Jump to content

Juus091's Pontiac Firebird Formula 400cid 1977

BlackZ

Recommended Posts

• Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• BlackZ

63

• avogta-89

10

• jpe

9

• Juus091

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Komia on, vaikka ite en tykkää kanttisista lampuista. :W

Hienoja on pyöriälamppuisetkin, mutta tuo Konna & Koukku keula on koodattu mun selkärankaan jo 80-luvulla ku ekan kerran näin sen leffan niin minun tapauksessa mikään muu ei olisi toiminut kun olen mainonnan uhri  ;D

Keula erittäin hieno, omasta mielestä paras mitä pontiac on valmistanut m/

15" vanteet myös on ainoa oikea vaihtoehto tälläiseen.

Keula erittäin hieno, omasta mielestä paras mitä pontiac on valmistanut m/

Samaa mieltä, todellakin parasta pontiacin tuotantolinjalta m/

Niin makuasioitahan nämä on toki, mutta tällainen on itelle ollu aina yks haaveauto :) itse asiassa vuonna 2003 kun ostin sen Iroc-Zetan mistä jenkkiautoharrastus sitten lähti hienosti käyntiin niin olin samaan aikaan neuvotellut jo 1977 Trans Amista hinnan kohdilleen, syy miksi päädyinkin irocciin johtui siitä että olin menossa opiskelemaan ja päättelin että ehkä se on kuitenki halvempi ajella 350TPi:llä mitä kaasari isolohko TA:lla  ;D Mutta Camaro oli silloin siis se järjellä tehty päätös. Onneksi nykyään ei enää se vähäkään järki pakota ottalohkoa  ;D

TänäänKIN punnerrettu Firebirdin kanssa, vaihdoin moottoriin uudet luikasteet ja suodattimen  :W

oikein, ei näitä kannata järjellä ajatella. nyt kenkälusikalla vanha kiuas veke ja multa pikkurahalla viimekauden kisa mosa tilalle, niin tulee vähän rät rät meininkiä m/

alkaa tuokin bandiitti mennä kymppejä vartilla m/

Hyvalta nayttaa edelleenkin. m/ Ja spoikan asennuksen jalkeen viela paremmalta. *clap*

Tää näyttää hyvältä \m/

Erityisesti krantin kummirinkula ja 15 tuumaset sentterlaini kattilavanteet m/

Voipakettilamput on kans  8)

[Kumeli]Erittain hyvin sanottu siella peralla.[/Kummeli] \m/

oikein, ei näitä kannata järjellä ajatella. nyt kenkälusikalla vanha kiuas veke ja multa pikkurahalla viimekauden kisa mosa tilalle, niin tulee vähän rät rät meininkiä m/

alkaa tuokin bandiitti mennä kymppejä vartilla m/

Hehheh, en minä sentään nyt noin järjettömäksi ole muuttunut vuosien saatossa  ;D Tämä on mulla ainoa käyttöauto ja tuo nykyinen tekniikka jos jokin on juuri sopiva päivittäiseen pöristelyyn, jos alkaisin tehoa kaivamaan urakalla niin ne rahat menis sitte kyllä Chargerin pellin alle  ;) Tämä on tällaisenaan just loistava tapahtumien kiertelyauto jolla voi ajella päivittäiset ajotkin huolettomasti  m/

Tänään yritän ehtiä hakemaan oikeanlaiset mutterit takaspoileria varten niin jos vkonloppuna on aikaa niin puhkaisen nuo neitseelliset pellit ja laitan spoikan kiinni  :)

Tämä on mulla ainoa käyttöauto ja tuo nykyinen tekniikka jos jokin on juuri sopiva päivittäiseen pöristelyyn

oikein  m/

Ei oo kaksista hommaa tuon spoilerin asennus, 4h meni ja vasta keskipala paikallaan  ;D No nyt ei voi keskeyttää enää, nyt lauantaina nähdään kuvia kun auto ulkoisestikin valmis  m/

Kyllä on hieno menopeli ja kromivanteet, jes!  m/

On,vanteet luulisin alumiinia,blackz vaan kova kiillottamaan.

Väri hieno ja spoikaton peräkin,en oikein diggaa sitä pusu spoileria. m/

On,vanteet luulisin alumiinia,blackz vaan kova kiillottamaan.

Väri hieno ja spoikaton peräkin,en oikein diggaa sitä pusu spoileria. m/

;D ;D Kova kiiillottamaan.....  ;D ;D Aluvalssit kai nuo on.

Ja sori, spoileri on nyt paikallaan, pieni hienosäätö juuri menossa ja sitten kaikki vielä irti ja tiivistemassat pulttien juurelle and it´s done! Ja tuli kyllä ihan pirun paljo hienompi omasta mielestä  \m/

Noniiiiin, kylläpä keleppaaaa!!!  \m/ Semmonen 8 tunnin homma oli, varmaan 70 kertaa käytin osat irti ja takas ku viilailin istuvuutta kohdilleen, hohhoijaa, mutta sanotaanko  että annan itselleni kouluarvosanoin sellaisen 9- istuvuudesta, tuskin on huonommin asennettu ku mitä tehtaalta tullessaan  m/

Nyt tämä auto on valmis, jollen vielä käy vetämässä kaikki lasit mustaksi. Enpä taida ku tuossa on sinertävät sävylasit niin ne on aika hienot nekin  8)

77firebirtti6.jpg.a6fbef9a4932abc1d229937cb1ae1663.jpg

Noniiiiin, kylläpä keleppaaaa!!!  \m/ Semmonen 8 tunnin homma oli, varmaan 70 kertaa käytin osat irti ja takas ku viilailin istuvuutta kohdilleen, hohhoijaa, mutta sanotaanko  että annan itselleni kouluarvosanoin sellaisen 9- istuvuudesta, tuskin on huonommin asennettu ku mitä tehtaalta tullessaan  m/

Nyt tämä auto on valmis, jollen vielä käy vetämässä kaikki lasit mustaksi. Enpä taida ku tuossa on sinertävät sävylasit niin ne on aika hienot nekin  8)

Spoikka käy hyvin m/ Vielä ku madallat hiukan ettei näytä maasturilta \m/

Tätä ei madalleta eikä viritetä sen enempää ku mitä on viritetty, edelleenki pidän tän käyttökelpoisena autona millä voi työnnellä huoletta menemään ettei tarvi joka asiaa varoa  ;)