Jump to content

SYYLARI MYYKÄÄ, ostettu!

Recommended Posts

Kirjoitettu

joo ampu nesteet ulos välimiitis...kotii päästii.. kiitoksia kaikille paikan päällä olijoille avusta! :) jos jollain myydä ehjä/uusi syylari täältä pääkaupunkiseudulta niin olisin valmis ostamaan sen.. perjantaina kärkkyy jos us-parts tai jossai olis hyllys et sais auton ajoo...

äskön purettii tos pihal ja sieltä se välistä tulee vaikka mitä tekis :-\

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• maka

15

• balez

9

• gmc63

6

• jontte

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

joo ampu nesteet ulos välimiitis...kotii päästii.. kiitoksia kaikille paikan päällä olijoille avusta! :) jos jollain myydä ehjä/uusi syylari täältä pääkaupunkiseudulta niin olisin valmis ostamaan sen.. perjantaina kärkkyy jos us-parts tai jossai olis hyllys et sais auton ajoo...

äskön purettii tos pihal ja sieltä se välistä tulee vaikka mitä tekis :-\

Kokeileppa tota SWT:tä siel oli ainaki silloin ku mulla oli toi 89 camaro niin hyllytavarana ja toivat siihen vantaan toimipisteeseen seuraavana päivänä :Dlisäks vielä halvempi ku olis ollu US_Partsissa :)
Kirjoitettu

Kun syylarin paatytiivari poksahtaa ulos on syyna useasti vuotava kannentiiviste, tassa kavi just yhdelle niin et haki multa trans amin syylarin hajonneen tilalle ja rajaytti sen heti seuraavanapaivana,

korkki oli ok mutta paine paasi silti kasvaan niin etta vesiletkut oli kivikovat ja heikoin lenkki naytti olevan noi syylarin paatytankkien o-renkaat

Kirjoitettu

joo no toi ei pamahtanu vaan hiljaa alko lorottaa.... älä pelottele et kannentiiviste vuotaa.. ei ainakaa mitää merkkejä oo antanu..vai onko? ???

Kirjoitettu

No juu, mulla paukahti muutama vuos sitten muovipäätyinen syylari - ensin tuli vain vähän sitten oikein reilummin suihkuamalla. Kannentiiviste oli kunnossa, syylarille tuli vain tunnit täyteen.

Kirjoitettu

joo toiki vaikutti alkuperäseltä ja sieltä muovin välistä rupes tulee nestettä pihalle... uutta pelii ja rauhallista ajoa taas ::) mitäs tollane maksaa?!? joku muisteli et 100 euroa...pitääkö paikkansa?

Kirjoitettu

joo toiki vaikutti alkuperäseltä ja sieltä muovin välistä rupes tulee nestettä pihalle... uutta pelii ja rauhallista ajoa taas ::) mitäs tollane maksaa?!? joku muisteli et 100 euroa...pitääkö paikkansa?

tuskimpa ton enempää maksaa...

Kirjoitettu

ja tuohon syylärin/kennon poksahtamiseen vaikuttaa se korkin clipsi määrä.itse puottanut tuohon 10arvoiseen.kuulemma saisi olla vieläkin pienempi suomen oloihin.

jos siellä on lähemmäs tai yli 20 vaiha pienempään.

Kirjoitettu

mulla löyty kuitti:jäähdytin cam/firebird netto 1590 MK

vuonna 1999.eli kyllä uuden hinta varmaan 250-300 e

kieppeillä on.

Kirjoitettu

No juu, mulla paukahti muutama vuos sitten muovipäätyinen syylari - ensin tuli vain vähän sitten oikein reilummin suihkuamalla. Kannentiiviste oli kunnossa, syylarille tuli vain tunnit täyteen.

Mulla kans repes toi syyläri siit muovin ja metallin liitoksesta eikä ollu kansipahvi hajonnu vissiin tuli kans tunnit täyteen auto oli 89 camaro ;D
Kirjoitettu

10 vuotta sitten vaimon autosta -89 GTA meni syylari kun oli 32 thm mittarissa, ja kansitiiviste vaihdettiin seuraavalla viikolla :(

Kirjoitettu

Kysäskääs turun jäähdytinkeskuksesta... Mulla hajos fleetsidestä syyläri (rauta päädyt) ja muualla huutelivat 450e-600e ja tuolta irtos 280e... :) ja kansipahvit meni myös vaihtoon tossa rytäkässä.

Kirjoitettu

eli siis kellää ei oo jääny ehjää osaa lattialle, hyllyy tai olohuoneesee ??? no huomen sit pitää mennä kyselee et mistä sais.. auto pitäis saada jo huomen takas liikenteesee... vittumaista ku viel pitäs samal täs muuttaa espoosta vantaalle... no eiköhän se taas tästä.. ::)

Kirjoitettu

tuo kannentiivisteen rikkoontuminen voi olla syy ja seuraus syylärin rikkoontumisesta .

kone vaan saa vähän ylimääräistä lämpöä jos vuotoa ei huomaa ajoissa(ajelet vajaalla vesimäärällä) ja sen myötä sitten tiivisteet rikkoontuu

Kirjoitettu

4 genissa on low coolant merkkivalo etta pitas kylla huomata jos nesteet on vahissa

Kirjoitettu

4 genissa on low coolant merkkivalo etta pitas kylla huomata jos nesteet on vahissa

kun noita kirjoituksia lukee niin siellä puhutaa 3 geneistä koko ajan esim. myös vaimosi gta
Kirjoitettu

Mullakin hajos syylärin siitä muovipäädystä melkein heti kun auton ostin. Sitä yritettiin sit paikaillakin mutta ei se millään onnistunu... uuden ostin ja löyty US Partsista hyllystä, joku 200 € se oli....

Kirjoitettu

tältä istumalta kohti us-partsia...katellaa löytyykö hyllystä ja mihin hintaa.. :) illalla olis tarkotus vaihtaa ja sit jatkaa normaalia ajoa kuin mitä ei olis tapahtunu ::)

Kirjoitettu

uusi ostettu..hyllystä löyty us-partsista hintaa 219,00 euroa ??? no se otettii ja illal vaihtamaa :) enkä tietenkää muistanu pyytää kerho alennusta :o

Kirjoitettu

onhan tuolla ollut hintaa,jospa se sit kestäs seuraavat 18 vuotta :)

Kirjoitettu

parempi olis kestää :P nyt jos kuukauden selviäis osia vaihtamatta ni rupeis taas maistuu tää harrastus ;D edes mun vanha camino mitä pidin huonona ni ei hajoilllu pahemmin mistää...mitä nyt perän akseli rupes tulee ulos 100km/h vauhdis ku sano ittensä lopullisesti irti :o ;D

Kirjoitettu

mulla kesti päivän sen jälkeen ku sain takaluukun toimimaan.hemmetin etuluukut alko temppuilemaan seuraavaks >:(

Kirjoitettu

mulla kesti päivän sen jälkeen ku sain takaluukun toimimaan.hemmetin etuluukut alko temppuilemaan seuraavaks >:(

hanki CAMARO ei "luukut" temppuile ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...