Chevy Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Aikaisemmin oli juttua takalokarissa majailevista kuplista. Arvaukseni osui aikalailla oikeaan. Ruiskukittiä löytyi ja kaikki paikat missä ruiskukitti oli suoraan pellin päällä, se kupli. mielenkiintoista,mulla vaan "muovissa" kuplia ja on alkuperäinen maali
Mac69 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 mielenkiintoista,mulla vaan "muovissa" kuplia ja on alkuperäinen maali Jos tosiaankin alkuperäinen maali, niin oliskohan tehtaalla ollut jotain ongelmia muovipohjusteen kanssa? Olen kuullut samantapaisia juttuja aiemminkin näissä vehkeissä. Ruiskukitti on yleisesti tunnettu tästä ominaisuudesta väärinkäytettynä. Missäpäin sulla kuplii?
Chevy Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Jos tosiaankin alkuperäinen maali, niin oliskohan tehtaalla ollut jotain ongelmia muovipohjusteen kanssa? Olen kuullut samantapaisia juttuja aiemminkin näissä vehkeissä. Ruiskukitti on yleisesti tunnettu tästä ominaisuudesta väärinkäytettynä. Missäpäin sulla kuplii? joo,tuosta olen kanssa lukenut,et olis ollu ongelmia muovipohjusteen kanssa ovessa,heti siitä ikkunalistasta alaspäin
Mac69 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Maanantai-illan päätteeksi vetäisin osat hiontaväriin.. eli aivan aikataulussa mentiin.
Mac69 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Tiistai 16.6 aamu alkoi irto-osien hiomisella. päivän kuluessa oli tarkoitus vielä maalata kaikki irto-osat ja näin tapahtui..
Mac69 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 17.6 Keskiviikkoaamuna oli vuorossa etupuskurin mustien alueiden suojaus...
TexFinn Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 joo,tuosta olen kanssa lukenut,et olis ollu ongelmia muovipohjusteen kanssa ovessa,heti siitä ikkunalistasta alaspäin Normi kohta, samoin kuin T-toppien takana oleva kaari.
avogta-89 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2015 Normi kohta, samoin kuin T-toppien takana oleva kaari. jep mikä meillä tosta mustasta juuri maalattiin myös...
Mac69 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2015 17.6 Keskiviikkopäivä kului koria hinkatessa. Työvaiheet itselleni noin 20v. kokemuksen jälkeen parhaimmaksi osoittautuneet: - hiontaväri lossilla p240 karkeudella suoraksi - p400 epäkeskolla lossin jäljet pois - p400 ja p600 3m "hiomanahkalla" käsin kantit +kaikki mihin epäkeskolla ei pääse - p500 mirka goldsoft pehmeä epäkeskolaikka vielä kerran (eliminoidaan käsin tehdyt mahdolliset syvät naarmut tms.) - voidaan vielä käydä läpi mirka total harmaalla villalla tässä pääpiirteittäin.. karkeudet saattaa hieman vaihdella (esim hopea tms. on erittäin arka väri) päivän päätteeksi (n. klo14.00) suojasin auton lähes valmiiksi odottelemaan iltaa ja maalausta. Auto oli saatava torstaiaamuksi maalattua, koska halusin sen kasattua ennen perjantaita, joka oli juhannusaatto. Oli siis lähdettävä kotiin nukkumaan hetkeksi, koska itse en päässyt vielä kammioon, koska duunikaverilla oli hommat kesken..
Mac69 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2015 Illalla palattuani maalaamoon, ajoin camun koppiin, ja suojasin loppuun.. Vielä viimeistelypesu ja hartsiliinalla läpi, ja eikun värimassaa niskaan..
Mac69 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Pari kuvaa heti maalauksen jälkeen..
Mac69 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 ..ja toinen vielä
Mac69 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 18.6 Torstaiaamuna alkoi armoton auton niputtaminen. Ja tulihan sitä valmistakin. Illaksi kotiin...
Mac69 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Aiemmin maalatut vanteetkin saivat tehosteeksi mustaa...
TexFinn Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2015 Hyvan nakoinen peli siita tuli.
CamKin Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Taitaa olla valkoinen aika harvinainen väri Camaroissa... Hyvä pohjatyö takaa, että hyvää tulee pintakin...
Mac69 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Taitaa olla valkoinen aika harvinainen väri Camaroissa... Hyvä pohjatyö takaa, että hyvää tulee pintakin... No ei varmaan ihan harvinainen.. 1993-2002 valkoisia (code 10) 86399 kpl mustia (code 41) 117355 kpl punaisia (code 81) 102228 kpl Itselläni väriä ei tehty suoraan koodin mukaan, vaan mitattiin spektrofotometrillä eli ns. värimittarilla. Tuloksena parhaana löytyi renault f1 white, jota kone vielä sävytti, ja näin saatiin sävy vastaamaan aiempaa väriä.
Mac69 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2015 Minun osaltani tämän auton tarina päättyi tänään omistajanvaihdokseen. En kuitenkaan jätä tätä palstaa vaan tulen seuraamaan vähintäänkin taka-alalta. Elämä kohdallani jatkuu jenkkipikkarin puikoissa Kiitos tarinaa seuraaneille. Näkemiin toistaiseksi ja toivottavasti tapaamme joskus, jos saan hankittua unelma-autoni: camaron vuosimallia -69
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään