HappyHippie Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2005 Olisikohan täällä paljonkin väkeä, jotka haluaisi jäykistää autoansa? Kun satun olemaan koneistaja suht. isossa metallipajassa, niin noitahan voisi alkaa rakentamaan siinä määrin kuin kehtaa tai jaksaa jos sais alkuperäisen malliksi. Firma vantaalla, mutta asennus hitsaus ei valitettavasti onnistuisi. Mut jos alkaisin työstämään vaikka n. 1 per viikko edullisesti.
Nupa Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Just tätä oon kaivannu. Tuossa on vaan toi "jos sais malliksi"-puoli... Otan heti, jos saat mulle sopivan tehtyä.
Z-mo Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Asiasta toiseen, jos joku on halukas tommoset hitsaamaan kiinni, niin olis heti hommia tiedossa...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Eiköhän osteta malliksi yhdet kimpassa. Saataisko homma rokkaamaan?HappyHippie monistas niitä sit lisää.
Nupa Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Eiköhän osteta malliksi yhdet kimpassa. Saataisko homma rokkaamaan?HappyHippie monistas niitä sit lisää. Jos ostat (ja monistetaan), ni mua kiinnostas kolmiomalliset noita pelkkiä putkia enemmän. Vaikkapa http://www.rksport.com/product/p_010325101/view_detail
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Sama täällä kolmio tyyliset tuntuis tukevamilta
Senior Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 I-palkki on paras, jos haetaan väännönkestoa yhteen suuntaan....
-vellu Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Niin.... Sub Framet on vaan yks juttu mitä täälläkin osattaisi tehdä. Kävi itsellä kyllä miellessä teettää noita muitakin alustan osia täällä. Mun ajatus oli sellainen, että tietyt esim. kierresovitukset, puslat ja säätöpalikat tilattaisi jenkeistä ja varsinainen painava rauta tehtäisiin täällä. Näin ei tarvitsisi maksaa tosta raudasta sitä mitä se nyt maksaa. Näistä voisin keskustella ns. lisenssimielessä jenkkeihin oman yritykseni piikkiin.
Senior Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Mahdollisesti firman - jossa päivisin puuhastelen ( korjaamon heppulit ) - voisivat väsätä kaikenlaista mallin mukaan....
HappyHippie Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Ei sitten muuta kun hynttyyt yhteen ja rakennetaan talven aikana joka jannulle vermeet ensi kesäksi. Eiks tää ole eräänlainen kommuuni, joten hinnat olisi työstä riippuen joitakin kymppejä/sata. Monia takuulla kiinnostaisi myös noi iskaritornien poikkituet jne. Onks kenelläkään ideoita mikä olisi helpoin menetelmä valaa air-foleja (uskaltaakohan tinasta)? Yhdet jyrsin jo alumiinista ja vähän turhan vaivanloinen urakka vielä hioa.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Mulla on edelin kolmiotuki sinne konehuoneeseen.Siitä on heleppo tehä kopsuja.Lattaraataa ,putket reijät ja kiini voi sen välissä mualatahhii. Sen vois väsätä mulle alumiinista;Onnistuuko?
HappyHippie Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2005 Voisin kysyä duunikaverilta (luokkahitsari) et tietäisikö hän mestaa asennus hitsauksiin, mut voi olla et asennukset menee kevääseen kun talvella tehdään palikat, eikä talvella monikaan aja. Hengailen tikkurila/haaga akselilla.
HappyHippie Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2005 Raaka-aineista en vielä osaa sanoa koska firmallakin on omat materiaali puitteet. Ja Täytyy myös harkita työ menetelmiä. Alumiinin hitsaaminen ja taivuttaminen voi olla hankalaa.
Guest turbomies Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2005 Olen myös kiinnostunut ostamaan, jos alatte tehtailemaan osia
F350 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Jo vain kiinnostaa, mulle siis 3-geniin sopivaa palikkaa
Guest Jukka Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Mulla olis mittoja antaa, mikäli joku niitä kaipaa. Siis 3genneriin. Tein ihan itte omani, mutta en tee lisää, kun putkentaivutin lakkasi olemasta. Eikä niitä niii vaikea ole suunnitella. Kattotte vaan esim www.spohn.net vähän mallia ja hetken aikaa vietätte rullamitan kanssa auton alla. Sitten vaan johonkin metallifirmaan kyselemään josko tekisivät.
HappyHippie Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Teen lokakuun alussa koe poikkituen etuiskaritornien väliin ja kun hyvä tulee, niin jigin ja muutaman lisää. Täytyy katsoa kuvien perusteella vaan toi kiinnitys ja onks siinä jotain "säätövaraa". Olis vaan TAAS helpompi kun olis se valmis mallikappale Laitan sitten kuvia tänne.
Guest Jukka Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Miepä tein tuon wonder baarinkin iha itte, ja olis siehe varmaan jigikin olemassa, jos joku haluaa. Strut tower bracen teen tässä talven aikana, mutta se tulee olemaan (valitettavasti/onneksi) Tbi-yhteensopivaa mallia
HappyHippie Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Jigi kinnostaisi...helpottaisi ja nopeuttaisi askareita. Pystytkö laittaa kuvia jigistä ja tangosta sivulle?
mikke Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 mihin kohtaan tulevat etupäästään kiinne? kattelin just auton alle ja pultattava vaihtoehto sopis laatikon palkin pultteihin mut jääkö liian taakse meneekö tehdasversiot vielä eteenpäin. autona 4gen camaro
mikke Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2005 kuva palkista laatikon vasemmalta puolelta laatikon_palkki.jpg_thumb
Z4FUN Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Moro! Miulla on 4-gen SLP:n hitsattavat subframet http://www.slponline.com/view_product.asp?P=70802 laiskuuden takia vieläki asentamatta, siitähän sitä sais mallia. Etuiskarien 3-piste yhdysrautakin on irrallaan pakosarjojen asennuksen jäljiltä. -Mika-
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään