Jump to content

Ratapäivät Ahvenisto 3.6.2012 (Melupäivä)

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ottakaahan videota huomenna  m/

Pitäis joskus päästä radalle oikealla autolla, kuus tiukkaa vuotta ajettu kartingia... Lainaako joku autoaan mulle 15weelle  ?  :W  ;D

Kyllä se lapasessa pysyy....  kuuluisat viimeiset sanat  :-P

Sulla on oikea auto, mee sillä!  8)

Kirjoitettu

Keli näyttää hyvältä, minä ilmeisesti ainut kuka lähtee heilumaan tuonne. Jos olen ainut saatan mennä nurtsille :)

Kirjoitettu

Ne corvetteheput nauraa mun kutoskoneisen pystyyn ;D jos olisi pienenpi rata, meitsi menis kartilla teitä karkuun :W kyllä lähtee kurvista, vaikkei uskoisikaan  m/ kerää päälle 150 helposti nämä isokoneiset kartit, eli 250cc.. lähemmäks 200km/h. Kivoja leluja, eikä edes ole niin kallista touhua .Vääntöä on rajusti. Suosittelen lämpimästi, kilpuri lava-auton tai pakun kyytiin, ajovarusteet niskaan ja radalle. Helppoa ja yksinkertaista  m/

Kirjoitettu

Ne corvetteheput nauraa mun kutoskoneisen pystyyn ;D jos olisi pienenpi rata, meitsi menis kartilla teitä karkuun :W kyllä lähtee kurvista, vaikkei uskoisikaan  m/ kerää päälle 150 helposti nämä isokoneiset kartit, eli 250cc.. lähemmäks 200km/h. Kivoja leluja, eikä edes ole niin kallista touhua .Vääntöä on rajusti. Suosittelen lämpimästi, kilpuri lava-auton tai pakun kyytiin, ajovarusteet niskaan ja radalle. Helppoa ja yksinkertaista  m/

mut edelleen karting...  ;)

Kirjoitettu

mut edelleen karting...  ;)

ja kumminkin kartingkingi on pate.. voittamaton. ja ratapäivilläkin on paukuteltu kivoja kierrosaikoja..

huomenna ei pääse kun on töitä ja mustangin kone levällään ja arvotaan afr kansien ja toisten väliltä..  m-

Kirjoitettu

Ne corvetteheput nauraa mun kutoskoneisen pystyyn ;D

Se on ihan sama mitä vetteheput on mieltä. Kyllä tommonen 200 heppanen 4genneri hyvillä vakiojarruilla on varmasti asiallinen värkki radallakin. Lujaa semmosella voi päästellä, ja ennenkaikkea pitää hauskaa.

Kirjoitettu

Se on ihan sama mitä vetteheput on mieltä. Kyllä tommonen 200 heppanen 4genneri hyvillä vakiojarruilla on varmasti asiallinen värkki radallakin. Lujaa semmosella voi päästellä, ja ennenkaikkea pitää hauskaa.

Niin voi se ollakkin  m/ ei taida faija vaan päästää radalle rattiin.. talli - pesupaikka on ainut matka mitä sillä on päässyt tähän mennessä ajelemaan, vähän pitää kumia vinguttaa silläkin matkalla  :W  ;D

Voisi siitä kuvan tuonne laittaa, nyt kun on uutta vannettakin alla ja muutenkin fiksattu  :) eikös se tapoihin kuulu  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...