Jump to content

Ratapäivät Alastarolla sunnuntaina 30.9. kello 10.00-16.00


Recommended Posts

Kirjoitettu

Mikkehän on tulossa tänne?

 

juu ei oo. katotaan ajan ajamista vaik en vuonna tai seuraavan ei oo camarolle huoltoaikaa et sais ees tulpat vaihettua ni olkoon, tuun ajaa sit ku se on kunnossa

Kirjoitettu

juu ei oo. katotaan ajan ajamista vaik en vuonna tai seuraavan ei oo camarolle huoltoaikaa et sais ees tulpat vaihettua ni olkoon, tuun ajaa sit ku se on kunnossa

 

Mä oon niin pettyny suhun...

Kirjoitettu

Taitais olla korkea aika etta you Mikkekin siirtyisi LS aikaan niin ei tarttis jatkuvasti olla korjailemassa... :W

Kirjoitettu

juu ei oo. katotaan ajan ajamista vaik en vuonna tai seuraavan ei oo camarolle huoltoaikaa et sais ees tulpat vaihettua ni olkoon, tuun ajaa sit ku se on kunnossa

auto kondikseen ja baanalle m/ talvella on aikaa sitten tehdä isompia huoltoja.

Kirjoitettu

Taitais olla korkea aika etta you Mikkekin siirtyisi LS aikaan niin ei tarttis jatkuvasti olla korjailemassa... :W

 

vai korjailemas ku ehtis ees huoltaa ni seki olis jotain. mut kaikesta järkipuhe yrityksestä huolimatta LS ei oo mun vaihtoehto, toi maailmanparas LT1 moottori on riittävän hyvä ja se vielä yllättää kunhan kerkii.

 

Mä oon niin pettyny suhun...

 

sanoo herra jota ootettiin vuosikymmen et rojekti valmistuis senverran et auto liikkuis, ny on mun vuoro ottaa aikalisä ja viettää hiljaiseloa tällä rintamalla

 

auto kondikseen ja baanalle m/ talvella on aikaa sitten tehdä isompia huoltoja.

 

vielä ku olis ees aavistus minkä talven aikana vois tehä isompaa

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Ei hyvältä näytä mun pääseminen pippaloihin.

Kaikkeni teen että pääsen mukaan.

Viiden päivät työt pitäisi saada tehtyä kolmessa päivässä ja muiden aikataulujen kanssa joutuu elämään, sekä toivoa ettei tule vastoinkäymisiä. (saada katsastettua ja sen jälkeen muuttaa ratasäätöihin...vaatii jo 1-2 päivää ja kaksi nosturi keikkaa)

Ja pitäisi ennättää tehdä testejä

Pyydän pari päivää vapaata tälle viikolle, että ennätän saada auton valmiiksi.

Raleko ei pääse tulemaan vaihteistorikon takia?

Pakko mennä myös sunnuntain sään armoilla sillä alkaa budjetti tältä kuulta tulla vastaan kiireiden lisäksi m-

Pari tonnia mennyt kuukauden aikana.

Kirjoitettu

Laatikon osat tilattu, laakkonen lupaili 2-4vk päästä. Tänävuonna ei enää kiihdytellä..

Kirjoitettu

Jää multa väliin. Harmittaa... ja toivon hyviä kelejä osallistujille m/

Ensi kesänä tullaan sitten mukaan kovemmassa iskussa ja kevyempänä.

Aikataulut kusi katsastuksen suhteen kun saa vasta huomenna hitsattua putkiston ja maanantaina deadline.

Kirjoitettu

On sitä vähän vellipöksyn vikaa, jäi nimittäin lähtemättä. On toi keli vähän liian epävarma... Suomen syksy.  m-

Kirjoitettu

niin jäi täältäkin lähtemättä..=( tänään ku on taas töihin lähtö.. tosin jos olis ollu kaukaa viisas ni olis raahannu työkalun sinne kentälle ja tullu pällisteleen ku muut ajeloo.. :-P

Kirjoitettu

menikö kukaan.. prkl mitä jengiä  ;D

Harmi jos ei kenellekään sopinut...

Kerholta muuten edelleen puuttuu rata-ajoyhteyshenkilö, jonka kautta voisi koordinoidusti koittaa sovittaa kerholaisia muiden järkkäämiin ratatapahtumiin. Sillä omiin ratapäiviin ei tällä aktivisuudella varmaan ihan heti ylletä.

No onhan se kesä ensi kesänäkin.

Kirjoitettu

Harmi jos ei kenellekään sopinut...

Kerholta muuten edelleen puuttuu rata-ajoyhteyshenkilö, jonka kautta voisi koordinoidusti koittaa sovittaa kerholaisia muiden järkkäämiin ratatapahtumiin. Sillä omiin ratapäiviin ei tällä aktivisuudella varmaan ihan heti ylletä.

No onhan se kesä ensi kesänäkin.

 

Tulihan tuolla poikettua, toki rata oli kylmä joten ei kunnon pitoja.

 

Kirjoitettu

Tuli käytyä radan vierellä seisoskelemassa, ajamaan en uskaltanu...

Kirjoitettu

Tulihan tuolla poikettua, toki rata oli kylmä joten ei kunnon pitoja.

 

 

m/

Kirjoitettu

Tulihan tuolla poikettua, toki rata oli kylmä joten ei kunnon pitoja.

 

 

12,327?

 

Eikös toi ole kerhon ahdettujen pikkulohkojen nopein aika 2012 ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...