Nupa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Laitto ton Airoboxin ni ainaki imuäänet muuttu aikasta paljon kovemmiksi Varsinki kylmällä ilmalla Ja sen 16,7 hp lisää \
TexFinn Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2008 Laitto ton Airoboxin ni ainaki imuäänet muuttu aikasta paljon kovemmiksi Cool!!!
zodiack Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 saiskohan huomenna etu siivekkeet väriä pintaan..
zodiack Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Välimiittiin näytille hyvin mahdollista..
zodiack Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 huhhu, taas on väkerretty mut siivet sai värin ja samassa tein vähän autotallin pohjaa... leviteltiin sit käsin 10 tonnia mursketta
zodiack Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 tossa korjattiin eka se puuttunut palanen, lasikuidulla ni luulis pysyvän..
zodiack Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 nyt on keula samanvärinen ku viime välimiitissä häiritsi vahat viel ku kuivuu kunnolla
Cosa Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Pihallako maalasit Samaa ajattelin.
zodiack Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Pihallako maalasit kyllä samanlailla ku pellinki
TexFinn Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 kyllä samanlailla ku pellinki Aika aija olet!
Cosa Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 kyllä samanlailla ku pellinki Ohhoh. Mulla olisi tolla tavalla konepeitossa ja lokareissa 15 koivunlehteä, vähän voikukan haituvia ja muutama oksa...
zodiack Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Ohhoh. Mulla olisi tolla tavalla konepeitossa ja lokareissa 15 koivunlehteä, vähän voikukan haituvia ja muutama oksa... yllättävän hyvin vältyttiin roskilta ja loput vähät saa myllyllä pois..
zodiack Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2008 jokohan huomenna uskaltas vahata...
-vellu Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2008 jokohan huomenna uskaltas vahata... Huomenna vahataan ja illalla säihkyy
zodiack Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 tupakansytyttimen pohjan ku vaihtas viel ni tää auto olis valmis pohjooseen reissuun
Cosa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 jokohan huomenna uskaltas vahata... Mulle sanoi maalari, että pari viikkoa pitäisi odottaa ennen ensi vahausta
zodiack Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 Mulle sanoi maalari, että pari viikkoa pitäisi odottaa ennen ensi vahausta kevyesti vaan
5.7targa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2008 nyt on keula samanvärinen ku viime välimiitissä häiritsi vahat viel ku kuivuu kunnolla Mun mielestä noi vanteet on smack
zodiack Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2008 vieläköhän tää on tallissa... ei oo yli viikkoon nähny :'(
zodiack Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2008 oli se siellä... silitin
CamRaato94 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2008 tupakansytyttimen pohjan ku vaihtas viel ni tää auto olis valmis pohjooseen reissuun Mä uudistin kanssa ton tupakan sytkän. Siinä naarasosassa on kaksi palaa, se ydin eli sisin osa mitä taidetaan tarkoittaa juuri sanalla "tupakansytyttimen pohja" ja sitten siinä on semmonen ulkoholkki, johon kiinnittyy se varsinainen sähköliitin. Mulla se ulkoholkki oli semmonen alaspäin kapeneva malli, mutta vaihto-osassa se oli semmonen suora, ei alaspäin kapeneva holkki, joten putsasin vanhan koska se oli ruostumatonta ja käytin vain sen sisimmän ydinosan uudesta osasta. Vanha, about pohjastaan tunnistamattomaksi lahonnut ydin oli luovuttanut aika hyvin ruostetta sinne ulkoholkkiin eli aikamoista putsausta. Trans Am creationsista noita löytyy purkuosina, jos et kotimaasta löydä. Varsinaisia tupakansytyttimiä (uros) tuntuu löytyvän ihan uus-osana esim. eBaysta.
Nupa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2008 tupakansytyttimen pohjan ku vaihtas viel ni tää auto olis valmis pohjooseen reissuun Tarviksä tollasen?
balez Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2008 Tarviksä tollasen? navigaattorille..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään