Jump to content

mikä nokka lt-1?


Recommended Posts

Posted

hommasin tohon marteliukselta kisakatin että kaipa sekin hiukan auttaa  :) pitääpä soitella racers placeen mitä veloittavat paketista.

Katin kans pitäis helposti mennä päästöihin. Vaatii puristussuhteen noston, jää muuten dynaaminen puristussuhde liian alas.
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Nova

    7

  • Markus

    6

  • Nupa

    5

  • letkume

    5

Top Posters In This Topic

Posted

Katin kans pitäis helposti mennä päästöihin. Vaatii puristussuhteen noston, jää muuten dynaaminen puristussuhde liian alas.

 

LT1 on vakiona 10.4:1.

Posted

vielä en tiedä yhtään LT4 nokalla varustettua autoa mikä menis ilman ruuvaamista päästöistä läpi vaik on katti, liekö syynä nokkakulma vai mikä.  tosin toi e85 tuo kuulemma tähän helpotusta sopivasti seostettuna

Posted

Vaatii puristussuhteen noston, jää muuten dynaaminen puristussuhde liian alas.

Valaisetko vähän tätä? 

 

 

 

 

 

 

 

Posted

jos vaihtaa tuon kannentiivisteen ohuempaan niin eikös se hiukan nosta puristuksia?mites muuten tuo kulutuspuoli,nouseeko kulutus merkittävästi?

lähinnä maantiekulutusta ajattelin.kaupungissa menee mitä menee.mikähän mahtaa olla sopiva seos polttoaineelle että menee sitten päästöistä?

ei kai konetta voi rikkoa jos on liikaa e85 ainetta??täällä taitaa lähin e 85 pumppu olla 50 kilsan päässä....

Posted

Kansista siivu pois.

Kulutuksessa taisin päästä 15 puolelle viime vuonna, mutta sehän nyt riippuu vähän mistä roikkuu, kaasujalka, perävälitys jne.

 

Ton setin kanssa tarvit sitten ainakin isommat suuttimet ja softanmuokkausta.

Posted

joo toi softanmuokkaus on jo tiedossa mut että vielä suuttimetki vaihtoon....?

pitäskö kummiski vielä vähä miettiä  :P

 

Posted

jos vaihtaa tuon kannentiivisteen ohuempaan niin eikös se hiukan nosta puristuksia?mites muuten tuo kulutuspuoli,nouseeko kulutus merkittävästi?

lähinnä maantiekulutusta ajattelin.kaupungissa menee mitä menee.mikähän mahtaa olla sopiva seos polttoaineelle että menee sitten päästöistä?

ei kai konetta voi rikkoa jos on liikaa e85 ainetta??täällä taitaa lähin e 85 pumppu olla 50 kilsan päässä....

 

päästöjen takia 20-30% e85 parantaa tilannetta jo kummasti eikä viel kuisaan konetta.

  • 1 year later...
Posted

Huomenta,

 

onkos jollain tietoa minkälaista nokkaa lt1 vakio jouset sietää?

Posted

Huomenta,

 

onkos jollain tietoa minkälaista nokkaa lt1 vakio jouset sietää?

Mun mielestä pitäisi katsoa ensin mitä uuden nokan valmistaja suosittelee jousiksi ja sitten verrata vakio jousien spekseihin osuuko tontille.

Posted

Mun mielestä pitäisi katsoa ensin mitä uuden nokan valmistaja suosittelee jousiksi ja sitten verrata vakio jousien spekseihin osuuko tontille.

 

Mistä saan vakiojousien arvot?

 

Googlesta "max lift on stock lt1 springs are .480" GM #85

 

Posted

Mistä saan vakiojousien arvot?

 

Googlesta "max lift on stock lt1 springs are .480" GM #85

135 lbs at 1.72 inches, and 290 lbs at .5 lift

Posted

Compin luettelosta kun vertailee, niin aika vähiin jää vaihtoehdot vakiojousilla..

 

Esim. XE 501 http://www.compcams.com/Company/CC/cam-specs/Details.aspx?csid=1105&sb=2

 

Max Lift 1.5 keinuilla .488" / .495", eli käytännössä menee liian tiukalle?

 

Kaikki XFI sarjan nokat menee yli, esim. 260XFI http://www.compcams.com/Company/CC/cam-specs/Details.aspx?csid=1109&sb=0

 

Max Lift 1.6 keinuilla .56" / .555"

 

Kuka haluaisi vaihtaa mulle jouset yläkautta?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...