Ilku Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2006 Kuka sitä nyt Metroautolle tai jollekin muutoskatsastusarviointiryhmälle maksaa 200,00e:a ja sittenkään ei välttämättä saa autoansa muutoskatsastettua. Netistä tulostettu pruju kelpaa! Kannattaa jutella katsastusmiehen kanssa, niin tietää, mitä tarvitaan.
Jarno Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2006 Kannattaa jutella katsastusmiehen kanssa, niin tietää, mitä tarvitaan. Just noin! Voi homma mennä muutenkin vähän helpommin läpi,kun asiallisesti käy ensiks kyselemässä "jos laitan ahtimen,ni mitä papereita pitää hommata" Eikä vaan heilahda epämääränen nippu papereita kainalossa konttorille ja sano,et tässä on kaikki tarvittava..
KKOSKINEN Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2006 Mulle sanottiin, että joku dokumentti täytyy olla. Pelkät siniset silmät ei riitä.
-vellu Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2006 Mikä olisi sellainen katsastuskonttori jossa muutoskatsastus kannattaisi tehdä? Tarkoitan tällä sitä, että konttorilla on oikeaa asiakaspalvelua näille varsinaista muutoskatsastusta edeltäville kysymyksille ja kun valmistelevat työt on tehty oikein, saadaan leima. Niin ja paikka mielellään max 200 km säteellä Helsingistä.
gmc63 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2006 Mikä olisi sellainen katsastuskonttori jossa muutoskatsastus kannattaisi tehdä? Tarkoitan tällä sitä, että konttorilla on oikeaa asiakaspalvelua näille varsinaista muutoskatsastusta edeltäville kysymyksille ja kun valmistelevat työt on tehty oikein, saadaan leima. Niin ja paikka mielellään max 200 km säteellä Helsingistä. Uskoisin että yks varteenotettava paikka on siinä americanservicen vieressä oleva konttori sielt oon ainaki ite saanu hyvää palvelua :Dsiel on myös katsuri jolla on f-body itelläki ei kerholaisia ;D
Karppa Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2006 Oliskohan noihin teknisiin tietoihin parempaa sivustoa kun toi third gen.org vai onko se paras?Printtasin sieltä taulukot ja kyllähän niistä tehot selviää.
xaekx Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Uskoisin että yks varteenotettava paikka on siinä americanservicen vieressä oleva konttori sielt oon ainaki ite saanu hyvää palvelua :Dsiel on myös katsuri jolla on f-body itelläki ei kerholaisia ;D Eli Konalan autokatsastus. Useamman auton/vuoden kokemuksella asiallinen paikka.
gmc63 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Eli Konalan autokatsastus. Useamman auton/vuoden kokemuksella asiallinen paikka. joo itelläki hyviä kokemuksia ;D
KKOSKINEN Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Pieni kierros paikallisissa konttoreissa etukäteen voisi olla hyväksi. Kävin haastattelemassa paria ukkoa kun piti vaihtaa kutosen tilalle vierasmerkkinen kone. Automerkkikin oli jo ns. kuollut. Kyllä asenteesta selvis, että ei ainakaan tänne. Toiset ei edes halunnut puhua koko asiasta.
JR Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 Mikä olisi sellainen katsastuskonttori jossa muutoskatsastus kannattaisi tehdä? Tarkoitan tällä sitä, että konttorilla on oikeaa asiakaspalvelua näille varsinaista muutoskatsastusta edeltäville kysymyksille ja kun valmistelevat työt on tehty oikein, saadaan leima. Niin ja paikka mielellään max 200 km säteellä Helsingistä. Minä muutoskatsastin koneen Naantalissa. Samassa paikassa jota Sporttiauto käyttää muutenkin prochargereita katsastaessaan - samalla reissulla kun tehtiin dynotus. Kuulinpa muuten tänään ACS ssa, että nyt katsarit vaatisivat ahtimen muutoskatsastuksessa jonkun autokohtaisen (runkonumeroon perustuvan) dokumentin päästötasoista. Mikä se sellainen olisi, en tiedä mutta hieman tuntuisi käytäntö saaneen taas lisäväriä.
-vellu Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 Minä muutoskatsastin koneen Naantalissa. Samassa paikassa jota Sporttiauto käyttää muutenkin prochargereita katsastaessaan - samalla reissulla kun tehtiin dynotus. Kuulinpa muuten tänään ACS ssa, että nyt katsarit vaatisivat ahtimen muutoskatsastuksessa jonkun autokohtaisen (runkonumeroon perustuvan) dokumentin päästötasoista. Mikä se sellainen olisi, en tiedä mutta hieman tuntuisi käytäntö saaneen taas lisäväriä. Joo samaa kertoilivat siellä mullekin.
Jarno Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 pitää vissiin äkkii leimata,ennenku tieto kulkee poriin asti!
Karppa Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 Kuulinpa muuten tänään ACS ssa, että nyt katsarit vaatisivat ahtimen muutoskatsastuksessa jonkun autokohtaisen (runkonumeroon perustuvan) dokumentin päästötasoista. Mikä se sellainen olisi, en tiedä mutta hieman tuntuisi käytäntö saaneen taas lisäväriä. ???No liian helppoohan se olis ollukin,mikähän toikin nyt mahtaa olla?
JR Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Hullulta se kuulostaa. Samallahan sellaisen dokumentin voisivat vaatia kaikilta katsastukseen tuotavilta autoilta.
-vellu Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Eli Konalan autokatsastus. Useamman auton/vuoden kokemuksella asiallinen paikka. Kävin tänään tuolla Konalan autokatsastuksella juttelemassa. Ohjasivat pienen keskustelun jälkeen menemään A-Katsastuksen Hakuninmaantien konttorille Muita ideoita?
pekkaz Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Mikä siinä hakunisyvyydessä oli elämää suurempaa ?
JR Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kollina joutui tuota Hakuninmaata käyttään kun juuri muuta ei lähellä silloin ollut. Jostain syystä sain silloin paikasta tarpeekseni - ehkä on nykyään asiallisempi. Mikäs siinä Konalassa oli ... olen kuullut että siellä katsastustoiminta olisi ihan asiallista? Jos ei muuta, niin vie sitten Naantaliin. Kaukanahan se on, mutta jos dynotat auton samalla reissulla, niin ajallisesti et varmaan paljoa menetä. Niille ei noi föönien kirjaamiset ole extremeä. Kun dokkarit on kunnossa, asennus asiallinen ja päästöt kunnossa, voit paluumatkalla kuivatella katsastusleimaa kaikessa rauhassa
pekkaz Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 edellinen kokemus siitä hanurimaasta on vuodelta 2003. Täyttä ryssän touhua, kansliassakin olisi varmaan pitänyt pyytää puhuttelulupaa
Z-mo Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Uskoisin että yks varteenotettava paikka on siinä americanservicen vieressä oleva konttori sielt oon ainaki ite saanu hyvää palvelua :Dsiel on myös katsuri jolla on f-body itelläki ei kerholaisia ;D Eikös se konalan konttori oo toisella puolen vihdintietä ku American Service? Vai onko niitä konttoreita konalassa useampia?
gmc63 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Eikös se konalan konttori oo toisella puolen vihdintietä ku American Service? Vai onko niitä konttoreita konalassa useampia? On ainakin 2kpl ja TOINEN on americanservicen vieressä jos mä oon käynny ja toinen on siel tien toisella puolella siit ei oo kokemuksia
Nova Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Itse olen käynyt siellä toisella puolella IHa-autokatsastuksessa ja tulen menemään sinne ainakin toistaiseksi. Sieltä olen saanut asiallista palvelua verruttana Nurmijärven asemaan.
Karppa Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2006 Joo ja liian vaikeeks menee muutoskatsastus täälläpäin,kolmella asemalla käyty ja yks katsari oli ainoa joka viitti edes vähän paneutua papereihin. Lähetti paperit heikäläisten "tekniseen tukeen"josta maanantaina vastaus:ahtimen valmistajan "vakuutus" päästöistä ei riitä vaan vaaditaan puolueettoman instanssin tutkimustulos joka kai käytännössä tarkottais VTT:tä ,no vuosikatsastus suoritettu vaparina jonka jälkeen vois harkita kesäreissua Naantaliin tai sitte voisin myydä ton ahdinpaketin halvalla jollekin jolla ei oo vähäpäästönen auto,hinnaks ajattelin 100e,tai sit ei,meniks se aprillipäivä jo?
-vellu Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2006 Joo ja liian vaikeeks menee muutoskatsastus täälläpäin,kolmella asemalla käyty ja yks katsari oli ainoa joka viitti edes vähän paneutua papereihin. Lähetti paperit heikäläisten "tekniseen tukeen"josta maanantaina vastaus:ahtimen valmistajan "vakuutus" päästöistä ei riitä vaan vaaditaan puolueettoman instanssin tutkimustulos joka kai käytännössä tarkottais VTT:tä ,no vuosikatsastus suoritettu vaparina jonka jälkeen vois harkita kesäreissua Naantaliin tai sitte voisin myydä ton ahdinpaketin halvalla jollekin jolla ei oo vähäpäästönen auto,hinnaks ajattelin 100e,tai sit ei,meniks se aprillipäivä jo? Eihän tuollaista rataviritystä kai tarvitse katsastaa jos käyttö on vain kilpailuissa? Mikset aja sinne vuosikatsastukseen normaalisti ahtimen hihna pois päältä ja normaali vaparin ilmansuodatin paikoillaan
Karppa Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2006 Jep joo kisoissahan tota fööniä vaan käytetään,mut ajattelin ottaa koko puhaltimen pois niin näyttää siistimmältä.Just noin tein eli vaparin ilmanputsari paikoillaan mut välijäähyä en viittiny alkaa repimään pois . PS.katsastus kesti about 15min ja katsari tuumas että:"kiva välillä katsastaa auto joka on kunnossa" ;D.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään