Jump to content

Ratapäivät Alastarolla sunnuntaina 30.9. kello 10.00-16.00


Recommended Posts

Kirjoitettu

 

Corvette Club järjestää ajoja Alastarossa ja F-body clubilaisilla olisi mahdollisuus osallistua näihin karkeloihin.

 

Mutkarataa ainakin ohjelmassa ja yritetään saada myös varttimailin ajanotto!!

 

Pelkkä mutkarata 25e/hlö ja jos vartti ajanotto saadaan ja keli suosii, niin se on ollut aiemmin 10e/hlö lisämaksua.

Kirjoitettu

ai että sopi hyvä päivä! oon aina lauantait töissä, niin kerrankin sunnuntaina ratapäivät!

  • 1 month later...
Kirjoitettu

ajetaanko täällä varttia? vai onko ihan säiden mukaan varauksella?

Kirjoitettu

ajetaanko täällä varttia? vai onko ihan säiden mukaan varauksella?

 

Kyselen asiaa...

Kirjoitettu

Kyselen asiaa...

m/ olisi hienoa jos pääsisi vielä tänä vuonna ottamaan muutaman testi lähdön uudella imarilla .

Kirjoitettu

on muuten hauska rata ajaa mutta ankara jarruille

 

On, Suomen paras.  m/

Kirjoitettu

On, Suomen paras.  m/

 

Miks Suomen paras?Pari hassua mutkaa eikä juur mitään muuta.  ::)

Kirjoitettu

Miks Suomen paras?Pari hassua mutkaa eikä juur mitään muuta.  ::)

 

Kiva rata ajaa, nopeita mutkia, pitkä pääsuora, hyvät turva-alueet = voi hakea auton (ja kuskin) rajoja ilman pelkoa kaluston tai kuskin vammautumisesta... Ammattilaiset pitää varmaan Ahvenistoa "haastavampana". Tämmösenä persaukisena harrastelijana Ahvenisto on vaan syvältä, koska ei oo varaa vetää kalustoa valleihin.

Kirjoitettu

Ite oon Kemoran/Motoparkin kannalla...Mut näistä o aina välillä "kinattu" ja siks utelin:)

Kirjoitettu

Ite oon Kemoran/Motoparkin kannalla...Mut näistä o aina välillä "kinattu" ja siks utelin:)

 

Ei mitään Kemoraakaan vastaan, mutta jotenkin vaan Alastaro tuntuu hauskemmalta.

Kirjoitettu

Päivitystä!

 

Ajanotto vartille on varmistunut, enää kiinni ajaminen keleistä.

 

Hinta tapahtumalle on 25e/hlö  ja sisältää vartin ja mutkan ajamisen.

 

Katsotaan lähempänä ajankohtaa mitkä on keliennusteet että missä järjestyksessä ajetaan, kun rata-aika alkaa klo 10 aamulla ja loppuu klo 16

 

Kirjoitettu

Auto sillon jo telakalla mut kattomaan vois tulla miten porukka vetää.

Kirjoitettu

voisin tulla kyyläämään vaan ku ei toi mun ponu liiku ennen kevättä.. riippuen tietysti kuinka on lähtö töihin..

Kirjoitettu

uudessa v8 lehdessä oli tapahtumakalenteriin merkattu päiväksi 20.9 ?? , onko tietoa kumpi päivämäärä on oikea.

Kirjoitettu

alastaron radan omassa ratavarauskalenterissa on club corvette merkattu 30.9-12 klo 10-16

Kirjoitettu

alastaron radan omassa ratavarauskalenterissa on club corvette merkattu 30.9-12 klo 10-16

 

Mikkehän on tulossa tänne?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...