balez Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 ei.. mäkin voisin ottaa setin
set28 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 mäkin voisin ottaa setin ei muuten onnistu
balez Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 ei muuten onnistu ei edes tonnilla?
set28 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 ei edes tonnilla? mua ei panna halvalla
BlackZ Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 ai hitto , jos noin kuumana porukat käy noista niin pitää varmaan ottaa jokunen setti seuraavaan konttiin Joo kuumana on mutta mutta, eipä nuo maha mennä 3-geniin taakse kaventamatta perää tai levittämättä lokasuojan reunoja. Tulee aika varmasti just pahimmoikseen vanteen reuna liian ulos takakaaresta Pitäs pystyä testaa jollakin vanteella että pystyskö kuitenkin nuo laittaa taakse jos lokasuojan kaaren reunan taivuttas sinne "ylöspäin", sillähän pikkusen lisää leveyttä saa tuonne Mutta ainakaan noiden laskujen mukaan ei taida pystyä tollasia laittaa ilman muutoksia lokasuojiin tai perään
rstuning Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Joo kuumana on mutta mutta, eipä nuo maha mennä 3-geniin taakse kaventamatta perää tai levittämättä lokasuojan reunoja. Tulee aika varmasti just pahimmoikseen vanteen reuna liian ulos takakaaresta Pitäs pystyä testaa jollakin vanteella että pystyskö kuitenkin nuo laittaa taakse jos lokasuojan kaaren reunan taivuttas sinne "ylöspäin", sillähän pikkusen lisää leveyttä saa tuonne Mutta ainakaan noiden laskujen mukaan ei taida pystyä tollasia laittaa ilman muutoksia lokasuojiin tai perään Ja silti pantera olis laittanu mun sijassa tollaset mielummin ku ne jotka mulle on jo tulossa Se on kumma kun joidenki mielestä pulttijako ei saa heittää 0.6mm mutta ET sais kyllä olla ihan päin per*että
pantera Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Joo kuumana on mutta mutta, eipä nuo maha mennä 3-geniin taakse kaventamatta perää tai levittämättä lokasuojan reunoja. Tulee aika varmasti just pahimmoikseen vanteen reuna liian ulos takakaaresta Pitäs pystyä testaa jollakin vanteella että pystyskö kuitenkin nuo laittaa taakse jos lokasuojan kaaren reunan taivuttas sinne "ylöspäin", sillähän pikkusen lisää leveyttä saa tuonne Mutta ainakaan noiden laskujen mukaan ei taida pystyä tollasia laittaa ilman muutoksia lokasuojiin tai perään no jos kymppi menee 6"bsm'llä niin 9,5" 5 tuuman bsm'llä saa pikku kikkailulla alle, sorvissa siivu pois vanteesta, vetarista ja loput tolla Ja silti pantera olis laittanu mun sijassa tollaset mielummin ku ne jotka mulle on jo tulossa Se on kumma kun joidenki mielestä pulttijako ei saa heittää 0.6mm mutta ET sais kyllä olla ihan päin per*että mä teen mitä mä haluun, muut tekee mitä ne osaa , btw , laitoin muijan jeeppiin 285-55-18 kumekset 9,5 vanteilla, ympäriinsä vaikka kaikki ameriikantietäjät sano ettei 255 leveempi sovi pyöriin... hyvin sopii ja jäi tilaakin jopa monta milliä
BlackZ Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Tästä näkee vähän miten ulos jo ET 0:lla tulee 8" leveä vanne, mites sitten kun ET -4 eli vanne siirtyy vielä 4 mm ulommas ja vanteen leveys kasvaa 1.5"..? Äkkiseltään laskettuna vanteen reuna tuohon tilanteeseen tulee noin 23 mm ulommas -> taitaa tulla ongelmia :'(
BlackZ Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 no jos kymppi menee 6"bsm'llä niin 9,5" 5 tuuman bsm'llä saa pikku kikkailulla alle, sorvissa siivu pois vanteesta, vetarista ja loput tolla Tulee helpommaksi ja halvemmaksi tilata custom ET:llä nuo vanteet tai jotku toiset ku kaikki noi muutokset tehä Ja tuo vanteen sorvaaminen ei tule kysymykseenkään, tuskin ne tehtaalla huvikseen on paksuutta siihen vanteen keskiosaan tehny. Varsinki tollasia halpisvanteita ei missään nimessä pidä jyrsiä Mutta tuo esittämäsi työkalu oli just se mitä tarkotin, saishan sillä vähän lisää pelivaraa.. Mutta kaiketi ei tarpeeksi tässä tilanteessa
rstuning Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Tulee helpommaksi ja halvemmaksi tilata custom ET:llä nuo vanteet tai jotku toiset ku kaikki noi muutokset tehä Ja tuo vanteen sorvaaminen ei tule kysymykseenkään, tuskin ne tehtaalla huvikseen on paksuutta siihen vanteen keskiosaan tehny. Varsinki tollasia halpisvanteita ei missään nimessä pidä jyrsiä Mutta tuo esittämäsi työkalu oli just se mitä tarkotin, saishan sillä vähän lisää pelivaraa.. Mutta kaiketi ei tarpeeksi tässä tilanteessa Aivan ja tässä vielä kuva 15x7 ET-10 vanteista 215 renkaalla...
BlackZ Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Aivan ja tässä vielä kuva 15x7 ET-10 vanteista 215 renkaalla... Jep jep, eipä siis mee selvästikään nuo BOSS:t taakse prkl :'( Perän kaventamisen vaatis...
pantera Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Jep jep, eipä siis mee selvästikään nuo BOSS:t taakse prkl :'( Perän kaventamisen vaatis... mä väitän että menee, jos se on puolestatuumasta kiinni niin varmasti menee, säädettävällä panhardilla perä just keskelle, reunat rollaa ja valitsee sellaisen renkaan jossa thread width on kapea verrattuna section width' mittaan jolloin se on pyöreäolkainen ja myöskin parempi ajettava... ei se jää puolesta tuumasta kiinni, se kun on vain 12,7mm eikä ton perän kaventaminen oo mikään issue, varsinkin kun gm perät on tasapaksuilla akseliputkilla
BlackZ Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 ei se jää puolesta tuumasta kiinni, se kun on vain 12,7mm Niin vaan ku kyse mahtaa olla melkeeen tuumasta ja nuo laskelmat oli jo alunperinkin laskettu tosi tiukaksi Perää kaventamalla menis kyllä joo.. Mahtaa olla vaan pikkusen tyyris toimenpide jollei itte ossoo tehä
rstuning Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Tais olla vielä perä tos mun kuvas säätämättä. Laitampa nyt uusilla vanteilla kuvia kun saan kiinni... Ja perä on nyt säädetty.
Crisis Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2009 Niin vaan ku kyse mahtaa olla melkeeen tuumasta ja nuo laskelmat oli jo alunperinkin laskettu tosi tiukaksi Perää kaventamalla menis kyllä joo.. Mahtaa olla vaan pikkusen tyyris toimenpide jollei itte ossoo tehä Jos on vakio pera ja aikoo kaventaa niin samallahan sinne vahtaa lukon, valitykset ja vetarit ja remppaa koko paskan. Lyhyemmat vetarit kun tarvii jokatapauksessa jos peraa kaventaa. Mun mielesta vaan peran kaventaminen ei ole mikaan ratkaisu. Jos haluaa paremman vanne valinnan ja ei aio teettaa custom vanteita 4 koppasen peralla saa paljon enemman vaihtoehtoja koska akseli on painvastoin leveampi. Tuntuu silta etta nykyaan on enemman tarjolla vanteita ET30-50 luokissa kuin ET0-15. Negatiivisia ET numeroita on mun mielesta hankala loytaa.. Taa nyt on vaan mun mielipide. Tuli vaan mieleen kun tohon GTO:n kattelen vanteita ja siina vasta eksoottinen onkin kun ET sais olla ET47 8" vanteella.
balez Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 hmm.. tilasin sitten vanteet +5 et taakse 9,5" levee ja eteen 8.5" ja -10et.. meniköhän vituiks.. pitäiskö muuttaa et jommasta kummasta
balez Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 no prkl.. kai noi on sitten hyvät.. eteen ei taida uskaltaa ottaa 0 et:tä ettei ota kiinni mihkää ja taakse enempää et:tä tuskin uskaltaa vaikokö? sanokaa ny jottai
BadassZ28 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Mulla on nuo centerlinen 18" vanteet tämmösillä spekseillä: edessä backspace 4,5" eli tuon täälläki olleen taulukon mukaan ET 0, 8" vanteella. Takana backspace 5,5" taulukon mukaan ET tällöin 6, 9,5" vanteella. Edessä mulla ottaa hieman pyörä kiinni muistaakseni runkopalkkiin jos kääntää ihan ääriasentoon. Edessä on muistaakseni 245 ja takana 275 kumit. En tiä onko tästä mitään apua
balez Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Mulla on nuo centerlinen 18" vanteet tämmösillä spekseillä: edessä backspace 4,5" eli tuon täälläki olleen taulukon mukaan ET 0, 8" vanteella. Takana backspace 5,5" taulukon mukaan ET tällöin 6, 9,5" vanteella. Edessä mulla ottaa hieman pyörä kiinni muistaakseni runkopalkkiin jos kääntää ihan ääriasentoon. Edessä on muistaakseni 245 ja takana 275 kumit. En tiä onko tästä mitään apua no kyllä tuo sen verta jeesaa että takavannehan tulis samoihin kohti suunnilleen.. millin ero.. ja etuvanne tulis mulla 1.6cm ulommas ja 4mm jäis enemmän sisäpuolelle tilaa.. mites lähellä sulla on aarta etu ja takapää ja miten yleensä tilaa.. rengaskoot mulla samat
BadassZ28 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kaarissa on kyllä muistaakseni sekä edessä että takana tilaa riittävästi ettei hankaa mistään. En muista enää ihan tarkalleen ku on ollut nyt tuo auto ihan hylsynä taas pidemmän aikaa. Eikä oo perskules tullu oikein kuvattua noita kylkiä että näkis kuvistakaan.
z 28 jari Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Mulla on nuo centerlinen 18" vanteet tämmösillä spekseillä: edessä backspace 4,5" eli tuon täälläki olleen taulukon mukaan ET 0, 8" vanteella. Takana backspace 5,5" taulukon mukaan ET tällöin 6, 9,5" vanteella. Edessä mulla ottaa hieman pyörä kiinni muistaakseni runkopalkkiin jos kääntää ihan ääriasentoon. Edessä on muistaakseni 245 ja takana 275 kumit. En tiä onko tästä mitään apua Orkkis vai jättiläisjarrut?
balez Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Orkkis vai jättiläisjarrut? tuo vaikuttanee asiaan.. mulla orkkis
BadassZ28 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Orkkis vai jättiläisjarrut? Ai niin juu. Edes on C5 veten levyt sekä satulat ja takana '00 4-gen SS Camaron levyt sekä satulat.
balez Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Ai niin juu. Edes on C5 veten levyt sekä satulat ja takana '00 4-gen SS Camaron levyt sekä satulat. tuoko noi etuvannetta ulospäin niinkun olen kuulluit? mullekkin tosin tulee eteen sama setti kun raha antaa myöden
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään