mikke Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Mikkehän on tulossa tänne? juu ei oo. katotaan ajan ajamista vaik en vuonna tai seuraavan ei oo camarolle huoltoaikaa et sais ees tulpat vaihettua ni olkoon, tuun ajaa sit ku se on kunnossa
Z-mo Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 juu ei oo. katotaan ajan ajamista vaik en vuonna tai seuraavan ei oo camarolle huoltoaikaa et sais ees tulpat vaihettua ni olkoon, tuun ajaa sit ku se on kunnossa Mä oon niin pettyny suhun...
TexFinn Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Taitais olla korkea aika etta you Mikkekin siirtyisi LS aikaan niin ei tarttis jatkuvasti olla korjailemassa...
Rale Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 juu ei oo. katotaan ajan ajamista vaik en vuonna tai seuraavan ei oo camarolle huoltoaikaa et sais ees tulpat vaihettua ni olkoon, tuun ajaa sit ku se on kunnossa auto kondikseen ja baanalle talvella on aikaa sitten tehdä isompia huoltoja.
mikke Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Taitais olla korkea aika etta you Mikkekin siirtyisi LS aikaan niin ei tarttis jatkuvasti olla korjailemassa... vai korjailemas ku ehtis ees huoltaa ni seki olis jotain. mut kaikesta järkipuhe yrityksestä huolimatta LS ei oo mun vaihtoehto, toi maailmanparas LT1 moottori on riittävän hyvä ja se vielä yllättää kunhan kerkii. Mä oon niin pettyny suhun... sanoo herra jota ootettiin vuosikymmen et rojekti valmistuis senverran et auto liikkuis, ny on mun vuoro ottaa aikalisä ja viettää hiljaiseloa tällä rintamalla auto kondikseen ja baanalle talvella on aikaa sitten tehdä isompia huoltoja. vielä ku olis ees aavistus minkä talven aikana vois tehä isompaa
Fenix Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2012 Ei hyvältä näytä mun pääseminen pippaloihin. Kaikkeni teen että pääsen mukaan. Viiden päivät työt pitäisi saada tehtyä kolmessa päivässä ja muiden aikataulujen kanssa joutuu elämään, sekä toivoa ettei tule vastoinkäymisiä. (saada katsastettua ja sen jälkeen muuttaa ratasäätöihin...vaatii jo 1-2 päivää ja kaksi nosturi keikkaa) Ja pitäisi ennättää tehdä testejä Pyydän pari päivää vapaata tälle viikolle, että ennätän saada auton valmiiksi. Raleko ei pääse tulemaan vaihteistorikon takia? Pakko mennä myös sunnuntain sään armoilla sillä alkaa budjetti tältä kuulta tulla vastaan kiireiden lisäksi Pari tonnia mennyt kuukauden aikana.
Rale Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2012 Laatikon osat tilattu, laakkonen lupaili 2-4vk päästä. Tänävuonna ei enää kiihdytellä..
zodiack Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2012 jos kelit kohillaan niin menen
Z-mo Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2012 jos kelit kohillaan niin menen Ehdottomasti!
Fenix Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2012 Jää multa väliin. Harmittaa... ja toivon hyviä kelejä osallistujille Ensi kesänä tullaan sitten mukaan kovemmassa iskussa ja kevyempänä. Aikataulut kusi katsastuksen suhteen kun saa vasta huomenna hitsattua putkiston ja maanantaina deadline.
zodiack Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2012 näyttäset ei sada
zodiack Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2012 Sitkeästi siellä jo ajetaan http://www.alastarocircuit.fi/nettikamera.php
Z-mo Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2012 On sitä vähän vellipöksyn vikaa, jäi nimittäin lähtemättä. On toi keli vähän liian epävarma... Suomen syksy.
The Retro Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2012 niin jäi täältäkin lähtemättä..=( tänään ku on taas töihin lähtö.. tosin jos olis ollu kaukaa viisas ni olis raahannu työkalun sinne kentälle ja tullu pällisteleen ku muut ajeloo..
balez Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2012 menikö kukaan.. prkl mitä jengiä
repa Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2012 menikö kukaan.. prkl mitä jengiä Harmi jos ei kenellekään sopinut... Kerholta muuten edelleen puuttuu rata-ajoyhteyshenkilö, jonka kautta voisi koordinoidusti koittaa sovittaa kerholaisia muiden järkkäämiin ratatapahtumiin. Sillä omiin ratapäiviin ei tällä aktivisuudella varmaan ihan heti ylletä. No onhan se kesä ensi kesänäkin.
jeretz Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2012 Harmi jos ei kenellekään sopinut... Kerholta muuten edelleen puuttuu rata-ajoyhteyshenkilö, jonka kautta voisi koordinoidusti koittaa sovittaa kerholaisia muiden järkkäämiin ratatapahtumiin. Sillä omiin ratapäiviin ei tällä aktivisuudella varmaan ihan heti ylletä. No onhan se kesä ensi kesänäkin. Tulihan tuolla poikettua, toki rata oli kylmä joten ei kunnon pitoja.
ikiliikkuja Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2012 Tuli käytyä radan vierellä seisoskelemassa, ajamaan en uskaltanu...
TexFinn Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2012 Tulihan tuolla poikettua, toki rata oli kylmä joten ei kunnon pitoja.
-vellu Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2012 Tulihan tuolla poikettua, toki rata oli kylmä joten ei kunnon pitoja. 12,327? Eikös toi ole kerhon ahdettujen pikkulohkojen nopein aika 2012
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään