Jump to content

Ratapäivät Ahvenisto 3.6.2012 (Melupäivä)

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mahdollisuus päästä testaamaan kuinka päästään mutkasta ulos yhdessä Club Corvette of Finlandin kanssa

Ahveniston moottorirata sunnuntaina 3.6.2012 kello 12.00-18.00. Desibeliraja 110, kaikki autot mitataan. Paikalla 30 min ennen, että ehtii ajajakokoukseen.

Hinta:

Jäsenet 25€/kuski ja muut 35€ maksu käteisellä paikan päällä. Mukaan mahtuu n.10 autoa (F-body tai joku muu amerikkalainen)

Maksu allekirjoittaneelle, niin hoidan eteenpäin.

Kirjoitettu

HAH!, körötellen...  ;D

ei vielä tuolloin lopullisesti säädöissä...

Kirjoitettu

ei vielä tuolloin lopullisesti säädöissä...

Mä ajan sun autolla tuolla Veikkolan pelleltä ovat hallin hyllyyn odottamaan vasta iskua... :o  ;)

Kirjoitettu

Mä ajan sun autolla tuolla Veikkolan pelleltä ovat hallin hyllyyn odottamaan vasta iskua... :o  ;)

sähän voisit ajaa mun tremecin sisään täällä  :o

Kirjoitettu

;D

Kirjoitettu

päivitetty eli voi ajaa muullakin ameriikan ihmeellä kun F-bodyllä  \m/

Kirjoitettu

Vois ajatella ainakin kattomaan vois tulla jos ei ajamaan. Automaatti on ihan perseestä mutkaradalle mun mielestä

Kirjoitettu

Tässä mahdollisuus näyttää mihin oma f-koppa pystyy.

NÄYTÄ!

Kirjoitettu

Vois ajatella ainakin kattomaan vois tulla jos ei ajamaan. Automaatti on ihan perseestä mutkaradalle mun mielestä

jees katsomaan mahtuu myös hyvin poruukkaa, kaikki mukaan  m/

Kirjoitettu

Tässä mahdollisuus näyttää mihin oma f-koppa pystyy.

NÄYTÄ!

Ei tarvii kun itse tietää... :W

Kirjoitettu

Ei tarvii kun itse tietää... :W

kyydissä pääset

Kirjoitettu

kyydissä pääset

toikin käy tai sitten ehkä ajan ovet sulta... :o

Kirjoitettu

;D

Ahvenisto on kyllä aika kuumottava paikka tykittää omalla rakkaalla harrasteautolla. Aika äkkiä se oma mussukka on kaiteessa.

Tuolla on pakko pitää järki edes jollain tasolla päässä.  ;D

Kirjoitettu

Kun ajaa muulla kuin omalla kuin varastettuna niiin se järki jää... :W

Kirjoitettu

Kun ajaa muulla kuin omalla kuin varastettuna niiin se järki jää... :W

Ajetaan kaikki toistemme autoilla. Ja toivotaan että edes joku jäis ajokuntoseks että päästään radalta pois...

Kirjoitettu

Ajetaan kaikki toistemme autoilla. Ja toivotaan että edes joku jäis ajokuntoseks että päästään radalta pois...

voin ottaa päivän päätteeksi ison roskalavan ja kouran kiinni nosturiin  ;D

Kirjoitettu

;D

Ahvenisto on kyllä aika kuumottava paikka tykittää omalla rakkaalla harrasteautolla. Aika äkkiä se oma mussukka on kaiteessa.

Tuolla on pakko pitää järki edes jollain tasolla päässä.  ;D

kypärän u vetäset päähän ni se järki loppuu sihen ja kaiteet tulee toisinaan tuola kohti ja hemmetin lujaa ::)

Kirjoitettu

kypärän u vetäset päähän ni se järki loppuu sihen ja kaiteet tulee toisinaan tuola kohti ja hemmetin lujaa ::)

Ja ymmartaakseni ei kaikkein paras rata testata auton rajoja tai kaytosta aarirajoilla kun hiukan lipsahtaa ajot loppuu siihen :W

Kirjoitettu

Eipäs pääsekkään tänne huomenna. No ei se mitään, Alastarolle 18.6.

Kirjoitettu

Ottakaahan videota huomenna  m/

Pitäis joskus päästä radalle oikealla autolla, kuus tiukkaa vuotta ajettu kartingia... Lainaako joku autoaan mulle 15weelle  ?  :W  ;D

Kyllä se lapasessa pysyy....  kuuluisat viimeiset sanat  :-P

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...