GTATL Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 veikkaisin että toni ottaa sen verran olutta, ettei se ehdi kattelee saksan ihmekiesejä(korkeitaan vain silloin kun kusee takarenkaaseen)
Guest pile Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 Onkohan hänkin tullut järkiinsä ja lähtenyt hankemaan sieltä loppuun asti suunnitellun valmiin auton ;) ei suinkaan täällä ole muita järkensä menettäneitä kuin ...
DaMonsta Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 muottia hiukan korjaillaan. aisojen kulmia korjataan. lupasi ensiviikon alkuun korjatun vedoksen. kokeillaan ja muutetaan, niin tulee hyvä. spoikan tekiä muuten lupas tehdä pieniä muutoksia spoikkaan jos joku haluaa hiukan erillaisen. kyllä tässä itsekkin haluais jo uuden spoikan, mutta kun on toisen armoilla ei voi mitään. eiköhän toni pistä tekiään vauhtia, kun ehtii saksasta takaisin. Juu, mä voisin ehkä haluta jotain pieniä muutoksia siihen spoikkaan jos kerran sellanen onnistuu...
GTATL Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 meinas että kohtuu muutokset onnistuu helposti. isommat voipi maksaa hiukan extraa. itselläni on visio omasta spoikasta joka varmaan toteutetaan.
Seppo Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 veikkaisin että toni ottaa sen verran olutta, ettei se ehdi kattelee saksan ihmekiesejä(korkeitaan vain silloin kun kusee takarenkaaseen) Miksi takarenkaaseen.....onko siihen jokin järkisyy? Joo, ja kyllä nämä F-bodyt on kaikesta huolimatta edelleen lähellä sydäntäni...
DaMonsta Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 meinas että kohtuu muutokset onnistuu helposti. isommat voipi maksaa hiukan extraa. itselläni on visio omasta spoikasta joka varmaan toteutetaan. Kohtuudella toki....
Cujo Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2006 Onko spoikkia vielä tämän vuoden puolella tulossa
DaMonsta Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2006 Ilmeisemmin tää projekti on "hajonnut" käsiin?
GTATL Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2006 mä ainakin odottelen vielä ,jospa äijä sais ne tehtyä
GTATL Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2007 vieläkö on spoikkia saatavana sais nyt edes sen ensimmäisen
DaMonsta Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2007 sais nyt edes sen ensimmäisen Niinpä... Ite "tarviisin" uuden spoikan ennen ku auto lähtee maalaukseen joka on varmaan joko loppukesästä tai sen jälkeen... Pitänee varmaan kohta pistää kimppatilaus pystyyn? Tai sitten tehdä ite... pitäis vaan eka osata tehä
GTATL Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2007 spoikat olleet kohta vuoden tilauksessa ja tekeillä. ihme hemmo
Mopo305 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2007 Mee potkiin äijää persuksille,saat multa rautakärkiset 44:t lainaan.
Cujo Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2007 spoikka tarve olisi jo nyt kohta pian
GTATL Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2007 perjantaina kävin katselemassa ensimmäistä spoikkaa ensiviikolla olis takoitus kokeilla sitä tohon mun autoon.
Cujo Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 perjantaina kävin katselemassa ensimmäistä spoikkaa ensiviikolla olis takoitus kokeilla sitä tohon mun autoon. Miten spoikka sopi ja koska alkaa massatuotanto
GTATL Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2007 no nyt on käyty testaamassa kuitu spoikkaa pienet muutokset ja sitten alkaa spoikkia tulee ensi viikoksi lupasi mulle spoikan, laittelen kuvia kun on paikoillaan. ei muuten painanut mitään
Antti Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2007 Missäs hinnat liikkuu näiden uusien spoikkien kanssa - saattais meinaan olla kiinnostusta tilata. Laitahan kuvia näytille kun saat omasi kiinni!
GTATL Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2007 kuvia laitan heti kun saan spoikan paikoilleen. hinta käsittääkseni riippuu paljon siitä kuinka monta niitä tehdään. veikkaisin 200-300e ehkä? yli tai alle, mulle ainakin ihan sama kunhan pääsee eroon alkuperäisestä.
Cujo Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2007 Edelleen olisi kiinnostusta tuohon spoikkaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään