISUUDESSAAN ovat parempia! Hallituksen tyypit sentään ovat nähneet vaivaa tämän tapahtuman takia.
repa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2012 Nyt taitaa olla vuorossa 14 V8 Himos festivaali. F-Bodyclub on jo osa tuota perinnettä. Itse en mene paikalle ihailemaan Himoksen kaunista luontoa vaan tapaamaan mahdollisimman montaa saman asian harrastajaa. Aina on ollut kiva tavata uusia ja vanhoja tuttuja. Myös ensi kesänä tulen tutustumaan uusiin autoharrastajiin, eikä sitä minulta kukaan vie pois. Mikäli minusta riippuisi, niin 2013 kerhon Summermeet olisi myös Himoksessa, mutta avoimin mielin otetaan vastaan konkreettisia ehdotuksia muistakin vaihtoehdoista poissulkematta myöskään yhteisiä reissuja vaikka sinne Sema Showhun saakka. Mitenkään en tosin osaa kuvitella kerhon päätapahtuman ja vuosikokouksen järjestämistä kovin kaukana kerhon jäsenten sijaintipainopisteestä Suomen kartalla. EDIT: Korjasin hiukan tuota tekstiä, ettei kukaan vaan vahingossakaan luule mitään jo sovitun 2013 Summermeetin pitopaikasta. repa
gmc63 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Nyt taitaa olla vuorossa 14 V8 Himos festivaali. F-Bodyclub on jo osa tuota perinnettä. Itse en mene paikalle ihailemaan Himoksen kaunista luontoa vaan tapaamaan mahdollisimman montaa saman asian harrastajaa. Aina on ollut kiva tavata uusia ja vanhoja tuttuja. Myös ensi kesänä tulen tutustumaan uusiin autoharrastajiin, eikä sitä minulta kukaan vie pois. On todennäköistä, että myös 2013 kerhon summermeet on Himoksessa. Ne jotka haluavat kesätapaamisen siirtämistä jonnekin muualle, saavat minun puolestani osallistua tapahtuman järjestämiseen muutenkin kuin itkemällä maailman pahuutta ja epäreiluutta. Avoimin mielin otetaan vastaan konkreettisia ehdotuksia muistakin vaihtoehdoista poissulkematta myöskään yhteisiä reissuja vaikka sinne Sema Showhun saakka. Mitenkään en tosin osaa kuvitella kerhon päätapahtuman ja vuosikokouksen järjestämistä kovin kaukana kerhon jäsenten sijaintipainopisteestä Suomen kartalla. Eli: Muitakin kesätapahtumia voidaan järjestää, jos joku ottaa niiden järjestämisvastuun hoitaakseen. Ja nyt pikku kullanmurut, hyvää yötä Olisko porissa ketään joka vois jeesata? siel kun kerran oltiin niin oli mahtava paikka toi yyteri hyvät mökit ja palvelut m/
pantera Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Olisko porissa ketään joka vois jeesata? siel kun kerran oltiin niin oli mahtava paikka toi yyteri hyvät mökit ja palvelut m/ Kyllä noi mökkibuukkauukset voi tehdä kuka tahansa, ei siihen porilainen tarvi olla.. Ei muuta kun vetoomus asian puolesta politbyroolle ja hoidat homman
Cujo Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 On todennäköistä, että myös 2013 kerhon summermeet on Himoksessa. En aio ensivuonnakaan osallistua Summermiittiin jos se on Himoksella
Johnny Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Olisko porissa ketään joka vois jeesata? siel kun kerran oltiin niin oli mahtava paikka toi yyteri hyvät mökit ja palvelut m/ Täällä ollaan mut siihen tarvitaan sitte kerhon konsensuksen yksimielinen tuki jos jotain järkkäillään. Himos on siitä hyvä että se on "melko" keskellä Suomea, joten diplomaattisuden nimissä kaikilla olisi yhtä lyhyt/pitkä matka. Hyvä mesta se on.
gmc63 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Täällä ollaan mut siihen tarvitaan sitte kerhon konsensuksen yksimielinen tuki jos jotain järkkäillään. Himos on siitä hyvä että se on "melko" keskellä Suomea, joten diplomaattisuden nimissä kaikilla olisi yhtä lyhyt/pitkä matka. Hyvä mesta se on. joo onhan se on tullut oltua mut niinkuin joku tos aikaisemmin sanoiki et olis kiva jos olis joskus muillaki pailkolla :D
pantera Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 joo onhan se on tullut oltua mut niinkuin joku tos aikaisemmin sanoiki et olis kiva jos olis joskus muillaki pailkolla :D Mennään me itkijät Alastaroon.. samana viikonloppuna olis Ford Nats'it ,
Juhani LS1 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Himoksella: http://www.nopeusmittaus.com/ http://fatboy.se/ muunmuassa
-vellu Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Himoksella: http://www.nopeusmittaus.com/ Meillä on tuohon tulossa näillä näkymin oma kiintiö
Z-mo Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Himoksella: http://www.nopeusmittaus.com/ Meillä on tuohon tulossa näillä näkymin oma kiintiö Tuolla mennään kaikki mitä vehkeet antaa irti!
kupo83 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 tuonne olis kyllä mahtava päästä,varsinkin kun oon justiin liittynyt kerhoon niin olis mukava nähdä saman "tallin väkeä"
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään