set28 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Onnea ykköspytystä J&V kompataan.
Ernesti Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Tuli käytyä! Piti lähtee alunperin viiden jälkeen kotia kohti. Sit piti lähtee kahdeksan jälkeen. Meni kupitteluks, joten aamulla kotia kohti..
Juhani LS1 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Kiitos, tuli kyllä yllätyksenä ottaen huomioon näyttelyn tason.
Rale Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2012 mukava reissu eilen illalla puolenyön aikaan auto takas talliin ja kotia nukkumaan. ekstra kiitokset selli:lle avusta camaron trailerille lastaamisessa
Marklin Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Muutama kuva myös tuosta : http://kuvablogi.com/blog/24840/46/
selli Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 mukava reissu eilen illalla puolenyön aikaan auto takas talliin ja kotia nukkumaan. ekstra kiitokset selli:lle avusta camaron trailerille lastaamisessa Oleppa hyvä! Mukavahan sitä on hengailla ku on henki oikea. Huomasitko muuten että se mun bussi todellakin lähti niin että piti oikeen juosta siihen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään