Jump to content

Hot Rod & Rock Show 28.-29.4.2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Onkos ketäö menossa siihen cruiseen joka järjestään lauantaina hotrod&rock showun jälkeen?

 

OD:eltä kopsattu:

 

28.4.2012 Tampere Cruising

Pirkkala, Motor Power   

Kokoontuminen klo 18 alkaen Hot Rod & rock show:n jälkeen Motor Powerille (Nuutisarankatu 35). Cruising starttaa klo 20 ja kulkee Tampereen kekustan kautta Lielahden American Dinerille.

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lady Firebird

    18

  • Toni

    7

  • selli

    4

  • carita

    4

Kirjoitettu

Kerhon kortilla saa sitten alennusta sisäänpääsymaksusta  m/ Muistakaa vilauttaa  ;)

Kirjoitettu

Onkos ketäö menossa siihen cruiseen joka järjestään lauantaina hotrod&rock showun jälkeen?

 

OD:eltä kopsattu:

 

28.4.2012 Tampere Cruising

Pirkkala, Motor Power   

Kokoontuminen klo 18 alkaen Hot Rod & rock show:n jälkeen Motor Powerille (Nuutisarankatu 35). Cruising starttaa klo 20 ja kulkee Tampereen kekustan kautta Lielahden American Dinerille.

En oo itte autolla liikenteessä, mut yksinään siellä ei varmasti tarvii olla. Yleensä on ollu aika paljon porukkaa  m/

Kirjoitettu

Kerhon kortilla saa sitten alennusta sisäänpääsymaksusta  m/ Muistakaa vilauttaa  ;)

2€?

Kirjoitettu

2€?

Varmaankin  ::) En muistanu Moonalta kysyä  :-\ Mut jotain kummiskin.

Kirjoitettu

Onkos ketäö menossa siihen cruiseen joka järjestään lauantaina hotrod&rock showun jälkeen?

 

OD:eltä kopsattu:

 

28.4.2012 Tampere Cruising

Pirkkala, Motor Power   

Kokoontuminen klo 18 alkaen Hot Rod & rock show:n jälkeen Motor Powerille (Nuutisarankatu 35). Cruising starttaa klo 20 ja kulkee Tampereen kekustan kautta Lielahden American Dinerille.

 

Kyllä mää ainakin ajattelin livahtaa enen cruisea pois näyttelystä ja hakea kiulut työpaikalta cruiseen. (en siis omista parkkiruutua ja auto on toisella puolen kylää) :)

 

Kirjoitettu

Alennus kerhon korttia vilauttamalla 5€  m/

Kirjoitettu

Kerhon kortilla saa sitten alennusta sisäänpääsymaksusta  m/ Muistakaa vilauttaa  ;)

 

Ei tiennyt vilauttaa  :(

Kirjoitettu

Juu, huomenna pitää harhailla näyttelyyn joskus puolenpäivän jälkeen. Pitää se käydä kerhon osastolla jotain irvimässä, ei oo kyllä tuttua porukkaa mutta perkele.

Kirjoitettu

Ootte menossa?

Vähän auki viel. Meinasin, et jos huomen menee käymään, ni sit ainaki tulee tuttuiks kerholaisten kans. Soon vaan niin ihanan kallista lähtee täältä Tampesteriin ja maksaa ittensä kipeeks shoystä 8)

Kirjoitettu

Vähän auki viel. Meinasin, et jos huomen menee käymään, ni sit ainaki tulee tuttuiks kerholaisten kans. Soon vaan niin ihanan kallista lähtee täältä Tampesteriin ja maksaa ittensä kipeeks shoystä 8)

 

JOS mä meen,ni mahrutte kyytiin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...