Jump to content

Camaro RS -70 402

ilkka_83_

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli tämmöinen tuli ostettua että tuskin tässä mistään projektista voi puhua kun autoon tuskin tulee mitään suuren suuria muutoksia.

Kone 402 ja laatikko 4L60(th700) perä 9,5"

Ruttua reilu 10

Tuommosia tietoja sain mutta en näistä jenkeistä oikein paljoa ymmärtänyt/ymmärrä niin ne koneen sisusta hörsteet oli ihan hepreaa kun entinen omistaja luetteli. Pitäisi soittaa ja ottaa ylös kun en mitään kuitteja sun muitakaan kyseisistä tavaroista saanut.  Oli kuitenki takomäntää,veiviä, jyrkempää nokkaa sun muuta. (nolo)

Autosta on kuitenkin käytännössä kaikki käyty läpi n.10 vuotta sitten.

Itsellä alkuunsa ainakin tarkoitus vain kohentaa ulkonäköä, eli vanteet,spoileria ja vähän olisi tarkoitus ainakin keulaa laskia. Vaikka pakoputket aika metakan pitääkin niin harkinnassa olisi vielä jotain vielä vähän räyhäkämpää mutta aika näyttää jostakin pitäsi eka taikoa vähän rahaa. :)

Kuvassa auto paljon rumempi kuin livenä, mistä lie johtuu :)

http://www.pakkotoisto.com/attachments/moto-ja-tekniikka/77497d1330800641-harrasteautot-piuni.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=b-r_Q5IYRbg&list=UUfv9EPYnPVWqf9MiQ1RwfiQ&index=1&feature=plcp

Ainut mitä autoon olen tehnyt niin laittanut etuspoilerin ja tilannut 1 osaisen takaspoilerin.

Auto tuli hyvin koeajettua kun sen hain, matkaa tuli tuolla loskapaskasssa 550km mutta ehjänä sain perille.

• Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ilkka_83_

29

• pantera

5

• Rale

5

• balez

3

Kirjoitettu

hieno laite m/ taisit hakea lpr:n nurkilta auton. oon jonkuuverran jutellu tuon rakentajan kanssa. laita kuvaa konehuoneesta, ainakin kun viimeeksi sitä katselin oli todella siistissä kuosissa m/

Kirjoitettu

hieno laite m/ taisit hakea lpr:n nurkilta auton. oon jonkuuverran jutellu tuon rakentajan kanssa. laita kuvaa konehuoneesta, ainakin kun viimeeksi sitä katselin oli todella siistissä kuosissa m/

Sieltähän minä sen hakkiin, itselleen on autonsa rakentanut, tais olla vain vähän pakkorako luopua. Tympeä hänelle mutta iloinen asia minulle :). Konehuone on kyllä ihan nätti.  Pitee räpsiä niitä kuvia kun auton saa likenteeseen.

Minulla ei vain yhtään istu silmään noi vanteet, livenä tietenkin nekin passsaa vähän enemmän kuin kuvissa. Mutta ne lähtee vaihtoon heti miten kun lompakko sen sallii.

Väriksi MINÄ olisin halunnut mustan ja autoksi gen1 mutta pörssi ei vain millään venynyt sellaiseen, kun kunto olisi saanut kuitenki olla hyvä, tämä on jopa kunnoltaan minulle vähän liian hyvä :), ei uskalla mihin sattuu jättäkkää parkkiin. 

Kirjoitettu

Samaa mieltä noista vanteista, vaihtoon, mutta ei torq thrusteihin, sopiihan nekin toki , mutta niitä on jo kaikilla  ::)

Kirjoitettu

Samaa mieltä noista vanteista, vaihtoon, mutta ei torq thrusteihin, sopiihan nekin toki , mutta niitä on jo kaikilla  ::)

Nämä sais halvalla........Ei vaan ole oikein järkinihtaisia vaihtoehtoja kovinkaan paljoa. Itse kyllä melkein halauaisin 16x10 0etllä mutta eipä tunnu niitäkään  mistään saavan  ja jos saa niin hinta jotain karmaisevaa.

http://www.tradeparts.info/IsoKuva.asp?image=100___The_Classi_4a81b7c4dc6cf.jpg&ID=3937

Tarviiko kukaan noita nykyisiä vanteita? Saapi ostaa ne kalliilla että mä saan omannäköiset alle.

Kirjoitettu

Hei! mitähän noilla vanteilla voi pyytää hintaa kun kiinnostusta tuntuu olevan? iroc, 16x8x0 front only oli takana ja edessä ilmeisesti kaikki on 0 offsetillä. ilmeisesti 500e voi olla vailla,eriasia saako :)?  Kumia on joka renkaissa suht vähän keskeltä pahinmoilleen kuluneet että alkaa jokainen olemaan liki merkkiä.  

m/ Tuuhan  näyttelyyn poriseen osastolle

Eiköhän tuonne tulla.

Oisin tämän tyrkyttänyt sinne näytillekkin jos oisin ehtinyt/raaskinut mieluisat valssit ja ne madallusjouset eteen hommata :). Finanssipuolella vähän nyt hiljaista, pitää selvitellä se puoli ensin ennekuin saapi tätä "projektia" eteenpäin.

Kirjoitettu

Hieno peli joka kuuluu siihen sarjaan mikä erottuu massasta  \m/  8)

Kirjoitettu

Kyllä on komia ja hienoa että löysit Fbody kerhon m/ ja lataat /linkkaat uusia kuvia.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...