zodiack Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 En aja ikinä enää Kiikalassa...
balez Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 yhdyn edellisiin.. Alastarossa oli tänään noin 1 minuutin jono line upissa
mikke Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Se vaara tietysti on että ens kesänä taas mennään intopinkeenä kohti Kiikalaa... Ei, täytyy nyt vaan muistaa että turha sinne on lähteä söheltää. noo kunhan ens talvi taas ajetaan ovia ni unohtuu tommoset jonninjoutavat ja taas ajetaan kiikalassa ja muillakin lentokentillä hullunkiilto silmissä outo virne naamalla vaikka pidosta ei olis tietookaan
balez Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 noo kunhan ens talvi taas ajetaan ovia ni unohtuu tommoset joninjoutavat ja taas ajetaan kiikalassa ja muillakin lentokentillä hullunkiilto silmissä outo virne naamalla vaikka pidosta ei olis tietookaan kortit on sulla, jos sä jaat kiikalassa ässän hihasta ni pakkohan se on tulla ajaa
mikke Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 kortit on sulla, jos sä jaat kiikalassa ässän hihasta ni pakkohan se on tulla ajaa Älä pidätä hengitystä sitä ässää odotellessa saatat tukehtua, mut ehkä mä vielä kunhan selaan koko pakan läpi ni löydän sen ässänkin mut sitä odotellessa pitäkää hauskaa ja ajakaa kovaa sehän on homman juoni ja hyvin näkyy menneen perille
Rale Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 En aja ikinä enää Kiikalassa... mikä vika kiikalassa on? mulla rengas piti kohtuu hyvin, 2 radalla oma päivän paras 60ft 1.723s
Stimbe Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Tänään sit alastarossa kulki paineita ku olis viel saanu lisää ni 190 loppunopeudet puhki Pakko myöntää et on kyllä hieno ja nopee laite.. soita kun myyt
z 28 jari Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 yhdyn edellisiin.. Alastarossa oli tänään noin 1 minuutin jono line upissa Joo hommahoitui mallikkaasti.Kupla/riverside porukalla homma hienosti lapasessa.Ei mitään turhia tiputansseja lähetysporukalta niinkuin fyyran ajotapahtumissa.
Z-mo Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 mikä vika kiikalassa on? mulla rengas piti kohtuu hyvin, 2 radalla oma päivän paras 60ft 1.723s Katurenkailla raivostuttavaa...
z 28 jari Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Katurenkailla raivostuttavaa... Ää paat vaan kiihatuskumit alle ja luet hiljaisen rukouksen
zodiack Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Pakko myöntää et on kyllä hieno ja nopee laite.. soita kun myyt Kaikki on myynnissä
Z-mo Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Ää paat vaan kiihatuskumit alle ja luet hiljaisen rukouksen Harmi vaan kun ei hiljanen rukouskaan auta kun vakio kytkin on savuna taivaalla...
balez Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Harmi vaan kun ei hiljanen rukouskaan auta kun vakio kytkin on savuna taivaalla... ei siihen auttaa summitin tilausluettelo
mikke Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 ei siihen auttaa summitin tilausluettelo ja reipas jumppa viikonloppu ni loppuu se savun karkailu ainaki hetkeks mites se menikään.... laatikko...lepo...laatikko...irrota vaihda kykä ja kiinnitä
balez Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 ja reipas jumppa viikonloppu ni loppuu se savun karkailu ainaki hetkeks mites se menikään.... laatikko...lepo...laatikko...irrota vaihda kykä ja kiinnitä akseli,tärinää,vatkausta.. kiroilua.. ja lopuksi vähän hymyä mä oon ainakin onnellinen, tekstari kun tuli puhelimeen, tiesin taas olevani perheen nopein.. sillä jaksaa talven
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään