TomiV Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Onkos ketäö menossa siihen cruiseen joka järjestään lauantaina hotrod&rock showun jälkeen? OD:eltä kopsattu: 28.4.2012 Tampere Cruising Pirkkala, Motor Power Kokoontuminen klo 18 alkaen Hot Rod & rock show:n jälkeen Motor Powerille (Nuutisarankatu 35). Cruising starttaa klo 20 ja kulkee Tampereen kekustan kautta Lielahden American Dinerille.
-vellu Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Su 12-14 meinattiin olla paikalla
Lady Firebird Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kerhon kortilla saa sitten alennusta sisäänpääsymaksusta Muistakaa vilauttaa
Lady Firebird Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Onkos ketäö menossa siihen cruiseen joka järjestään lauantaina hotrod&rock showun jälkeen? OD:eltä kopsattu: 28.4.2012 Tampere Cruising Pirkkala, Motor Power Kokoontuminen klo 18 alkaen Hot Rod & rock show:n jälkeen Motor Powerille (Nuutisarankatu 35). Cruising starttaa klo 20 ja kulkee Tampereen kekustan kautta Lielahden American Dinerille. En oo itte autolla liikenteessä, mut yksinään siellä ei varmasti tarvii olla. Yleensä on ollu aika paljon porukkaa
Nupa Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kerhon kortilla saa sitten alennusta sisäänpääsymaksusta Muistakaa vilauttaa 2€?
Lady Firebird Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 2€? Varmaankin En muistanu Moonalta kysyä Mut jotain kummiskin.
selli Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Onkos ketäö menossa siihen cruiseen joka järjestään lauantaina hotrod&rock showun jälkeen? OD:eltä kopsattu: 28.4.2012 Tampere Cruising Pirkkala, Motor Power Kokoontuminen klo 18 alkaen Hot Rod & rock show:n jälkeen Motor Powerille (Nuutisarankatu 35). Cruising starttaa klo 20 ja kulkee Tampereen kekustan kautta Lielahden American Dinerille. Kyllä mää ainakin ajattelin livahtaa enen cruisea pois näyttelystä ja hakea kiulut työpaikalta cruiseen. (en siis omista parkkiruutua ja auto on toisella puolen kylää)
imasaf Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Tänään ponu tallista ja suuntana Tampere
Lady Firebird Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Alennus kerhon korttia vilauttamalla 5€
Trans Am 350tpi Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kerhon kortilla saa sitten alennusta sisäänpääsymaksusta Muistakaa vilauttaa Ei tiennyt vilauttaa
Ernesti Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Juu, huomenna pitää harhailla näyttelyyn joskus puolenpäivän jälkeen. Pitää se käydä kerhon osastolla jotain irvimässä, ei oo kyllä tuttua porukkaa mutta perkele.
carita Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 ei oo kyllä tuttua porukkaa mutta prkl. Huomenna on
carita Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Ootte menossa? Vähän auki viel. Meinasin, et jos huomen menee käymään, ni sit ainaki tulee tuttuiks kerholaisten kans. Soon vaan niin ihanan kallista lähtee täältä Tampesteriin ja maksaa ittensä kipeeks shoystä
Toni Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Vähän auki viel. Meinasin, et jos huomen menee käymään, ni sit ainaki tulee tuttuiks kerholaisten kans. Soon vaan niin ihanan kallista lähtee täältä Tampesteriin ja maksaa ittensä kipeeks shoystä JOS mä meen,ni mahrutte kyytiin...
carita Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 JOS mä meen,ni mahrutte kyytiin... No perskeles
Toni Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 No perskeles No perse.Mihkä aikaa?
carita Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2012 No perse.Mihkä aikaa? Sä sait YV:n.
TomiV Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Pokkarilla otettu foto ständistä.
Chevy Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 http://v8.kuvat.fi/kuvat/Show/Hot+Rod++Rock+Show/HRRS+2012/IMG_7933.JPG http://ikonen82.kuvat.fi/kuvat/Tampere+Hot+Rod++Rock+Show+2012/097.JPG/_small.jpg?hash=28334
RS-68 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Palkitut 1 gen Camarot ahmivat pyttyjä Edit: laitan kuvia myöhemmin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään