Rale Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2017 Purkuun,puntitukseen ja pontikalle niin vois toimia. ei enää re85 , pelkää kusta koko liemi. mielummin VP race bensaa käytän.
z 28 jari Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2017 ei enää re85 , pelkää kusta koko liemi. mielummin VP race bensaa käytän. Noin ninku ajelumotissa ton 85:n saatavuus on varmaankin parempi kuin vp:n,ja aika moni sillä kasiviitosella menee ihan oikeesti kovaa.
Rale Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2017 Noin ninku ajelumotissa ton 85:n saatavuus on varmaankin parempi kuin vp:n,ja aika moni sillä kasiviitosella menee ihan oikeesti kovaa. re85 on noin 105oct mikä riittää johonkin vakio capriceen, yhden kauden e85 liemellä ajoin. laatu vaihtelu silloisella ruisku mosalla oli sen verran reilu, että vaihdoin vp:n re85 . joka on 5e/L , siitä olikin helppoa siirtyä normi 109 bensaan . vp109 toimii myös normi katupuristeisella mosalla jossa yli 14.1 cr.
Timo Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2017 Kyllähän tuo VP 109 näytti toimivan 10,5 puristeisessa koneessa ihan kuin normi 98. Mitään näkyvää hyötyä en siitä saanut mutta pitihän se kokeilla kun kisat oli. Makiat hajut kyllä lähti mutta hinta 10 e/L kotiin toimitettuna VP-astiassa ei oikein halpa ole.
Rale Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2017 Kyllähän tuo VP 109 näytti toimivan 10,5 puristeisessa koneessa ihan kuin normi 98. Mitään näkyvää hyötyä en siitä saanut mutta pitihän se kokeilla kun kisat oli. Makiat hajut kyllä lähti mutta hinta 10 e/L kotiin toimitettuna VP-astiassa ei oikein halpa ole. tilaa ennakko tilauksena helmikuussa patoharjulta niin saat 7e/L. mun on pakko käyttää tuota , kun puristukset yli 14.1 . nokalle minimi 13.5
sirkus Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 Ja silti on LSx koneita swapattu jonkun verran Mopareihinkin, on se jännä. Hemit ja LS on käytännössä aina eri tilavuuksisia, niin suora tehovertailu ei toimi. Mutta esimerkkinä toi mun linkittämä -17 Grand Cherokeen 5.7 hemi 360hv. Samanikäinen Chevyn 5.3 litranen 355hv... Näyttäis 5.7 hemi olla 340-399hp versiosta riippuen. Ls1/ls6 305-405hp. En silti kyl moppeen ees miettis ls.sää
ratskin Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 Tuo on totta, vähällä kulkee, pienimmät lukemat mulla 500 km maantielenkillä luokkaa 8,3 L (LS1+T56). Pari viikkoa sitten ajoin C5 Camarolla (LS3+TR6060) 400 km maantielenkin, kulutus vaihteli 8,9-9 L. Eli kuluttaa vähän enemmän kuin C4 LS1. LT1 vs LS1 ei ole eroa. toi manuaski ja jos on 2,43 perä niin toki menee noihin lukemiin, mulla oli -99 transu manuaalilla eikä mitään ongelmaa päästä noihin lukemiin, sen sijaan -95 lt1 vei lähes tuplat, toki oli automaatti ja vähän piristetty, t.r
Chevy Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 Pari viikkoa sitten ajoin C5 Camarolla (LS3+TR6060) 400 km maantielenkin, kulutus vaihteli 8,9-9 L. L99+6L80,oikein kevyellä jalalla maantiellä 8,5 L nurkis ku pyörii vie saman kun LS1+4L60 eli 12-13 L
Timo Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 toi manuaski ja jos on 2,43 perä niin toki menee noihin lukemiin, mulla oli -99 transu manuaalilla eikä mitään ongelmaa päästä noihin lukemiin, sen sijaan -95 lt1 vei lähes tuplat, toki oli automaatti ja vähän piristetty, t.r Viritetyt vehkeet asia erikseen. Vakio LT-1 Vette ja Vakio LS1 Camaro kulutti täsmälleen saman verran minun mittauksissa. Eihän manuaaleja ole tuollaisella perällä. Manuaalin välitys 3.42. Manuaalin kuutosella ei voisi ajaa jos perä olisi 2.43.
ratskin Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 Viritetyt vehkeet asia erikseen. Vakio LT-1 Vette ja Vakio LS1 Camaro kulutti täsmälleen saman verran minun mittauksissa. Eihän manuaaleja ole tuollaisella perällä. Manuaalin välitys 3.42. Manuaalin kuutosella ei voisi ajaa jos perä olisi 2.43. tota michaels garagessa katottiin efilivellä niin näytti perän olevan 2,43 ja niithtän sai myös 1.93 en tiedä mikä valehtelee, mutta tollaiset lukemat tuli. t.r
Timo Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2017 tota michaels garagessa katottiin efilivellä niin näytti perän olevan 2,43 ja niithtän sai myös 1.93 en tiedä mikä valehtelee, mutta tollaiset lukemat tuli. t.r Tietysti kautta historian välityksiä ollut vaikka mitä, mutta itse tarkoitin LT-1 ja LS1 kuusipykäläisiä manuaaliautoja 1993-2002, niissä perävälitys tehtaalta 3.42. Automaatissa 3.23. Jos olisi 2.43 ja laatikko T56, vauhtia kutosella 1500 rpm yli 150 kmh, ei kovin käytännöllinen, ei jaksa vetää.
mikke Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 LT1 viralliset metron tuomat oli 2,73:1 peräruuvilla ja automaatilla, olikohan syynä melu mitä haluttiin alas ja saa tolla varmaan taloudellisuutta paremmaks. tota michaels garagessa katottiin efilivellä niin näytti perän olevan 2,43 ja niithtän sai myös 1.93 en tiedä mikä valehtelee, mutta tollaiset lukemat tuli. t.r ethän nyt sotke vaihde välityksiin siel tommosii lukemii lukemii vois olla
ratskin Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 LT1 viralliset metron tuomat oli 2,73:1 peräruuvilla ja automaatilla, olikohan syynä melu mitä haluttiin alas ja saa tolla varmaan taloudellisuutta paremmaks. ethän nyt sotke vaihde välityksiin siel tommosii lukemii lukemii vois olla niin mulla oli 6 lovinen -99 transu ja efilive ilmoitti differentiaalin olen 2,43, tämähän oli puhdas jenkkituonti,
Tommi Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Eli sulla on sitten yksi täysin turha vaihde koska kutosta ei pysty Suomen nopeusrajoituksilla käyttämään missään.
Marko Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 niin mulla oli 6 lovinen -99 transu ja efilive ilmoitti differentiaalin olen 2,43, tämähän oli puhdas jenkkituonti, Ovesta katsot RPO koodi listasta GU koodin niin mikä numero on tuon GU koodin perässä?
ratskin Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Eli sulla on sitten yksi täysin turha vaihde koska kutosta ei pysty Suomen nopeusrajoituksilla käyttämään missään. kuka puhui rajoituksista, niin mulla ei ole sitä autoa enää joten en voi katsoa sitä.
balez Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Garage o garage.. varmaan ihan tietävä paikka jos vitsisti opas kirjoja.. sillä ransulla ajaneena niin yli kolmosen välläri.. oon ajanu transua 2.73 ja se oli piiiiiiitkä
ratskin Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Garage o garage.. varmaan ihan tietävä paikka jos vitsisti opas kirjoja.. sillä ransulla ajaneena niin yli kolmosen välläri.. oon ajanu transua 2.73 ja se oli piiiiiiitkä tohon en voi vastata, mulla on vaan efiliven tieto,
-Zn- Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Eli sulla on sitten yksi täysin turha vaihde koska kutosta ei pysty Suomen nopeusrajoituksilla käyttämään missään. Sama vähän itsellä, en tiedä perän välityksistä, mutta kutonen on monesti liian pitkä Suomen teille.. Vitosella menee paljon jouheammin. Pitäis kutosella päästä ajamaan moottoritie nopeuksia, niin toimisi. 80 km/h niin ei mielestäni mene kovin nätisti kutonen pesässä..
Mikey_ Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Garage o garage.. varmaan ihan tietävä paikka jos vitsisti opas kirjoja.. sillä ransulla ajaneena niin yli kolmosen välläri.. oon ajanu transua 2.73 ja se oli piiiiiiitkä 2.43 välitys gm pikku 10-pulttisessa...Seems legit. Eiköhän nuo kaikki 4gen rimpulaperät ollu manuaalin perässä 3.42 ja tomaatit sitten harvempaa välitystä. Eli niinku, Balezi totesi, yli kolmen välläri. Itse ainakin julistaisin itseni vähintään GURUN asemaan, jos vaikkapa HPtunersin softasta pystyisin katsomaan, mikä välitys autossa on paikallaan...Scannerilla sen jo pystyykin päättelemään, mutta ei softasta.
Marko Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2017 2.43 välitys gm pikku 10-pulttisessa...Seems legit. Eiköhän nuo kaikki 4gen rimpulaperät ollu manuaalin perässä 3.42 ja tomaatit sitten harvempaa välitystä. Eli niinku, Balezi totesi, yli kolmen välläri. Itse ainakin julistaisin itseni vähintään GURUN asemaan, jos vaikkapa HPtunersin softasta pystyisin katsomaan, mikä välitys autossa on paikallaan...Scannerilla sen jo pystyykin päättelemään, mutta ei softasta. Sama välitys oli 95 LT1 T56.ssa kuin tuossa 2001:ssä. LS1 jaksaa mennä paremmin vaikka 80 vaihtaa kuutosen.(ohjekirjan mukaan suositeltunopeus vaihtaa 6:nen)
Z-mo Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2017 Aattelin tilailla vähän LSx -fanituotteita, niin samalla voin ottaa muillekin. Ainakin BlackZ ja Rale varmasti myös mukana kimppatilauksessa. https://hotrodsandmusclecars.net/t/lsx-movement Äijille koko setti, t-paita, huppari ja lippikset? Ja kyllä säkin Mikke voit ottaa kun haluat kuiteskin...
GTATL Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2017 Aattelin tilailla vähän LSx -fanituotteita, niin samalla voin ottaa muillekin. Ainakin BlackZ ja Rale varmasti myös mukana kimppatilauksessa. https://hotrodsandmusclecars.net/t/lsx-movement Äijille koko setti, t-paita, huppari ja lippikset? Ja kyllä säkin Mikke voit ottaa kun haluat kuiteskin...
BlackZ Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2017 Aattelin tilailla vähän LSx -fanituotteita, niin samalla voin ottaa muillekin. Ainakin BlackZ ja Rale varmasti myös mukana kimppatilauksessa. https://hotrodsandmusclecars.net/t/lsx-movement Äijille koko setti, t-paita, huppari ja lippikset? Ja kyllä säkin Mikke voit ottaa kun haluat kuiteskin... ;D Tilaa vaan mulleki jos löytyy semmonen malli missä tuo punanen X on tuon LS tekstin päällä, jostaki syystä ei oo painossa osunu kohilleen ku on menny tuo X tuon LS tekstin perään eli huti tullu, huonoa laatua.... ;D
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään