Jump to content

projekti 68-camaro

cam68

Recommended Posts

Kirjoitettu

ja sit karkas mopo käsistä ;D joku mainitsikin aikoinaan et pitäis mankka olla musta.. kävis kuulemma paremmin sisustan sävyyn.

no nyt se on  Mattamusta ;D 8)

IMG_3709.JPG}

• Replies 961
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• cam68

482

• tarmo68

35

• RS-68

25

• mikke

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

heh. ihan kilikoli pullolla.. maston merkkistä. Makuasia mut mun mielestä paras mattamusta sävy ;D

ensin kevyt harso ja sit parikertaa kunnolla märkää märälle niin tulee hyvä..

Kirjoitettu

Itte suosin äänieristksis mielummin bitumia kun nuo villat tahtoo kerätä itteensä niin hyvin tuota kosteutta. Tosin äänieristettävillä autollani (tai siis parsalla) ajetaan talvellakin

Kirjoitettu

mistäs tuo käppäri on kotoisin ? ja mitenkäs tuo on toteutettu ? kuvia ?

Kirjoitettu

takajarrujen osat on kahva mukaanlukien 04vm passatista levyt on 500sarjan bmw. vaijerit tulee alkumatkan ihan samaareittiä ja samoissa kiinnikkeissä kun alkuperäisetkin.. kardaani tunnelissa sellainen pitkulainen reikä mistä kahvan säätötanko on läpi..

tuossa kuvassa näkyy satulan puolelta vaijereiden lähtö..

kasijarru.JPG}

Kirjoitettu

racing vai tuuning ;D

oikeestaan ihan sama.. hyvän näköiset on vaikka itse sanonkin.. :)

IMG_3718.JPG}

Kirjoitettu

hienot on listat ja sopii hyvin auton tyyliin  m/ mistäs tuollaisia listoja saa ?

Kirjoitettu

mistäs oot ton kokolattiamaton hankkinu? Onko ihan metritavaraa vai not?

Kirjoitettu

Ecklers camarolta tulossa paketti.. tilasin viimeisiä nippeleitä ja listan pätkiä. nyt on osat halpoja :)

pitäiskö paketoida jouluksi? en vaan taida maltaa odotella pakettien aukaisua sinne asti.. tulee n. viikon sisällä kotia..

Kirjoitettu

mukavan nopeeta toimintaa tuolla ecklersillä..4.12 tiistaina tein tilauksen illalla n.klo 19.00, eilen sähköpostissa vahvistus kiitos tilauksesta ja trackinnumber.. no tänään kurkkasin et missä se on tulossa niin 5.12 pakattu ja lähtenyt floridasta sekä saapunut illinoisiin  johonkin fedex:in isompaan paikkaan.

just äsken lähtenyt sieltäkin ja suomen fedex:ltä tuli jo tekstari et on saapumassa paketti maahan voisitko ottaa yhteyttä jotta saavat tullimuodollisuudet tehtyä..

ei millään pahalla  suomalaisia firmoja kohtaan täällä kotomaassa mutta toimisipa nekin täällä näin rivakasti kun välimatkatkin on ihan jotain muuta kun tuolta rapakon takaa..

kerran on minulla käynyt niinkin et helsingistä tänne matkahuoltoon kesti paketin saapuminen 5pv tilasin to iltapäivällä.. ja paketti matkahuollossa ti.. no se piti tietysti sieltä noutaa ja kun se kioski ei näillä peräkylillä ole auki kuin klo16.00 niin keskiviikollehan se meni..samalla viikolla summitilta tuli paketti kotiin.. 5pv ;D

Ja sitten mikä minua ihmetyttää niin suomen rahti hinnat.. onko kukaan muu ihmetellyt et mikä niissä oikein maksaa?? se paperipussikin taitaa maksaa jo 9e vähimmillään..

n.2viikkoa sitten tuli classicilta californiasta paketti kotiin 36$:lla mut eihän sieltä ole matkaa kovinpaljon.. ja ei muuten olis mahtunut siihen 9e paperipussiin ;D

Kirjoitettu

Itse olen kyllä ihmetellyt näitä Suomen rahtien hintoja kotimaassa. Renkaat matkahuollolla maksaa ihan saatanasti. Jenkeistä saa ison paketin aika sopivasti ja vielä kotiovelle.  m/

Kirjoitettu

on paketilla vauhtia.. :) tänään klo 12.38 hki vantaa.. ;D ja tuliin menossa harmi vaan kun sattui viikonloppu niin menee maanantaille kun on kotona..

Kirjoitettu

on paketilla vauhtia.. :) tänään klo 12.38 hki vantaa.. ;D ja tuliin menossa harmi vaan kun sattui viikonloppu niin menee maanantaille kun on kotona..

On itellekin tulossa tuolta jotain naapurin kautta,eipä oo vielä kuulunut mitään,kele >:(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...