Nupa Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Mahdollisuus saada kerholle oma "kilpaluokka" eli numerointi, jos vain on tarpeeksi monta osallistujaa. Oliskohan, monta, osallistujaa? -e- toinen mahdollisuus voi olla Alastarolla elokuussa, selviää myöhemmin.
-vellu Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Montako osallistujaa vaadittaisiin omaan luokkaan? Tämä olisi hyvä kiihdytyskauden avaus
Z-mo Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kyllähän tänne vois tulla sutimaan...
Rale Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 kiinnostaa kyllä tuohon aikoihin täytyy olla camaron jo täydessä iskussa
Fenix Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 kiinnostaa kyllä tuohon aikoihin täytyy olla camaron jo täydessä iskussa Tyyppi tulisi vaan nolaamaan meidät muut...eiku, olisi hienoa nähdä camaro livenä
Rale Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Tyyppi tulisi vaan nolaamaan meidät muut...eiku, olisi hienoa nähdä camaro livenä tottakai tulen testaamaan/säätämään autoa radalle jos sellainen mahdollisuus löytyy
-vellu Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 tottakai tulen testaamaan/säätämään autoa radalle jos sellainen mahdollisuus löytyy Jos tää toteutuu, niin tuun pelkästään kattomaan sun autoa tuonne
Rale Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2012 Jos tää toteutuu, niin tuun pelkästään kattomaan sun autoa tuonne *clap* toivottavasti toteutuu auto on ainakin tuohon aikaan valmis
zodiack Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2012 ei pääse tänne kun tulen just tuolloin Espanjasta
balez Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2012 taa olis veikeeta.. taytyy jostain hommaa affa ja vapaata aikaa tolle vkl.. hienoa jos saatte tan jarjestettya m/
repa Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2012 taa olis veikeeta.. taytyy jostain hommaa affa ja vapaata aikaa tolle vkl.. hienoa jos saatte tan jarjestettya m/ Hih, Baleziltakin on tippunut pisteet ÄÄstä ja ÖÖStä.
gmc63 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2012 Voishan sitä tulla kattoon mitä toi kulkee sil aavikkoperällä
Puuhis Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2012 ei pääse tänne kun tulen just tuolloin Espanjasta Eli olet paikalla ? Hyvin sattui loman loppuminen.
zodiack Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2012 Eli olet paikalla ? Hyvin sattui loman loppuminen. vasta klo 14 kone kentällä..
Senior Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2012 vasta klo 14 kone kentällä.. Välilasku Kiikalassa ?
Mikey_ Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2012 Duunista ruinattu vp, eli mukana.
Nupa Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2012 Sen verran tuntuu olevan kiinnostusta, että oma luokka saadaan hienoa. Käytännön asiat ilmotellaan lähempänä tapahtumaa.
Nupa Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2012 http://www.vw-open.fi/ Kerholla on oma kilpa"luokka" eli numerointi, ilmottaa vaan luukulla itsensä f-bodyklubiluokkaan jos sellasella ajelee.
Rale Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2012 hienoa m/ mutta mikä on "öljyn keräys astia" joka vaaditaan selvästi viritetyille autoille omaahan tämä ei koske koska camaro on lähes vakio
TomiV Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2012 hienoa m/ mutta mikä on "öljyn keräys astia" joka vaaditaan selvästi viritetyille autoille omaahan tämä ei koske koska camaro on lähes vakio Se on lähinnä ilmavolsuille tarkotettu.
set28 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2012 hienoa m/ mutta mikä on "öljyn keräys astia" joka vaaditaan selvästi viritetyille autoille omaahan tämä ei koske koska camaro on lähes vakio mulla ainakin noi huohotinletkut menee purkkiin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään