Jump to content

VW Open Kiikala 19.05.2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Voi Keke minkä menit sanomaan.... Ihan silleen hitusen kiinnostas ainakin käydä parivetoa kokeilee eroa.

Eiköhän se järjesty  m/
  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TomiV

    13

  • Z-mo

    11

  • Rale

    11

  • selli

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Ja jos joku tarvii slicksejä lainaan niin löytyy ET streetit 3/4 gen vanteilla muodollista korvausta vastaan... \m/

Kirjoitettu

Ja jos joku tarvii slicksejä lainaan niin löytyy ET streetit 3/4 gen vanteilla muodollista korvausta vastaan... \m/

Ehkä mulle mulle, kunhan nyt saan tuon edes liikkuvaksi..  ;D

Kirjoitettu

Kattelin tota datamaster-dataa : koko alueella reippaasti laihalla ( INT/BLM Histogram ; Right/Left Long Term versus Airflow ) ; sitä se viina teettää ...

WOT'issa kone käy karttojen avulla - tarttis siis vähä säätää ....  :W

 

Tosa grafiikkaa ...

Kiikalassa_laihoilla.png.47c71a099653dc5f08e801b3912d08e3.png

Kirjoitettu

Tosa grafiikkaa ...

ei muuta kuin säätö rikkaammalle ja 12s aikoihin kiinni  :W m/

Kirjoitettu

ei muuta kuin säätö rikkaammalle ja 12s aikoihin kiinni  :W m/

 

Juu : 100 hevosta kadoksissa ....  :'(

 

Kirjoitettu

Juu : 100 hevosta kadoksissa ....  :'(

nyt oikeesti meet johonkin missä ne säätää ton sun kipon.. pakkohan ton on kulkee noilla kalikoilla  :)

Kirjoitettu

hyvä kuva lähdöstä, kuvaaja osannut hommansa m/ en tiedä saako lainata kuvaa, voi poistaa jos laitonta

istoikosenkuvacamarolahto.jpg.1edba7a68593cbca4128638591281413.jpg

Kirjoitettu

varikko kuvaa. sellin vuoro säädellä shifterin kaapelia. hetkeä aiemmin oli oma auto työn alla.

sellilaatikonkimpussa.jpg.2fcf8a37ac7b9faf3c53efa0a6ed98d2.jpg

Kirjoitettu

varikko kuvaa. sellin vuoro säädellä shifterin kaapelia. hetkeä aiemmin oli oma auto työn alla.

hienoja kuvia, m/ m/

Kirjoitettu

varikko kuvaa. sellin vuoro säädellä shifterin kaapelia. hetkeä aiemmin oli oma auto työn alla.

 

Heh,leuhka kuva. Vielä ku olis ite jannu näkyny naama savessa tuolla alla :D

 

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...