Jump to content

VW Open Kiikala 19.05.2012

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mihinkäs aikaan porukka meinaa paikalle valua? Sitähän vois koittaa miettiä pientä letkaa...

• Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• TomiV

13

• Z-mo

11

• Rale

11

• selli

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Mihinkäs aikaan porukka meinaa paikalle valua? Sitähän vois koittaa miettiä pientä letkaa...

mulla klo 10 paikalle se ois tavoite, m/ m/

Kirjoitettu

mulla klo 10 paikalle se ois tavoite, m/ m/

Mä pyrin olee varmaankin joskus 9:30 persiissä siellä.

Vois hypätä jonku kyytiin jänikseksi jos kelit suosii.  m/

Tällä hetkellä muuten lupailee taas kivasti sadetta. No onneks tässä ehtii ennustus muuttua vielä 17 kertaa ennen lauantaita.

Kirjoitettu

Vois hypätä jonku kyytiin jänikseksi jos kelit suosii.  m/

Passaa.

Kirjoitettu

Vroooom, katotaas nyt. Pitäs ajella tuosta pikkuteitä ettei motarille menis ku siellä rupee bensa maistumaan iha toisella tapaa :D

Kirjoitettu

jos en nuku pommiin lähetään aamuyöllä ajamaan kohti kiikalaa. perillä joskus 9-10 aikoihin.

Kirjoitettu

Kellään tietoo monelta katsastus alkaa?

Jostain olin lukevinani että katsastus alkais klo 9. Ajelut klo 10.

Kirjoitettu

Jostain olin lukevinani että katsastus alkais klo 9. Ajelut klo 10.

Juu. klo 9 alkaa katsastus.

VW_OPEN.jpg.9328dacff1b6ee1cef43dcbd6733801e.jpg

Kirjoitettu

kannattaa muuten olla ajoissa, veikkaisin että aika rysä saattaa olla.. joskus arin kyydissä tultiin "myöhään" ja ajopaikat oli jo täynnä joten..

projekteja kun lukee niin täällä pitäs tulla aika kovia kisoja ja aikoja  m/

Kirjoitettu

Videokamera lataukses ja sen muistikortti tyhjätty. Valmista huomiseen koitokseen  m/

Kirjoitettu

Videokamera lataukses ja sen muistikortti tyhjätty. Valmista huomiseen koitokseen  m/

Ja GoPro ladattuna, pitää keksiä jotain hauskoja kiinnityspaikkoja...

Kirjoitettu

Ja GoPro ladattuna, pitää keksiä jotain hauskoja kiinnityspaikkoja...

Siihen kuskin eteen että voi muutkin nähäd kuinka se hymy menee korviin asti... \m/

Kirjoitettu

Siihen kuskin eteen että voi muutkin nähäd kuinka se hymy menee korviin asti... \m/

Tai näkee ilmeet kun menee ajo täysin päi persettä/jotain hajoo  :W

Kirjoitettu

... Muut ajoivat melko kovaakin... \m/

Liioittelet :  :)  OSA ajoi melko kovaa ...  ihan simona. Kaipa joku laittaa tulokset foorumille ?

Mun pirssi ei kulkenut mutta ei se mitään ; tämä homma on silkkaa hupia.

Kirjoitettu

Liioittelet :  :)  OSA ajoi melko kovaa ...  ihan simona. Kaipa joku laittaa tulokset foorumille ?

Mun pirssi ei kulkenut mutta ei se mitään ; tämä homma on silkkaa hupia.

Löytyy videokuvaa myös.. Jahka saan eka ne tänne nettiin ladattuu.

Kirjoitettu

Laitan aikoja esille kun niitä saan, pari on jo..

Kirjoitettu

Kävin, olin ja en ajanut.  \m/ Muut ajoivat melko kovaakin... \m/

Kävin, olin ja sudin. Oma touhu tuntu enemmänkin driftaamiselta ku kiihdytysajolta. Miten voi lentokentän pätkä olla noin liukas...

Teki mitä vaan, niin aina löi perän irti. Hirveellä tuurilla sai edes 13-alkusen ajan, 13.988s / 174,17km/h  :-*

60ft 2,473s jollain ihme hiipimis/ryömimis-taktiikalla. Ja sen jälkeen se sutiminen vasta alkoikin.  ;D

Auto tykkää kyllä kulkea, hyvin osuu 3.27 välitys vartille. Tulee maaliin sopivasti kolmonen tuvassa ja kierrokset siellä jossakin 5500rpm paremmalla puolella. Tosin siten, että kaks ekaa pykälää on luisteltu, en sitten tiedä miten tuo muuttuu jos pito olisi läsnä...

Pääasia että oli hauskaa, ja jäipähän ainakin petrattavaa...  \m/

Kirjoitettu

Kävin, olin ja sudin. Oma touhu tuntu enemmänkin driftaamiselta ku kiihdytysajolta. Miten voi lentokentän pätkä olla noin liukas...

Teki mitä vaan, niin aina löi perän irti. Hirveellä tuurilla sai edes 13-alkusen ajan, 13.988s / 174,17km/h  :-*

60ft 2,473s jollain ihme hiipimis/ryömimis-taktiikalla. Ja sen jälkeen se sutiminen vasta alkoikin.  ;D

Auto tykkää kyllä kulkea, hyvin osuu 3.27 välitys vartille. Tulee maaliin sopivasti kolmonen tuvassa ja kierrokset siellä jossakin 5500rpm paremmalla puolella. Tosin siten, että kaks ekaa pykälää on luisteltu, en sitten tiedä miten tuo muuttuu jos pito olisi läsnä...

Pääasia että oli hauskaa, ja jäipähän ainakin petrattavaa...  \m/

joo, kyllä suti ihan tarpeeksi, olin myös unohtanut tiputtaa takarenkaiden paineita, :-[ :-[

Kirjoitettu

Todellakin oli hauskaa näin ensikertalaisena! Ehkä siitä jäi pieni kipinä ehkä :) Ajoin neljä vetoa josta ekalla ei menny kolmonen tupaan ollenkaan ja sitte ku Ralen kärryä lainasin että pääs pajottaa vaijerin hyväks ni sai kolmosenkin käyttöön. Oma paras hiiviskely 13,836/173,24 60ft2,474 ja oli kyllä liukasta. Just kattelin noita omia incar videoita ja niistä näkee hyvin miten luisuu. Laitan tänne näytille kuhan vähän leikkaan niitä. Ei tosiaan oma tavoite täyttynyt ku en uskonu että olis noinki liukasta. Ja joo mulla oli myös normaalit katugummit normaaleilla paineilla.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...