Jump to content

Misä sä oot?

Guest Jukka

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pakko vastata kaikkiin kyselyihin ;)

Vaasasta

Olitteko Wappu cruisingissa? Onko jompi kumpi näistä teidän auto?

wasacruise.JPG}

• Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

21

• Senior

17

• TexFinn

8

• Oiski

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Alkuperäiseen kysymykseen viitaten: 27v ukkeli Riihimäestä (jossa muuten ei juuri f-bodyja näy) ja alla punainen vm´90 Formula350, joka on mun neljäs f-body. Yritin keväällä vaihtaa merkkiä ´69 GT Dartin muodossa, mutta lyhyeksi jäi meikäläisen Moppe-harrastus ja oli palattava takaisin Pontiac leiriin.

Nyttemmin olen harmitellut, kun tuli myytyä edellinen ´89 TransAm viime syksynä pois. Oli muuten vain 20tml ajettu ja kuin dealerin hallista vedetty. Erikoisuus oli se, että autossa oli "vain" 305tbi kone ja lukoton perä, vaikka muuten se oli runsailla optioilla. En ole missään nähnyt TransAmia tbi koneella, eli lienee aika harvinainen kombinaatio?

Kirjoitettu

Ahaa...se tbi oli siis standardikone. Lähes kaikki on varmaan ruksannu optiolistalta tpi:n tai ainakin siltä vaikuttaa, kun seurailee myynti-ilmoituksia. Tässä T/A:n ostossa oli sellasta komiikkaa, että vieläkin vähän hävetää. Ostin auton Enoni vaimon isältä, ja tiesin mitarilukeman pitävän kutinsa (ostohetkellä maileja oli takana 12000). En katsonut pellin alle, enkä käynyt koeajolla, tehtiin vain paperit keittiön pöydällä, koska auto oli todellakin kuin uusi.

Kotimatkalla ajellessani aattelin, että jotakin tässä nyt on vialla. Ohituksessa auto ei kiihtynyt lähellekkään totuttuun tapaan (samaan aikaan meillä oli toinen ´88 T/A 305tpi) ja aattelin että tietokone ei ole hakenut sopivia arvoja, koska akku oli ollut autosta poissa reilut puolivuotta. Himaan päästyäni nostin pellin ylös, ja sieltä se tbi:n pyöreä ilmanputsari tervehti meikäpoikaa ensimmäisenä!!! Siinä ei auttanut sivistyssanat eikä muut...lopulta ajattelin, että eikai siinä auta kuin totutella uuteen hankintaan ja sovittaa kaasujalka suorituskykyä vastaavaksi. Tilannetta ei auttanut pisin mahdollinen perävälitys ,tosin kulutus oli uskomattoman vähäinen varsinkin matka-ajossa.

Nyt jälkikäteen on hyvä olla viisas, kun olin autoa ostaessani tietämätön ja vieläkin harmittaa sen myyminen. Yhtä vähän ajettua ei ole löytynyt (nykyiselläkin on takana jo 64tml) vaikka kovasti on tullut etsittyä. Ei se sitten loppupeleissä olis niin älyttömästi vaikuttanut, onko siellä konehuoneessa tpi vai tbi...jälkimmäiselläkin olis saanu sakot ihan samalla tavalla.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Pakko vastata kaikkiin kyselyihin ;)

Vaasasta

Olitteko Wappu cruisingissa? Onko jompi kumpi näistä teidän auto?

Mun mielestä toi viininpunainen gta on Antin voin olla väärässäkin, meidän auto ei ollut mukana, Seppo istui Antin kyydissä kylläkin.

He he minä olin camulla töissä. ::)

Kirjoitettu

Toinen ääni Muhokselle ! En ois kyllä uskonut :o

Mutta vkloput Oulussa.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Itä-helsinki 92 musta firebird.Taitaa olla F-bodyjen siunattu paikka.

Kirjoitettu

Kyl siellä "idässä" on f-bodyja ;DIte ku ajelen bussia siellä päin niin kyllä päivittäin näkee ainakin 3-5 kärryä etupäässä noita 3gen mutta jokunen 4gen on myös näkynyt ;D ;D ;D 8)

Kirjoitettu

Oulunsalossa, eli Oulun kupeessa, 18, mies (ainakin omasta mielestä) Musta ,3 genneri, lintu.

• 3 months later...
Kirjoitettu

vai ajaako ne vossikoilla ;D )

Suattaapi ajella tai olla ajelemattakii... ;)

Itse kanssa Kuopiosta kotoisin... juhannuksena maisemissa.. Kyllähän siellä F-bodyjä on...

Kuopiosta. M 25v musta camaro-89 5.0 TBI

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
Kirjoitettu

Pohjoispohjanmaa, Ylivieska

onkohan toi tulilintus mahdollisesti se hopeinen??

joka ajaa aina niin nätisti ;D

itte Nivalasta ja musta 4-gen camaro... 8)

Kirjoitettu

onkohan toi tulilintus mahdollisesti se hopeinen??

joka ajaa aina niin nätisti ;D

itte Nivalasta ja musta 4-gen camaro... 8)

Jaahas....sitä olla sitten meilkein naapureita...itse Muhokselta siis ;) ;D

Kirjoitettu

Hämeenlinna, auto tosin makoilee edelleen Lappeenrannassa..

Kirjoitettu

Täällähän on paljon Lappeenrantalaisia. Minäkin olen sieltä kotoisin.

Kirjoitettu

Aika lähelle ja hyvin arvattu, eli Ajurinkadun ihan loppu päässä.

...Meikäläinenkin asustellut Ajurinkadulla joitain vuosia sitten !

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...