viljou Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2018 onko kellään hajua saako paxton sn sarjaan kiinnityslevyä lt-1:een?
BlackZ Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2018 En tiiä saako suoraan mutta se vanhan liiton SBC:henkin tarkotettu on melko helppo muokata vaikka mihin passaavaksi. Itsekin päätin sen aikanaan asentaa hieman eri tavalla ku mitä se oli tarkotettu niin ei muutako rälläkällä vaan päästeli sopivaksi.
Ilku Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2018 Suunnittelin kans ite Paxton Novi 2000:lle kiinnitysraudat. Vähän se vaatii viitseliäisyyttä.
viljou Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2018 Okeii...eli taidan ite veivata telineen.
-vellu Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2018 Mihin kohtaan meinasit sen asentaa? Mulla on jotain LT1 koneelle tehdyn Prochargerin kiinnitysvermeitä vielä tallella joista voisi saada apuja.
viljou Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Mihin kohtaan meinasit sen asentaa? Mulla on jotain LT1 koneelle tehdyn Prochargerin kiinnitysvermeitä vielä tallella joista voisi saada apuja. aattelin siihen kuskinpuolelle sen laittaa ja siirtää puolan siitä kannen päästä pois että sais siihen jonkun telineen...onko sulla mitään kuvaa kiinnitysraudoista?
BlackZ Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Prochargerissa on muistaakseni ihan erilainen kiinnityskonsepti, ei välttämättä oo paljo apuja.
-vellu Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 aattelin siihen kuskinpuolelle sen laittaa ja siirtää puolan siitä kannen päästä pois että sais siihen jonkun telineen...onko sulla mitään kuvaa kiinnitysraudoista? Täytyy napata kuvia kun käyn tallilla. Lähinnä hihnakiristykseen ja moottorin kiinnittämiseen voisi jotain löytyä. Toki itse ahtimen kiinittämiseen tarvitsee varmaan jotain sorvailla
viljou Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Täytyy napata kuvia kun käyn tallilla. Lähinnä hihnakiristykseen ja moottorin kiinnittämiseen voisi jotain löytyä. Toki itse ahtimen kiinittämiseen tarvitsee varmaan jotain sorvailla juu kyllä se varmaan täytyy ite kyhäillä kiinni. onko mitään tietoa saako jostain kampiakselille hihnapyörää ahdinta varten vai täytyykö kiusata jotain sorvaria?
Fenix Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 onko mitään tietoa saako jostain kampiakselille hihnapyörää ahdinta varten vai täytyykö kiusata jotain sorvaria? Ellei käytettyä löydä suomesta, niin tilauskamaa jenkeistä. Google haulla löytyy runsaasti ja tsekkaa myös Ebay, jos vaikka euroopasta löytyis. Facebook / Overdrive osto/myynti jne.
-vellu Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 juu kyllä se varmaan täytyy ite kyhäillä kiinni. onko mitään tietoa saako jostain kampiakselille hihnapyörää ahdinta varten vai täytyykö kiusata jotain sorvaria? Välitys kannattaa sitten miettiä samalla jos joutuu uuden hankkimaan / teettämään. Voi olla, että mulla on hihnapyöriäkin.. Pari vanhaa kuvaa alla. Pitää vaan löytää noi vielä tallilta
viljou Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Välitys kannattaa sitten miettiä samalla jos joutuu uuden hankkimaan / teettämään. Voi olla, että mulla on hihnapyöriäkin.. Pari vanhaa kuvaa alla. Pitää vaan löytää noi vielä tallilta kiitoksia vinkeistä. ilmottele vaikka jos vahingossa löytyy hihnapyörä kampuralle!
-vellu Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2018 Löytyi LT1 ahtimen hihnapyörä kampuralle, laitan kuvia myöhemmin.
viljou Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2019 Noniin! Auto käy ja kukkuu mutta ahtopaine vaivaset 0.2baria... kampuralla 5.5” pyörä ja ahtimesa 4” kun katsoin calculaattorista että ois sopevat. Voiko olla et lt1 hengittää liian hyvin 280xfi nokan ja pellisarjojen kanssa?
BlackZ Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2019 Noniin! Auto käy ja kukkuu mutta ahtopaine vaivaset 0.2baria... kampuralla 5.5” pyörä ja ahtimesa 4” kun katsoin calculaattorista että ois sopevat. Voiko olla et lt1 hengittää liian hyvin 280xfi nokan ja pellisarjojen kanssa? Pitäs kattoa onko mulla jossaki mitat tallessa niistä omista välityksistä. Niillä Paxton SN93 nosti 0.5-0.6 kiloon paineet mutta oli paljo tukkosempi kone ku sulla. Tosin mulla oli rempattu ahdin ja vaihdoin impellerinkin tehokkaampaan samalla.
viljou Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2019 Ahtimen pyörää vois vähän pienentää niin pysyis vielä kierrokset sallituissa rajoissa. Alkaa usko loppua kun ei paineet nouse
pasi jkl Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Alkaa usko loppua kun ei paineet nouse No eikö noilla jo rupea renkaat savuamaan tarpeeksi?
viljou Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 No eikö noilla jo rupea renkaat savuamaan tarpeeksi? Ahtopaineet parhaillaan käynyt 0.15bar niin ei oikeen miellytä Onko paxton sn92 liian tehoton sitte tohon meikäläisen moottoriin? Vai pilaako tuo nokan overlap et ei paine nouse?
BlackZ Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Ahtopaineet parhaillaan käynyt 0.15bar niin ei oikeen miellytä Onko paxton sn92 liian tehoton sitte tohon meikäläisen moottoriin? Vai pilaako tuo nokan overlap et ei paine nouse? Muistelen että laskeskelimme että se Paxtonin SN93 sillä paremmalla impellerillä olisi riittänyt teoriassa vajaaseen 500hv kun aikonaan mun Camaron uus motti tehtiin, eli tuo SN93 jäi siis pullonkaulaksi siinä 383:ssa. Kuin paljo lie eroaa SN92:sta? Ja paljo sulla pitäs siinä löylyä olla?
viljou Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Muistelen että laskeskelimme että se Paxtonin SN93 sillä paremmalla impellerillä olisi riittänyt teoriassa vajaaseen 500hv kun aikonaan mun Camaron uus motti tehtiin, eli tuo SN93 jäi siis pullonkaulaksi siinä 383:ssa. Kuin paljo lie eroaa SN92:sta? Ja paljo sulla pitäs siinä löylyä olla? En tiedä mitä on voimanpaskaa ilman ahdinta mutta ei mulla oo kun peltisarjat ja nokka vaihdettu.
BlackZ Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 En tiedä mitä on voimanpaskaa ilman ahdinta mutta ei mulla oo kun peltisarjat ja nokka vaihdettu. Onko ahtimessa oikea öljy? Eli Ford Type-F, muilla ei toimi kun välitys luistaa liikaa, tuossa on paremmat kitkaominaisuudet. Toinen vaihtoehto että sulla siitäkin huolimatta luistaa se kuulavälitys joten se ei pääse nostamaan painetta.
viljou Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Onko ahtimessa oikea öljy? Eli Ford Type-F, muilla ei toimi kun välitys luistaa liikaa, tuossa on paremmat kitkaominaisuudet. Toinen vaihtoehto että sulla siitäkin huolimatta luistaa se kuulavälitys joten se ei pääse nostamaan painetta. Ahdin on ainakin simmattu oikein mutta öljyn voisin vaihtaa jos auttaisi
viljou Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Hihna ei luista? Ei luista, se pitää kyllä
BlackZ Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2019 Ahdin on ainakin simmattu oikein mutta öljyn voisin vaihtaa jos auttaisi No mikäs öljy sulla siellä on?? Noiden kanssa ei saanu mitään muuta käyttää ku tuota kyseistä Type-F öljyä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään