Yorcci Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Corvette Club of Finland toivottaa tänäkin vuonna F-Body Club Of Finlandin jäsenet tervetulleiksi mukaan ratapäiville. Corvette Clubin tapahtumakalenteri http://www.corvettefinland.com/calendar.php 07.06. Ajoharjoittelua Ahveniston moottoriradalla klo 12:00 - 18:00 HUOM! 1) Kypärä pakollinen 2) Kuljettajakokous n. 11:30-11:45, joten ajoissa paikalle Lauantaina 03.10. ajoharjoittelua Alastaron moottoriradalla klo 14:00 - 20:00 HUOM! 1) Kypärä pakollinen 2) Kuljettajakokous n. 13:30-13:45, joten ajoissa paikalle
Yorcci Posted May 20, 2015 Author Posted May 20, 2015 Sen verran muutosta aiempaan tiedotukseen, että ratapäivät järjestetään yhteistyössä kerhojen jäsenille, joten jäsenistöltä ei veloiteta maksuja paikan päällä. MUTTA HUOM! Radalle päästäkseen täytyy olla jommankumman kerhon jäsen.
nite2000 Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Ahvenistolla on ilmeisesti edelleen meluraja, vai kuinka? Mikäs se raja ja mittaustapa onkaan? Pystyyköhän jollain puhelimen melumittarilla arviomaan mitään? Tuli hankittua tuommoinen iso neppis ja hieman arveluttaa, kun putkistossa ei ole muita pönttöjä kuin (oletettavasti tyhjä) katti...
ratskin Posted June 1, 2015 Posted June 1, 2015 Corvette Club of Finland toivottaa tänäkin vuonna F-Body Club Of Finlandin jäsenet tervetulleiksi mukaan ratapäiville. Corvette Clubin tapahtumakalenteri http://www.corvettefinland.com/calendar.php 07.06. Ajoharjoittelua Ahveniston moottoriradalla klo 12:00 - 18:00 HUOM! 1) Kypärä pakollinen 2) Kuljettajakokous n. 11:30-11:45, joten ajoissa paikalle 19.09. Ajoharjoittelua Alastaron moottoriradalla klo 14:00 - 20:00 Mahdollisuuksien mukaan myös varttimailia. Varttimailille osallistuvilta (myös jäseniltä) on yleensä peritty 10 euron maksu. HUOM! 1) Kypärä pakollinen 2) Kuljettajakokous n. 13:30-13:45, joten ajoissa paikalle ahvenistolla 07.06 ei varmaan varttimailia ole,?
Yorcci Posted June 1, 2015 Author Posted June 1, 2015 ahvenistolla 07.06 ei varmaan varttimailia ole,? Ei ole Ahvenistolla varttimailia. (Ei olisi mahdollistakaan)
Yorcci Posted June 1, 2015 Author Posted June 1, 2015 Ahvenistolla on ilmeisesti edelleen meluraja, vai kuinka? Mikäs se raja ja mittaustapa onkaan? Pystyyköhän jollain puhelimen melumittarilla arviomaan mitään? Tuli hankittua tuommoinen iso neppis ja hieman arveluttaa, kun putkistossa ei ole muita pönttöjä kuin (oletettavasti tyhjä) katti... Mittaustapa on pakoputken päästä vaakatasossa 45 asteen kulmassa sivulle. Meluraja 110 dB. Mittauksen aikana pitää muistaakseni olla koneessa 3 500 tai 4 000 rpm.
Z-mo Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Ketä olisi lähdössä? Voisi käydä vähän kuvaamassa. Himottais tulla, mutta pahoin pelkään että on sen luokan krapula ja vapina ettei tulis ajeluista mitään...
Cosa Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Himottais tulla, mutta pahoin pelkään että on sen luokan krapula ja vapina ettei tulis ajeluista mitään... Lähe kattomaan. Pääset kyydillä Korjaussarja mukaan niin on taas kivaa
Yorcci Posted June 4, 2015 Author Posted June 4, 2015 Jos Jyväskylästä on F-body -porukkaa lähdössä radalle, niin Vetteletka lähtee Keljon aakkosasemalta 08:30 sunnuntaiaamuna, sinne vaan mukaan. Jämsän Shelliltä otetaan letkaan jatkoa ja matka jatkuu 09:15. Todennäköisin taukopaikka Tuulosen Neste (n. 30 km ennen Ahvenistoa, että saa tankin mahdollisimman täyteen päivän pörräilyjä varten).
selli Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Mää tuun paikalle kyllä jos vaan keli suosii.Tosin katsojan roolissa tälläkertaa Onko Yorkki vettepuolelta tulossa mitenkä autoja? Kiva kuulla kunnon murinaa ku on tullu käytyä kuuntelee noita turboja siellä vaan
Z-mo Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Lähe kattomaan. Pääset kyydillä Korjaussarja mukaan niin on taas kivaa Aika kova tarjous! Täytyy oikeesti kattoa vähän olotilaa sunnuntaina. Nimittäin Baijerilainen mutteritehdas pitää meitä hyvänä perjantain ja lauantain... Ilmainen viina on köyhän kirous.
z 28 jari Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 Aika kova tarjous! Täytyy oikeesti kattoa vähän olotilaa sunnuntaina. Nimittäin Baijerilainen mutteritehdas pitää meitä hyvänä perjantain ja lauantain... Ilmainen viina on köyhän kirous. Joo entinen pomo sanoi että ilmaisesta viinasta tulee yhtä kova krapula kuin ostetustakin...
