Jump to content

GTa spoikkia lasikuidusta saatavana!!

T0ni
 Share

Recommended Posts

• Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• T0ni

16

• GTATL

21

• Cujo

14

• rstuning

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dodii! Eli tämä on nyt sitten se raakaversio suoraan muotista.. (  Kiitos Tulilinnulle hyvistä kuvista!! *clap* ) Täysin saman mallinen kuin orkkis tosin sen lisävalon joka on siinä keskellä joutuu ottamaan vanhasta irti tai sitten jättää vallan pois. Siipiä saatavana joko raakamallisena jollainen on kuvassa tai sitten hiottuna/kitattuna ja pohjamaalattuna. Keskiviikkona saan selville mikä näillä on se lopullinen hinta. Tähän mennessä näyttää kuitenkin pirun hyvältä ja vihdoinkin tosiaan saadaan tähänkin asiaan vauhtia..Eihän tässä ole vierähtänyt "kuin" vuosi  :-[ 

Hyvältä näyttää, oma orkkis spoikka on alkanut jo vääntyilemään ja pullistelemaan eli jos noiden kuitu spoikkien hinta ei mee vallan hirveeksi niin mulle kans  :) m/ m/

Hinnat varmistu!!  m/

Pohjamaalattu siipi joka on valmiina maalattavaksi 350e/kpl

Raakaversio olisi 260e/kpl

Näillä mennään.. Pitää miettiä vielä miten saan lähetettyä noita ehjänä.

Kaikista parhain olis varmaan nouto.

Hinnat varmistu!!  m/

Pohjamaalattu siipi joka on valmiina maalattavaksi 350e/kpl

Raakaversio olisi 260e/kpl

Näillä mennään.. Pitää miettiä vielä miten saan lähetettyä noita ehjänä.

Kaikista parhain olis varmaan nouto.

Missäs spoikat sijaitsee jos meinaa noutaa ?

Matkahuollon kautta olis toinen vaihtoehto jos vaan saa tarpeeks ison lootan.

Spoikat on Kankaanpäässä eli about 50km porista. Kyselin alustavasti matkahuollosta niin about 20e tulee kuluja särkyvänä kuljetuksena tuolle. Pitää vaan kyllä sitten pakata aikas pirun huolellisesti noi.. tahtoo olla hieman ronskia kuskeilla toi pakettien käsittely.

Mä olen edelleen kiinnostunut. Voisin itse olla kiinnostunut siitä pohjamaalatusta versiosta. Ja sinällään ei ole kiire... Maalausta on lykätty eteenpäin.

Hain muutaman siiven lasikuitumestarilta. Ihan suoraan nuo ei kyllä paikoileen istu, vaatii pari heppua että noi aisat saa pakotettua kohdilleen. Pohjamaalissa oleva vaatii hieman hinkkaamista ja kittaamista, muuten kyllä jeez. Laitan pari kuvaa niin näette mitä tarkoitan. Tuossa kuvassa ei muuten aivan kohdillaan ole tuo siipi.

1kuva_soikkelista.jpg}

Teenpäs nyt niin että väsään omaani siiven valmiiks asti ettei tarvi näitä raakaleita näytellä. ei saa kukaan oikeeta vaikutelmaa  :-\

01d28a8d-113c-4bed-8286-ba12dd4007d6.jpg}

4. Kiinnitin spoikan alkuperäisistä kohdista laittamalla ruuvit joiden kanta lukittuu siihen metalliin. 3 ruuvia per puoli. takaa tuo ei vielä ole millään kiinni. nyt kun se on paikoillaan hinkkaan ja kittaan paikat viimosen päälle, sitten kiikutus maalarille.

dfbb3244-f6e2-4058-ad88-74f2a46a1062.jpg}

itse näin nyt oman spoilerini joka oli  ns. pohjat valmiina ja pohjamaalattuna.

on kaverilla aika erikoinen käsitys jos tuon päälle meinaa pintamaalia m-.

vaatii kyllä vielä oikein maalarilta paljon kädentaitoja ennenkuin se on siinä kunnossa että pintaväri loistaa virheettömästi siitä.

hinta ei mielestäni vastaa laatua mutta se on mun mielipide älkää ottako siitä herneitä nenään.ja omani meinaan nyt kumminkin lunastaa.

itse näin nyt oman spoilerini joka oli  ns. pohjat valmiina ja pohjamaalattuna.

on kaverilla aika erikoinen käsitys jos tuon päälle meinaa pintamaalia m-.

vaatii kyllä vielä oikein maalarilta paljon kädentaitoja ennenkuin se on siinä kunnossa että pintaväri loistaa virheettömästi siitä.

hinta ei mielestäni vastaa laatua mutta se on mun mielipide älkää ottako siitä herneitä nenään.ja omani meinaan nyt kumminkin lunastaa.

tämä sentään istuu paikoillen napakasti, samaa ei voi sanoa ameriikan pellen tekemästä kuitu konepeitosta. tosin kaikki on kiinni katsojasta. ;)

tämä sentään istuu paikoillen napakasti, samaa ei voi sanoa ameriikan pellen tekemästä kuitu konepeitosta. tosin kaikki on kiinni katsojasta. ;)

niin onhan se asennettavissa kuulemma kahteen mieheen. *clap*

eikä meirän kannata täälä alata tuosta riiteleen. tekijä vaan vois mennä itseensä tuon laadun kans ja vaikka nuo ensimmäiset nyt on mitä on niin voi edes opetella tekeen ne kunnolla.

toki jos oma on jo v....ina(niin kuin kuuleman mukaan melkein kaikilla on) niin saahan tuosta paljon helpommalla.

Ei tuo asennus mikään vaikee homma kyllä ollu jos minäkin sen paikoillensa saan vaikka on ahtaampi versio kuin mitä muilla ja mitä laatuun tulee niin on se moninverroin parempi kuin vanha.. ainakin mun osalla, pohjatöistä sen verran että pitäis kyllä laittaa että alustava pohjatyö tehty, en tiedä sitten mitä maalarit velottaisi siitä että tekis sen ihan suoraan muotista napatusta. Saahan näitä tosiaan sillainkin  :)   

Pitääpä antaa tekijälle rakentavaa palautetta.

Nooh,ei ne nyt niin huonoja ole,mitä täällä joku antaa ymmärtää,tunnen tuon valmistajan ja näin niitä tehtävän.Jokainen maalari,jos itseään maalariksi tituleeraa,niin joka tapauksessa hän viimmeistelee pohjat oli ne kuinka hyvät tahansa.Ja onhan jokaisella valta päättää ostaako tuon vai jostain muualta toisen,ehkä paremman,halvemman tai kalliimman.Mutta ei taida olla paljon tarjolla.

• 1 year later...
  • 1 month later...