Nupa Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2012 http://www.riversidecruisers.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=4
Rale Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2012 onko tänne muita kerholaisia tulossa ajamaan/kisaamaan?
Nupa Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2012 Huonolta näyttää, auto vielä pajalla...
set28 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Meen linnacruiseen ja sielt sit lahteen
Rale Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Yöllä puol 4 lähdetään tulemaan kohti kiikalaa.
Rale Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Lajittelun oma paras oli 11,746s / 187,9km/h ei kulje ei
zodiack Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Paras 13.002 / 183.3 kmh ei pitoja
Z-mo Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Paras 13.002 / 183.3 kmh ei pitoja Alastarossa on...
zodiack Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Je täytyy yrittää... Ajot näköjään muille vasta klo 14 alkaen
balez Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Je täytyy yrittää... Ajot näköjään muille vasta klo 14 alkaen lupaan paukuttaa alle 13.. ihan vaan jos et tuu paikalle niin tulee piiiiitkä talvi
Toni Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Paras 13.002 / 183.3 kmh ei pitoja Loppunopeus lupaa hyvää
-vellu Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Paras 13.002 / 183.3 kmh ei pitoja Mitäs oli 60 jalkaa?
balez Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Mitäs oli 60 jalkaa? joni on maistilla ni vastaan sen puolesta..2.2..2.2..ja 2.3
-vellu Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 joni on maistilla ni vastaan sen puolesta..2.2..2.2..ja 2.3 Mitäs kummia oli alla? Huonot 60 ajat. Pitäs mennä reilusti alle 2. Esimerkki mun ajoista Alastarossa: 60 jalkaa 1,855 Loppunopeus 187,61 Aika 11,97
Rale Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Päivän paras oli tälläkertaa 11.707s / 188,38km/h 60ft 1.723s
mikke Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Mitäs kummia oli alla? Huonot 60 ajat. Pitäs mennä reilusti alle 2. Esimerkki mun ajoista Alastarossa: 60 jalkaa 1,855 Loppunopeus 187,61 Aika 11,97 mikkitompan et street radiaalit kuulu alla olleen
zodiack Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Tänään sit alastarossa kulki paineita ku olis viel saanu lisää ni 190 loppunopeudet puhki
balez Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Tänään sit alastarossa kulki paineita ku olis viel saanu lisää ni 190 loppunopeudet puhki kyllä
mikke Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 lupaat vaan palataan asiaan ens kerralla
Z-mo Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 lupaat vaan palataan asiaan ens kerralla Se vaara tietysti on että ens kesänä taas mennään intopinkeenä kohti Kiikalaa... Ei, täytyy nyt vaan muistaa että turha sinne on lähteä söheltää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään