zodiack Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Corvette Club järjestää ajoja Alastarossa ja F-body clubilaisilla olisi mahdollisuus osallistua näihin karkeloihin. Mutkarataa ainakin ohjelmassa ja yritetään saada myös varttimailin ajanotto!! Pelkkä mutkarata 25e/hlö ja jos vartti ajanotto saadaan ja keli suosii, niin se on ollut aiemmin 10e/hlö lisämaksua.
Ann-nie Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 ai että sopi hyvä päivä! oon aina lauantait töissä, niin kerrankin sunnuntaina ratapäivät!
zodiack Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2012 uppia kun enää n. 1kk aikaa
Fenix Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2012 99% varmuudella mukana ellei tule vastoinkäymisiä.
Rale Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2012 ajetaanko täällä varttia? vai onko ihan säiden mukaan varauksella?
zodiack Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 ajetaanko täällä varttia? vai onko ihan säiden mukaan varauksella? Kyselen asiaa...
Rale Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kyselen asiaa... olisi hienoa jos pääsisi vielä tänä vuonna ottamaan muutaman testi lähdön uudella imarilla .
balez Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 on muuten hauska rata ajaa mutta ankara jarruille
Z-mo Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 on muuten hauska rata ajaa mutta ankara jarruille On, Suomen paras.
Toni Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 On, Suomen paras. Miks Suomen paras?Pari hassua mutkaa eikä juur mitään muuta.
Z-mo Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Miks Suomen paras?Pari hassua mutkaa eikä juur mitään muuta. Kiva rata ajaa, nopeita mutkia, pitkä pääsuora, hyvät turva-alueet = voi hakea auton (ja kuskin) rajoja ilman pelkoa kaluston tai kuskin vammautumisesta... Ammattilaiset pitää varmaan Ahvenistoa "haastavampana". Tämmösenä persaukisena harrastelijana Ahvenisto on vaan syvältä, koska ei oo varaa vetää kalustoa valleihin.
Toni Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Ite oon Kemoran/Motoparkin kannalla...Mut näistä o aina välillä "kinattu" ja siks utelin:)
Z-mo Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Ite oon Kemoran/Motoparkin kannalla...Mut näistä o aina välillä "kinattu" ja siks utelin:) Ei mitään Kemoraakaan vastaan, mutta jotenkin vaan Alastaro tuntuu hauskemmalta.
zodiack Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Päivitystä! Ajanotto vartille on varmistunut, enää kiinni ajaminen keleistä. Hinta tapahtumalle on 25e/hlö ja sisältää vartin ja mutkan ajamisen. Katsotaan lähempänä ajankohtaa mitkä on keliennusteet että missä järjestyksessä ajetaan, kun rata-aika alkaa klo 10 aamulla ja loppuu klo 16
Fenix Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Loistavaa Toivotaan aurinkoista päivää.
Rale Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 hienoa jos ei takaiskuja tule , camaro varmasti vartilla..
TomiV Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2012 Auto sillon jo telakalla mut kattomaan vois tulla miten porukka vetää.
The Retro Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2012 voisin tulla kyyläämään vaan ku ei toi mun ponu liiku ennen kevättä.. riippuen tietysti kuinka on lähtö töihin..
Rale Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 uudessa v8 lehdessä oli tapahtumakalenteriin merkattu päiväksi 20.9 ?? , onko tietoa kumpi päivämäärä on oikea.
Fenix Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Finnsharkin sivuilla päivämäärä 30.9. http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=20662 20. päivä on torstai...luultavasti painovirhe. Toivottavasti sillä koneen saaminen valmiiksi 30:ksi päiväksikin on täysin rp:n varassa... saapuvatko osat luvatussa ajassa.
mikke Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 alastaron radan omassa ratavarauskalenterissa on club corvette merkattu 30.9-12 klo 10-16
Z-mo Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 alastaron radan omassa ratavarauskalenterissa on club corvette merkattu 30.9-12 klo 10-16 Mikkehän on tulossa tänne?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään