Jump to content

VW Open Kiikala 19.05.2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Mahdollisuus saada kerholle oma "kilpaluokka" eli numerointi, jos vain on tarpeeksi monta osallistujaa.

Oliskohan, monta, osallistujaa?

 

-e- toinen mahdollisuus voi olla Alastarolla elokuussa, selviää myöhemmin.

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TomiV

    13

  • Z-mo

    11

  • Rale

    11

  • Senior

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Montako osallistujaa vaadittaisiin omaan luokkaan?

 

Tämä olisi hyvä kiihdytyskauden avaus \m/

Kirjoitettu

kiinnostaa kyllä m/ tuohon aikoihin täytyy olla camaron jo täydessä iskussa  m/

Kirjoitettu

kiinnostaa kyllä m/ tuohon aikoihin täytyy olla camaron jo täydessä iskussa  m/

 

Tyyppi tulisi vaan nolaamaan meidät muut...eiku, olisi hienoa nähdä camaro livenä m/

Kirjoitettu

Tyyppi tulisi vaan nolaamaan meidät muut...eiku, olisi hienoa nähdä camaro livenä m/

tottakai tulen testaamaan/säätämään autoa radalle jos sellainen mahdollisuus löytyy ;)

Kirjoitettu

tottakai tulen testaamaan/säätämään autoa radalle jos sellainen mahdollisuus löytyy ;)

 

Jos tää toteutuu, niin tuun pelkästään kattomaan sun autoa tuonne \m/

Kirjoitettu

Jos tää toteutuu, niin tuun pelkästään kattomaan sun autoa tuonne \m/

 

*clap* *clap* m/ toivottavasti toteutuu m/ auto on ainakin tuohon aikaan valmis  m/

Kirjoitettu

taa olis veikeeta.. taytyy jostain hommaa affa ja vapaata aikaa tolle vkl.. hienoa jos saatte tan jarjestettya  m/ m/

Kirjoitettu

taa olis veikeeta.. taytyy jostain hommaa affa ja vapaata aikaa tolle vkl.. hienoa jos saatte tan jarjestettya  m/ m/

Hih, Baleziltakin on tippunut pisteet ÄÄstä ja ÖÖStä.  ::)
Kirjoitettu

Voishan sitä tulla kattoon mitä toi kulkee sil aavikkoperällä ;D

Kirjoitettu

ei pääse tänne kun tulen just tuolloin Espanjasta

Eli olet paikalla ? Hyvin sattui loman loppuminen.
Kirjoitettu

Eli olet paikalla ? Hyvin sattui loman loppuminen.

 

vasta klo 14 kone kentällä..

Kirjoitettu

Sen verran tuntuu olevan kiinnostusta, että oma luokka saadaan  *clap*  \m/   hienoa.

Käytännön asiat ilmotellaan lähempänä tapahtumaa.

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

hienoa m/ m/ mutta mikä on "öljyn keräys astia" joka vaaditaan selvästi viritetyille autoille ??? omaahan tämä ei koske koska camaro on lähes vakio 8)

Kirjoitettu

hienoa m/ m/ mutta mikä on "öljyn keräys astia" joka vaaditaan selvästi viritetyille autoille ??? omaahan tämä ei koske koska camaro on lähes vakio 8)

 

Se on lähinnä ilmavolsuille tarkotettu.

Kirjoitettu

hienoa m/ m/ mutta mikä on "öljyn keräys astia" joka vaaditaan selvästi viritetyille autoille ??? omaahan tämä ei koske koska camaro on lähes vakio 8)

mulla ainakin noi huohotinletkut menee purkkiin
  • 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...