zodiack Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Mahdollisuus päästä testaamaan kuinka päästään mutkasta ulos yhdessä Club Corvette of Finlandin kanssa Ahveniston moottorirata sunnuntaina 3.6.2012 kello 12.00-18.00. Desibeliraja 110, kaikki autot mitataan. Paikalla 30 min ennen, että ehtii ajajakokoukseen. Hinta: Jäsenet 25€/kuski ja muut 35€ maksu käteisellä paikan päällä. Mukaan mahtuu n.10 autoa (F-body tai joku muu amerikkalainen) Maksu allekirjoittaneelle, niin hoidan eteenpäin.
Nova Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Mä lähen ainakin jonkin kyytiin tai sitten jopa ajamaan.
zodiack Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Itse myös paikalla, körötellen
Z-mo Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Itse myös paikalla, körötellen HAH!, körötellen...
zodiack Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 HAH!, körötellen... ei vielä tuolloin lopullisesti säädöissä...
Nova Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 ei vielä tuolloin lopullisesti säädöissä... Mä ajan sun autolla tuolla Veikkolan pelleltä ovat hallin hyllyyn odottamaan vasta iskua...
Chevy Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Mä ajan sun autolla tuolla Veikkolan pelleltä ovet hallin hyllyyn odottamaan vasta iskua... http://www.cosgan.de/images/midi/frech/c042.gif
balez Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Mä ajan sun autolla tuolla Veikkolan pelleltä ovat hallin hyllyyn odottamaan vasta iskua... sähän voisit ajaa mun tremecin sisään täällä
zodiack Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Mä ajan sun autolla tuolla Veikkolan pelleltä ovat hallin hyllyyn odottamaan vasta iskua...
zodiack Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 päivitetty eli voi ajaa muullakin ameriikan ihmeellä kun F-bodyllä
selli Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Vois ajatella ainakin kattomaan vois tulla jos ei ajamaan. Automaatti on ihan perseestä mutkaradalle mun mielestä
Nupa Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Tässä mahdollisuus näyttää mihin oma f-koppa pystyy. NÄYTÄ!
zodiack Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Vois ajatella ainakin kattomaan vois tulla jos ei ajamaan. Automaatti on ihan perseestä mutkaradalle mun mielestä jees katsomaan mahtuu myös hyvin poruukkaa, kaikki mukaan
Nova Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Tässä mahdollisuus näyttää mihin oma f-koppa pystyy. NÄYTÄ! Ei tarvii kun itse tietää...
zodiack Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Ei tarvii kun itse tietää... kyydissä pääset
Nova Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 kyydissä pääset toikin käy tai sitten ehkä ajan ovet sulta...
Z-mo Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Mä ajan sun autolla tuolla Veikkolan pelleltä ovat hallin hyllyyn odottamaan vasta iskua... Ahvenisto on kyllä aika kuumottava paikka tykittää omalla rakkaalla harrasteautolla. Aika äkkiä se oma mussukka on kaiteessa. Tuolla on pakko pitää järki edes jollain tasolla päässä.
Nova Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kun ajaa muulla kuin omalla kuin varastettuna niiin se järki jää...
Z-mo Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kun ajaa muulla kuin omalla kuin varastettuna niiin se järki jää... Ajetaan kaikki toistemme autoilla. Ja toivotaan että edes joku jäis ajokuntoseks että päästään radalta pois...
balez Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2012 Ajetaan kaikki toistemme autoilla. Ja toivotaan että edes joku jäis ajokuntoseks että päästään radalta pois... voin ottaa päivän päätteeksi ison roskalavan ja kouran kiinni nosturiin
mikke Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2012 Ahvenisto on kyllä aika kuumottava paikka tykittää omalla rakkaalla harrasteautolla. Aika äkkiä se oma mussukka on kaiteessa. Tuolla on pakko pitää järki edes jollain tasolla päässä. kypärän u vetäset päähän ni se järki loppuu sihen ja kaiteet tulee toisinaan tuola kohti ja hemmetin lujaa
GTATL Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2012 kypärän u vetäset päähän ni se järki loppuu sihen ja kaiteet tulee toisinaan tuola kohti ja hemmetin lujaa Ja ymmartaakseni ei kaikkein paras rata testata auton rajoja tai kaytosta aarirajoilla kun hiukan lipsahtaa ajot loppuu siihen
Z-mo Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2012 Eipäs pääsekkään tänne huomenna. No ei se mitään, Alastarolle 18.6.
ChevyBoy Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2012 Ottakaahan videota huomenna Pitäis joskus päästä radalle oikealla autolla, kuus tiukkaa vuotta ajettu kartingia... Lainaako joku autoaan mulle 15weelle ? Kyllä se lapasessa pysyy.... kuuluisat viimeiset sanat
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään