Jump to content

IROC Kesäkuntoon ahtamalla


F-Jape
 Share

Recommended Posts

No tuli valittua nyt toi, ei voi minkään.

 

Vai pitäisköhän tilaa toi 264HR-12 kumminkin ja myydä toi 262HR-12

 

10088155 duration 179/194 1.5 rockers  .350/.384 1.6 Rockers .373/.410 LsA 109deg 87 305 auto

 

Mä löysin tollasta tietoo

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Joo, tsekattiin et kaikki on ok ja suorat. Perus siistiminen sekä imu ja pakopuolelle gasketmatch porttaus ja pakopuolelle ne virtaus "hyppyrit" tai mitkä ne ikinä onkaan. Prässätyt studit jätettiin paikoilleen ja lukittiin lukkotapeilla. Ja uudet jouset. Ei tehty mitään testejä

Link to comment
Share on other sites

Imupuoli sai kans vähän virtausta lisää, toivottavasti. Pari kuva ennen viimeistelyä. Baseplateen myös gasketmatch.

SI_20170319_171432.jpg

SI_20170319_171411.jpg

älä unohda palloja sisään, ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hmm, siinä eilen illan pikkutunneille laitoin koneen nippuun, mutta nyt lyö ilmanputsariin aika paljon takas ja kaasun varassa pysyy hädin tuskin käynnissä.. Ideoita?

 

Anto code 12 ja 32

Link to comment
Share on other sites

Jakaja väärässä asennossa?

 

#32 viittaisi egr:ään.

Tarkista vielä johdot ja letkut.

Puolan vieressä ja läppärungossa kuskin puolella on ohuita egr letkuja.

Sekä itse egr:ssä plenumin alla jakaa saman alipaineletkuston.

Link to comment
Share on other sites

Okei koodeja ei oo enään.

 

Sain käymään tyhjäkäyntiä kun MAF ei ole kytketty. Kone käy raskaasti. Tyhjäkäynnillä silloin tällöin lyö takas Hiljaa, mutta kun vähän antaa kaasua niin lyö aika paljon imusarjaan.

 

Venttiili puolella näyttäisi olevan kaikki ok, mutta sen huomasin että kun näpäyttää kaasua vähän korkeammalle nii kone meinaa sammua kun kierrokset laskee...

Link to comment
Share on other sites

Katokku uudemman mallinen plenumi ja vanhemman malliset runnerit nii siin ei oo reikää tolle. Vai oliko toi joku 9th injector vai corveten juttu... Milläköhän ton tukkis?

Link to comment
Share on other sites

Katokku uudemman mallinen plenumi ja vanhemman malliset runnerit nii siin ei oo reikää tolle. Vai oliko toi joku 9th injector vai corveten juttu... Milläköhän ton tukkis?

EGR putki ;) Siirrä toiselle puolelle plenumia niin reikä menee umpeen. :)

Link to comment
Share on other sites

Mikäköhän hemmetti mättää... Otin auton pihalle kun piti nokkaa ruveta sisään ajamaan mutta ei. Ensin poltti bensapumpun sulaketta, vaihdoin releen ja rupes taas pumppaa mutta nyt ei anna kipinää. Kahta moduulia kokeiltu, mikäköhän vois olla?

Link to comment
Share on other sites

Haluatko puolan lainaan?

Puolan johdon varmaan jos tarkistit, mutta tsekkaa onko jakajankannen keskihiili sisältä ehjä.

Sit vielä sulakkeet rasiasta ja moottoritilasta.

Link to comment
Share on other sites

Joo on mul vakio puola mitä koittaa sit... Juu virta tulee, ihmetyttää vaa miten hemmetti toi niinku yhessä yössä on tapahtunut..

Link to comment
Share on other sites

Jahas, oli Pick up coilin piuha poikki. No korjasin sen ja toivekkaana menin starttaamaan, mutta nyt ei enään kone pyöri. Pa pumppu kyllä toimii.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...