Jump to content

Misä sä oot?

Guest Jukka

Recommended Posts

Kirjoitettu

hellfirebird, 26, miäs, mikkeli, toistaseks musta trans am -82, ja mikkelissäkin on ainakin 5 ponua ja varmaan samanverran camuja... eivät vaan ole tänne kerholle eksyneet... kaverin kanssa meillä on pieni 2 pontiacin kerho 8) kaverilla on -89 formula "82 transam look"

• Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

21

• Senior

17

• TexFinn

8

• Oiski

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Hämeenlinna, auto tosin makoilee edelleen Lappeenrannassa..

Maskotti joutunut linnaan.... :( :-[ :'(

Kirjoitettu

Maskotti joutunut linnaan.... :( :-[ :'(

Läväytit undulaattihäkin oven kiinni ja jokin jäi väliin? :-[

Kirjoitettu

Läväytit undulaattihäkin oven kiinni ja jokin jäi väliin? :-[

Oiski... ;) Itse läväytin mäyriksen auki.

Kirjoitettu

Oiski... ;) Itse läväytin mäyriksen auki.

Läväytin A-myymälän oven auki ;) :-[

Kirjoitettu

Markus,29,etelä-pohjanmaa,Kuortane,Firebird 305 TBI-90. F-bodyja mulla ja kaksoisveljellä ja joku kolmas tuos joskus pyörii..

Kirjoitettu

Mulla toistaiseksi kaksikin majaa. Toinen Suomen Helsingissä ja toinen Suomen Vantaalla.

Ps. ...Älkää multa vaan turkulaislta :'(

Kirjoitettu

Ensinnäkin täytyy nyt heti taas sanoa, että tälläisten viestien takia olisi se sähköpostimuistutus threadiin tulleista uusista viesteistä poikaa. Tähänkin viestiin olisi jäänyt 100% vastaamatta ellen sattumalta olisi tätä threadia selannut. Moni viesti on varmasti jäänytkin vastaamatta juuri siitä syystä että ko. threadi on päässyt unohtumaan.

Jotta eikö sitä sähköpostimuistutusta saataisi jo ympättyä tällekin foorumille, please. :)

onkohan toi tulilintus mahdollisesti se hopeinen??

joka ajaa aina niin nätisti ;D

itte Nivalasta ja musta 4-gen camaro... 8)

Ei ole hopeinen vaan musta. Pontiac Firebird Formula 5.7TPI -91.

Olen tainnut tuon sinun Camaron nähdä joskus Marin grillillä.

Kirjoitettu

Täällähän on paljon Lappeenrantalaisia. Minäkin olen sieltä kotoisin.

Hopeinen tms Camaro, jota kesällä ainakin näki sataman liepeillä, hiekkalinnan lähellä parkissa?

Kirjoitettu

Hopeinen tms Camaro, jota kesällä ainakin näki sataman liepeillä, hiekkalinnan lähellä parkissa?

Ite olin Elokuun lopussa Lappeenrannassa läpikulkumatkalla. Pysäköin ~tunniksi hiekkalinnan lähelle oman hopeisen Camaroni ja lähistöllä näky ainakin joku 4gen Camaro silloin. Väri oli jotain hopean ja kultaisen väliltä.. tai jotain. :)

Kirjoitettu

Voisko joku selventää,ku toi murre on vielä pahasti hakusessa.Mitä tarkoittaa Misä sä oot?Omasta mielestä suomennettuna:Missä sinä olet?Eikä Mistä sinä olet?Niin kuin suurin osa on käsittäny.No, never main,enhän minä voi kaikkia tietää.Jahas itte olen nyt kotona ns.tietsikan kimpussa.mopo305 ps. mäkin oon kyllä paroni mut en pakilan.

Kirjoitettu

Ite olin Elokuun lopussa Lappeenrannassa läpikulkumatkalla. Pysäköin ~tunniksi hiekkalinnan lähelle oman hopeisen Camaroni ja lähistöllä näky ainakin joku 4gen Camaro silloin. Väri oli jotain hopean ja kultaisen väliltä.. tai jotain. :)

Juuri tuota Camaroa tarkotin, värin kuvaileminen oli vaan vähän vaikeaa :)

Kirjoitettu

Voisko joku selventää,ku toi murre on vielä pahasti hakusessa.Mitä tarkoittaa Misä sä oot?Omasta mielestä suomennettuna:Missä sinä olet?Eikä Mistä sinä olet?Niin kuin suurin osa on käsittäny.No, never main,enhän minä voi kaikkia tietää.Jahas itte olen nyt kotona ns.tietsikan kimpussa.mopo305 ps. mäkin oon kyllä paroni mut en pakilan.

Hyvä et on muitakin siniverisiä ;D

Kirjoitettu

Kajaani

Noh niin...just tultiin sieltä päin :D

Oletkos millaisella f-bodylla liikenteessä...? :-[

Kirjoitettu

Pakilan paroni asustaa tietty Itä-Pakilassa ;)

Pakilasta tulee mieleen kun armeija aikaan olin Pakilassa kattomassa -70 mallista ss caminoa isolohkolla ja en tyhmänä ostanut(olis meinaan arvossaan tänäpäivänä)

Kirjoitettu

Ei ole hopeinen vaan musta. Pontiac Firebird Formula 5.7TPI -91.

Olen tainnut tuon sinun Camaron nähdä joskus Marin grillillä.

Menitköhän mahdollisesti viimme lauvantaina 3.12 joskus klo 12/15 välisenä aikana raudaskylän opiston ohitse?? Nivalaan päin... alueella (80) rajoitus oliskohan ollut 100/130 vautisi ::)

oltiin siinä mäen päällä kattomas capricea joka on myös nettiautossakin myynnis... 5,7 D! ei paljon lämmittänyt, kun ei edes startannut.... :-\

Kirjoitettu
Menitköhän mahdollisesti viimme lauvantaina 3.12 joskus klo 12/15 välisenä aikana raudaskylän opiston ohitse?? Nivalaan päin... alueella (80) rajoitus oliskohan ollut 100/130 vautisi ::)

Lauantana taisin mennä, mutta tuskin tuollaista vauhtia ellei sitten ollut juuri ohitustilanne päällä. Yleensä ajelen rajoitusten mukaan, ellei tosiaan ole pakottavaa tarvetta mennä jonkin traktorin, nokivasaran tai vokkipannun ohi.

Kirjoitettu

Forssa ( On täällä muutakin kuin Pick-nickki) Autot on Vihree pontiac trans am-96 ja Punainen Firebird Formula 400 -73.Jos joku ajelee ohi niin mennään Keitaalle kahville.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Vastataan nyt tähänkin eli kotoisin Kortesjärveltä, tällä hetkellä Tampereella.

Kirjoitettu

kauhajoelta kotoosin. Ja pienen kiertelyn jäläkehen oon päätyny jyväskylähän.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...