Jump to content

Kiikala BOP 11.8.12


Recommended Posts

Kirjoitettu

yhdyn edellisiin.. Alastarossa oli tänään noin 1 minuutin jono line upissa  m/

Kirjoitettu

Se vaara tietysti on että ens kesänä taas mennään intopinkeenä kohti Kiikalaa... Ei, täytyy nyt vaan muistaa että turha sinne on lähteä söheltää.

 

noo kunhan ens talvi taas ajetaan ovia ni unohtuu tommoset jonninjoutavat ja taas ajetaan kiikalassa ja muillakin lentokentillä hullunkiilto silmissä outo virne naamalla vaikka pidosta ei olis tietookaan :D

Kirjoitettu

noo kunhan ens talvi taas ajetaan ovia ni unohtuu tommoset joninjoutavat ja taas ajetaan kiikalassa ja muillakin lentokentillä hullunkiilto silmissä outo virne naamalla vaikka pidosta ei olis tietookaan :D

kortit on sulla, jos sä jaat kiikalassa ässän hihasta ni pakkohan se on tulla ajaa  ;D

Kirjoitettu

kortit on sulla, jos sä jaat kiikalassa ässän hihasta ni pakkohan se on tulla ajaa  ;D

 

Älä pidätä hengitystä sitä ässää odotellessa saatat tukehtua, mut ehkä mä vielä kunhan selaan koko pakan läpi ni löydän sen ässänkin  ;) mut sitä odotellessa pitäkää hauskaa ja ajakaa kovaa sehän on homman juoni ja hyvin näkyy menneen perille m/

Kirjoitettu

En aja ikinä enää Kiikalassa...

mikä vika kiikalassa on? mulla rengas piti kohtuu hyvin, 2 radalla oma päivän paras 60ft 1.723s

Kirjoitettu

Tänään sit alastarossa kulki  ;) paineita ku olis viel saanu lisää ni 190 loppunopeudet puhki  \m/

 

Pakko myöntää et on kyllä hieno ja nopee laite.. soita kun myyt  ;)  m/

Kirjoitettu

yhdyn edellisiin.. Alastarossa oli tänään noin 1 minuutin jono line upissa  m/

Joo hommahoitui mallikkaasti.Kupla/riverside porukalla homma hienosti lapasessa.Ei mitään turhia tiputansseja lähetysporukalta niinkuin fyyran ajotapahtumissa.

Kirjoitettu

mikä vika kiikalassa on? mulla rengas piti kohtuu hyvin, 2 radalla oma päivän paras 60ft 1.723s

 

Katurenkailla raivostuttavaa...

Kirjoitettu

Katurenkailla raivostuttavaa...

Ää paat vaan kiihatuskumit alle ja luet hiljaisen rukouksen :W

Kirjoitettu

Pakko myöntää et on kyllä hieno ja nopee laite.. soita kun myyt  ;)  m/

 

Kaikki on myynnissä  ;)

Kirjoitettu

Ää paat vaan kiihatuskumit alle ja luet hiljaisen rukouksen :W

 

Harmi vaan kun ei hiljanen rukouskaan auta kun vakio kytkin on savuna taivaalla...  :P

Kirjoitettu

Harmi vaan kun ei hiljanen rukouskaan auta kun vakio kytkin on savuna taivaalla...  :P

ei siihen auttaa summitin tilausluettelo ;D

Kirjoitettu

ei siihen auttaa summitin tilausluettelo ;D

 

ja reipas jumppa viikonloppu ni loppuu se savun karkailu ainaki hetkeks ;D mites se menikään.... laatikko...lepo...laatikko...irrota vaihda kykä ja kiinnitä :D

Kirjoitettu

ja reipas jumppa viikonloppu ni loppuu se savun karkailu ainaki hetkeks ;D mites se menikään.... laatikko...lepo...laatikko...irrota vaihda kykä ja kiinnitä :D

akseli,tärinää,vatkausta.. kiroilua.. ja lopuksi vähän hymyä  ;D mä oon ainakin onnellinen, tekstari kun tuli puhelimeen, tiesin taas olevani perheen nopein.. sillä jaksaa talven  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...