Jump to content

IROC Kesäkuntoon ahtamalla


F-Jape

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Kauan se hupi kesti  \m/ Laatikko rupesi taaas luistamaan

 

Mulla kesti Iroc aikanaa perusvahvistetulla laatikolla tasan yhen vedon ku ahtimen laitto kiinni, 2 alko luistamaan  ;D Onneksi oli jo tallin nurkassa odottamassa 660hv/850Nm kestävä TH700  8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mulla kesti Iroc aikanaa perusvahvistetulla laatikolla tasan yhen vedon ku ahtimen laitto kiinni, 2 alko luistamaan  ;D Onneksi oli jo tallin nurkassa odottamassa 660hv/850Nm kestävä TH700  8)

 

Yleensä TH700:sta häviää ekana 3. ja 4. vaihde. Mistä noin tarkat lukemat olet laatikkosi kestävyydelle saanut?

Link to comment
Share on other sites

Kenenkäs tekemä se sun loota olikaan?

 

Bowtie Overdrives. Siitä on jo yli 10 vuotta ku ostin sen lootan sieltä.

 

PS. Anteeksi, pikkusen kusetin, se oliki 630hv ja 850Nm se Level III Bowtie Overdrivesin kesto  ;D Muistelin että 660hv, mutta ne numerotha tuppaa asiassa ku asiassa kasvamaan ku muistellaan mikäs se oli  ;D

Link to comment
Share on other sites

Kauan se hupi kesti  \m/ Laatikko rupesi taaas luistamaan

Tästä saa sellasen käsityksen, että lootalle olis jo tehty jotain?

Vanhat paljon ajetut originaalit toosat tietysti lipsuu jo muutaman sadan hepan vaparikokoonpanolla, mutta jos tehty terve aski antautuu "samantien" niin täytyy kyl olla hitokseen voimaa. Ja pitoja. Ja tietenkin joku heavyduty perä.

 

Öljynlaatu ja niiden jäähytys on kuulemma oleellinen juttu kestämisen suhteen, onhan ne hommelit kunnossa?

Mulla on synteettiset öölit ja erillinen pienehkö öljyjäähy lootikolle. Lämmöt alle sata vaikka antais ronskisti sikaa. Reilu 2,5tkm ajettu tänä kesänä ahdettuna, kenkää saa lähes päivittäin ja vakio loota on edelleen yhtenä kappaleena. Tosin mulla nyt onkin suurimmat kuritukset vain ujoilla 750Nm väännätyksillä.

Link to comment
Share on other sites

Komppaan Jaria.

Jos askihuollissa pyydettiin myös vahvistusta erikseen, niin ilmaisisin korjaajalle tyytymättömyyteni, jos tulisi jatko jalostuksessa vähän vastaan.

Jos kyse oli perus huollosta ilman vahvistusta, niin laatikon leviäminen oli kyllä odotettavissa enemmin tai myöhemmin.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jatketaas tännekin.

 

Laatikon kanssa tuli niin paljon ärräpäitä, että annoin vaihtolaatikkona sen Hussolle.

 

Tulipahan ostettua talvella Haltechin Platinum ja kyselinkin hieman jeesiä siihen viriboksi aihealueilla, overall trimmiä kun laittoi 20° nii johan lähti toimimaan. Ei oo vaan näiden kanssa tullu tapeltua niin paljon.

 

Käväisin Ruokosella tänään säädättämässä hydraulipenkissä. Ihan hyvin loppujen lopuksi saatiin käyriä kuntoon, pientä huohotus ongelmaa kylläkin oli.

Yksi vika mitä ei saatu paikallistettua oli kun kaasu pohjassa sytytysongelmia.

Osakaasulla noustiin ylös, ettei tiputa vaihdetta ja aina kun korkeilla kierroksilla lykkäsi kaasun pohjaan niin ei sytytä enään.

Otettiin sytkäboksikin pois käytöstä. 
Epäiltiin puolaa, ettei riittäisi paukut.

Täytyy hieman selvitellä ja antaa katutestiä kun saan huohotuksen paremmaksi.

tulppien kärkiväli 0,03”

 

 

FF90E0D7-538D-44D1-AA17-947800D9A4DD.jpeg

  • Tykkää 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...