cam68 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 en kehtaa sanoa no sanon kuitenkin.. tuuninki kaupasta.. nuo on golfin pohjat ja umpiot ne kun on samankokoiset kun camaron omat.. ja miulla on tuo maski systeemi hieman erillainen kuin originaali.. noita pohjia joutuu hieman modaamaan vielä mut ei paha juttu.. lähinnä säätöä vaan et saa oikealle syvyydelle.. niin ja hintaa oli kokonaiset 65e pari..
cam68 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2007 nyt pitäis keksiä millaisen peilin laittaisi kuskin oveen.. jaa että miksi vain kuskin..? no siksi kun en kehtais porailla reikiä apumiehen puolelle kun hoksasin vasta äskettäin itsekin et eihän siinä ovessa ole edes peilin asennus reikiä ehdotelkaahan minkä muotoinen /kokoinen peili olis hieno.. ja sen värihän tulee olemaan mattamusta joten ihan sama onko esim. krominen tai mitä.. niin siis saa tarjotakin jos jotain löytyy nurkista..
BlackZ Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2007 Sellaset maltan ristin muotoiset vois olla aika härskit tuohon..
Guest Jukka Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2007 Jostaki kaaniasta, volovosta tai sisusta käyt källimäs siron ja solakan peilin
Nova Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2007 Orkkis sopii parhaiten jos se samanlainen kuin mulla Novassa. Ei sen voittanutta.
cam68 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 niin mutta kun niitä orkkis peilejäkin taitaa olla kolmea erillaista on pyöreää ja sellainen melkein suorakaiteen mallinen ynm. olisko pyöreä hyvä?
Nova Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 niin mutta kun niitä orkkis peilejäkin taitaa olla kolmea erillaista on pyöreää ja sellainen melkein suorakaiteen mallinen ynm. olisko pyöreä hyvä? Sei orkkis pyöreä. Katselin jotain Moonin tuotteita niin olivat kyllä niin surkeita malleiltaan. Olikohan juuri Savon autossa oikeanlainen?
406cid Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 niin mutta kun niitä orkkis peilejäkin taitaa olla kolmea erillaista on pyöreää ja sellainen melkein suorakaiteen mallinen ynm. olisko pyöreä hyvä? Orkkis pyöreä on aikas siro ja oikein bueno. Mulla on kantikkaat kuusseiskas jotka on kohtuu jees, tuossa kuvassa.
JousiT Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 Mulla on pyöreä kuskin ovessa. Eipä vaan ole osunut mihinkään kuvaan.
Mopo305 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2007 Orkkis pyöreä on aikas siro ja oikein bueno. Mulla on kantikkaat kuusseiskas jotka on kohtuu jees, tuossa kuvassa. Nää 406:n on hyvät luonnossakin
Nova Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2007 tällainenko? Juurikin tuollainen sopii varmasti.
JousiT Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2007 tällainenko? Vähemmän kiiltoa.
cam68 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2007 juu tuollaisena aivan liian kiiltävä
selli Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2007 tällaiset "tiennäyttäjät" tuli matkahuollon kautta.. Minkäs kokoinen toi linssi osuus tuossa on? et istuisko golfin linssit 2geniin myös. Mun pitäs vaihtaa noi itellekkin jossa olis sitte parkit mukana.
cam68 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2007 mitkäs ne siellä keulassa jo paikallaan on?? loppujen lopuksi helpompi oli laittaa kuin mitä luulin.. niin siis kysehän on ajovaloista..
Crisis Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2007 tää alkaa näyttää erittäin hyvältä tämä auto.
cam68 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 valinnan vaikeus.. takalasi ja pikku sivulaisit tummaksi vai ei?? synkkää ulkonäköähän kyllä tavoitellaan mut miten on tummennetaanko vai??
BlackZ Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 valinnan vaikeus.. takalasi ja pikku sivulaisit tummaksi vai ei?? synkkää ulkonäköähän kyllä tavoitellaan mut miten on tummennetaanko vai?? Takalasi ja kaikki sivulasit tummaksi...
JousiT Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 valinnan vaikeus.. takalasi ja pikku sivulaisit tummaksi vai ei?? Mun mielestä kaikki tai ei mitään. Koska etusivulaseja ei saa tummentaa niin ei mitään. Jotenkin teinix näköinen jos HT ikkuna on tumma ja oven lasi ei. Takalasin ehkä voi laittaa.
BlackZ Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 Koska etusivulaseja ei saa tummentaa niin ei mitään. ... eihän sitä moottoriakaan sais mielinmäärin viritellä... Eikä sais olla liian leveitä renkaita jne Eli -> kaikki lasit vaan tummaksi!
JousiT Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2007 Aivan. Kaikki tai ei mitään. Mä en viitsi jokaisen poliisin kohdalla ja katsastuksessa jännittää että joutuuko repii kalvot. Jokainen arvioikoon oman viitsimisensä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään