Jump to content

GTa spoikkia lasikuidusta saatavana!!

Recommended Posts

• Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

28

• GTATL

21

• T0ni

16

• Cujo

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onko muotti heitetty jokeen, vai olisko se kaupan, jos ei kukaan jaksa enää tehdä?

oli sen verran ahne tekia etta tuskin se muottiaan myy, jos nyt sita edes on enaan tallella.

Guest pile

oma spoileri on vielä irti mutta näin yhden viime miitissä asennettuna ja mutkitteli kuin kärmeenselkä.

suosittelen kaikkia pysymään noista kaukana jos kerran haluaa virheetöntä.

Uusi tehdastekoinen on ainakin suora, vaikkakin kirpaiseekin kerran ostohetkellä.

Eikai GM enaa myy alkuperaisvaraosana moista ??? 20v vanhaan autoon  ??? Yleensa se on joku 6-8 v valmistuksen paattymisesta ja sitten se on "Discontinued"

Eikai GM enaa myy alkuperaisvaraosana moista ??? 20v vanhaan autoon  ??? Yleensa se on joku 6-8 v valmistuksen paattymisesta ja sitten se on "Discontinued"

Tarkoitin aftermarket kamoja  8)

Eikä se Ameriikankaan lasikuituinen ole suoraan maalausvalmis kyllä sitäkin saa hioa ja paklata jos siitä hyvän meinaa saada.

Mulla olis huippu tekijä tiedossa, jos vaan olis huippu aihio... Kun omakin on niin pehu reunoista

ettei uskalla ottaa irti, jos ei saakkaan takas ja muottiin jäisi älyttömästi oikomista :'(

ps. Oon muutaman setin myyny samaisen kaverin tekemiä Volvon levikkeitä ja ne on saanu

pelkkiä kehuja +itsekkin ollu tyytyväinen verrattuna levikefirmojen kamoihin...

Mulla olis huippu tekijä tiedossa, jos vaan olis huippu aihio... Kun omakin on niin pehu reunoista

ettei uskalla ottaa irti, jos ei saakkaan takas ja muottiin jäisi älyttömästi oikomista :'(

ps. Oon muutaman setin myyny samaisen kaverin tekemiä Volvon levikkeitä ja ne on saanu

pelkkiä kehuja +itsekkin ollu tyytyväinen verrattuna levikefirmojen kamoihin...

Mulla olis toi spoikka irti enkä sitä kyllä takas pistä(pehu paska), missäpäin rstuning vaikuttaa

Mulla olis toi spoikka irti enkä sitä kyllä takas pistä(pehu paska), missäpäin rstuning vaikuttaa

Vaasassa. Tänne äkkiä, jos saatais kaveri yrittämään kunnollisia!!!

Ei sekään pilkkahintaan tee, mutta hinta/laatu on paljo parempi ku

"tukkuliikkeillä" esim: jm-tech tai completos...

Lady Firebird

Eikä se Ameriikankaan lasikuituinen ole suoraan maalausvalmis kyllä sitäkin saa hioa ja paklata jos siitä hyvän meinaa saada.

Kyllä se ainakin, minkä mä tilasin Hawksilta, oli aika pitkälti maalausvalmis. Vähän piti kai jotain entrata, mut hyvin vähän. Ja istu paikalleen heittämällä  m/ Se, mitä se tuli maksaa kun oli Suomessa, vähän kirpas mutta hyvä se on kyllä olluki  m/

Kyllä se ainakin, minkä mä tilasin Hawksilta, oli aika pitkälti maalausvalmis. Vähän piti kai jotain entrata, mut hyvin vähän. Ja istu paikalleen heittämällä  m/ Se, mitä se tuli maksaa kun oli Suomessa, vähän kirpas mutta hyvä se on kyllä olluki  m/

Hawksilta kun tilaa mitä tahansa, niin se kirpasee aina ;D

oli sen verran ahne tekia etta tuskin se muottiaan myy, jos nyt sita edes on enaan tallella.

Soittelin sille "ukkelille" tänään ja kyselin minkä hintanen spoikka on, huomenna tietää/paljon kustantaa (muotit oli talles), paljonko nuo edelliset spoilerit makso??
Soittelin sille "ukkelille" tänään ja kyselin minkä hintanen spoikka on, huomenna tietää/paljon kustantaa (muotit oli talles), paljonko nuo edelliset spoilerit makso??
oliskohan ollut 300e. mun spoikka on sometime cruisers.in tallissa (vaasa) siitahan vois yrittaa tehda paremman muotin? sen saa lainaksi, mutta se taytyy olla takaisin heinakuun tokalla viikolla kun roudaan kaikki auton kamat lahteen.
  • 2 months later...

Olisko kellään lainata pientä korvausta vastaan sellasta virheetöntä ameriikan kuituspoikkaa?

Ilmatteeks voi lainalle tarjota hyviä vakioitakin, jos irtonaisena. Maksan tietysti rahdin, jos kaukana.

• 3 weeks later...
  • 3 months later...

Nyt ollaan jo "kovetettu" aihiospoikka oikeeseen asentoon takaluukkuun, mutta vielä pitää

kaverin tehdä siitä erikoinen "kannellinen" muotti joka ruuvataan kiinni, ettei tarvi kahesta

puolikkaasta pakkeloida siipeä yhdeksi kappaleeksi. ::)

• 2 months later...

Kuva muotintekoa varten tehdystä spoilerista kesken projektin.

Nykyään jo pakkeloitu ja maalaukseen menos, josta sit tulee muotti.

Noin 2-3viikon päästä spoilereita pitäs olla saatavana.

Lasikuituviritykset_Spoilerinpohja.jpg}

• 10 months later...

Toi projekti jäi jumittamaan kun kaveri ryssi yhen pikku viimeistelyn ennen muotitekoa, eikä se oo kerinny sitä ottaa uudestaan työnalle :'( Koitan soitella sille ja potkia vähä persiille ;)

• 2 months later...

Nonii. Otin pariviikkoasitte ISOT kengät jalkaan ja kävin potkimas kaveria persiille...

Tänään soitti, että ensimmäinen Aerowing olis valmis ja meen nyt viikonloppuna hakemaan sen.

Samalla sovitetaan autoon sitä suurinpiirtein ja postailen siitä kuvia viimestään alkuviikosta. 8)

Otan itselleni taas vapauden ostaa tuon proton ja keskustellaan, jos mahdollisesti olisi parannettavaa ;D

Hintahan on sitte se 350€, mutta sillä pitäs saada jo parempaa, kuin edellinen koijari myi... ;D

tarvetta ois kyllä uuvelle aerolle.onko täysin valmis maalattavaks, kiinnitys,lisäjarruvalo?

Kiinnitykseen pitää laittaa niihin reunasoiroihin pienet ruuvit jotka sopii takaluukun "uriin" ja takana on alkuperäisissä kohdissa kiinteet 8mm pultit valmiina. reunoissa on "pensselijälkiä" koko spoilerin ympäri, mutta ne pitäs olla helppo hioa. Muoto näyttäis olevan priima, eli mitään kummallisempaa oikomista ja paikalleen vääntämistä ei pitäs olla, toisin kuin edelliset joita joskus oli saatavilla, oli niin kieroja ettei saanut paikalleen ilman suurta väkivaltaa. Lisäjarruvalon voi hankkia alkuperäsen, jos haluaa, mutta nämä lasikuituiset on pelkän spoilerin kopioita. Se jarruvalo on alkuperäisenä erillinen, eikä vissiin edes oo ensimmäsissä vuosimalleissa.