Cosa Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 Aika kova tarjous! Täytyy oikeesti kattoa vähän olotilaa sunnuntaina. Nimittäin Baijerilainen mutteritehdas pitää meitä hyvänä perjantain ja lauantain... Ilmainen viina on köyhän kirous. Eikös tämä tapahtuma ala vasta klo 12, joten hyvin ehditään ihmettelemään vielä aamusella sun kuntoa
Yorcci Posted June 6, 2015 Author Posted June 6, 2015 Eikös tämä tapahtuma ala vasta klo 12, joten hyvin ehditään ihmettelemään vielä aamusella sun kuntoa Ajajakokous radalle mieliville 11:30
Yorcci Posted June 6, 2015 Author Posted June 6, 2015 Mää tuun paikalle kyllä jos vaan keli suosii.Tosin katsojan roolissa tälläkertaa Onko Yorkki vettepuolelta tulossa mitenkä autoja? Kiva kuulla kunnon murinaa ku on tullu käytyä kuuntelee noita turboja siellä vaan On siellä yleensä muutama kymmenen autoa ollut paikalla. Radalla ehkä sellaiset plusmiinus parikymmentä käy kokeilemassa onneaan.
selli Posted June 7, 2015 Posted June 7, 2015 Ei ollu tunkua F-bodyen osalta Ahvenistolla Mut kiva oli käydä jorisee ja kattelee/haistelee menoa!
Yorcci Posted June 7, 2015 Author Posted June 7, 2015 Joo, aika hiljaista oli F-bodyrintamalla... Vain yksi avo-camaro taisi uskaltautua paikalle? Mutta ei siinä mitään, ei noita saunakiulujakaan ihan tungokseksi asti ollut. Oma katiska ei taaskaan ollut ihan täyskondiksessa, eilen tai toissapäivänä hajosi koneen lämpötila-anturi (se, joka kertoo ECM:lle jäähdytysnesteen lämpötilan). Asia ilmeni siten, että lähtiessä ei meinannut konetta saada käyntiin ja anturin mukaan koneen lämmöt olivat melkein 20 astetta pakkasella... Jämsään mennessä koneen lämmöt olivat anturin mukaan nousseet jo 23 asteeeseen. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun kone antaa vähän lisäbensaa kylmälle koneelle ja laajakaistan mukaan seokset olivat 10.5-11.5 välillä... joo, kyllä soppa maistui Ahvenistolle mennessä lämmöt olivat anturin mukaan jo 43 astetta ja kone lähti jo käyntiin ilman piiiiiitkiä sahauksia. FinnVeten Jake toimitti uuden anturin ja siltä osin homma kondiksessa, mutta menomatkalla päätti sitten nakuanturikin antautua ja sehän tarkoittaa sitä, että ennakoita raapaistaan osakaasulla maksimissaan 20 astetta pois. Joka lisää kulutusta omalta osaltaan. Täyskaasulla olen pistänyt lastulle, että ennakoita vedetään pois max 5 astetta, joten nilkkaa suoristamalla kulkua oli melkein normaalisti. Jottei homma olisi liian helppoa, niin jarruissakin oli jotain häikkää (täytyy selvittää syytä vielä), mistä sellikin sai omakohtaista kokemusta, kun käväistiin aika lähellä rengasvallia pääsuoran päässä... Ei muuten todellakaan oo kivaa, kun jarrut ei toimikaan mutkaan tullessa vauhdin ollessa melkein 170 km/h ja on joku kyydissä Onneksi tuli otettua varovasti... Pääasia on, että koneessa on vetoa ihan kivasti, alusta toimii ja renkaissa on pitoa. Ennakoi sitä, että Alastarossa mennään sitten kovaa, jos vaan jarruongelma selviää
Cosa Posted June 7, 2015 Posted June 7, 2015 Ei ollu tunkua F-bodyen osalta Ahvenistolla Tämän kerhon ongelma
Yorcci Posted June 8, 2015 Author Posted June 8, 2015 Lauantaina 03.10. ajoharjoittelua Alastaron moottoriradalla klo 14:00 - 18:00 1) Kypärä pakollinen 2) Kuljettajakokous n. 13:30-13:45, joten ajoissa paikalle HUOM! Ajankohta ja muuttunut! Tuolle aiemmin mainostetulle viikonlopulle olikin ilmestynyt MP-kisaviikonloppu ja meidän ratapäivä sai siirtyä myöhemmäksi, joten varttimailiajot jäävät tänä vuonna jo lähtökohtaisesti väliin. Lokakuun puolella ei kannata enää varttimailin ajamisesta haaveilla...
Yorcci Posted June 8, 2015 Author Posted June 8, 2015 Tuolla on näköjään jotain kuvatuksia ratapäivältä http://t1502.1g.fi/kuvat/Tapahtumat/Club+Corvette+of+Finland+Ahvenisto+7.6.2015/
Cosa Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Videotakin on näköjään juubituubissa Nyt täytyy sanoa, että pitkään aikaan aivan kamala video. Jos ei osaa kuvata, niin edes jonkinlainen editointi olisi paikallaan. Nyt on kaikki pielessä paitsi kuvanlaatu
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now