Jump to content

Hot Rod & Rock Show 28.-29.4.2012


Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lady Firebird

    18

  • Toni

    7

  • selli

    4

  • carita

    4

Kirjoitettu

Tuli käytyä! Piti lähtee alunperin viiden jälkeen kotia kohti. Sit piti lähtee kahdeksan jälkeen. Meni kupitteluks, joten aamulla kotia kohti.. m/

Kirjoitettu

Kiitos,  tuli kyllä yllätyksenä ottaen huomioon näyttelyn tason.

Kirjoitettu

mukava reissu m/ eilen illalla puolenyön aikaan auto takas talliin ja kotia nukkumaan. ekstra kiitokset selli:lle avusta camaron trailerille lastaamisessa m/

Kirjoitettu

mukava reissu m/ eilen illalla puolenyön aikaan auto takas talliin ja kotia nukkumaan. ekstra kiitokset selli:lle avusta camaron trailerille lastaamisessa m/

 

Oleppa hyvä! Mukavahan sitä on hengailla ku on henki oikea. Huomasitko muuten että se mun bussi todellakin lähti niin että piti oikeen juosta siihen :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...