Z-mo Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Elokuussa talviteloille? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted August 20, 2007 Author Share Posted August 20, 2007 Elokuun lopussa todennäköisesti. Ei ehdi enää paljoa ajelemaan kun opiskelut alkaa taas syyskuussa. Eipä ole kyllä koko kesänä mittariin tullu kun vajaat 400 mailia. Toivottavasti ensi kesänä kertyy vähän enemmän ajoa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted January 10, 2008 Author Share Posted January 10, 2008 Asiaan kuuluvaa vaatetusta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zodiack Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Asiaan kuuluvaa vaatetusta. komia, mistä mistä saa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
5.7targa Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 \ Takki tuli perille, oli just oikeen kokonen \ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted January 11, 2008 Author Share Posted January 11, 2008 \ Takki tuli perille, oli just oikeen kokonen \ Hyvä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted January 11, 2008 Author Share Posted January 11, 2008 komia, mistä mistä saa ? Ebaystä niitä saa tilata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted April 28, 2008 Author Share Posted April 28, 2008 Perjantaina lähti molemmat etupenkit verhoiltavaksi ja niiden pitäisi olla valmiina viimeistään toukokuun puolessavälissä. Lisäksi akku on sanonut sopimuksensa irti talven aikana eli sekin pitää vielä vaihtaa. Kuvia tulee kun penkit on valmiit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted May 21, 2008 Author Share Posted May 21, 2008 Penkit on asennettu ja kesän ensimmäiset ajot ajettu. Gami-tuote Kortesjärvellä teki uudet verhoilut. Tässä pari kuvaa uusista penkeistä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted May 21, 2008 Author Share Posted May 21, 2008 Toinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 tyylikkäältä näyttää Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted September 12, 2008 Author Share Posted September 12, 2008 Ponu katsastettu tänään ilman huomautuksia ja samalla merkittiin nykyiset rengaskoot rekisteriotteeseen, kun tarkkaavainen katsuri huomasi ettei koot täsmää. Mittariin kertynyt maileja kesän aikana noin 280 ja suurin projekti penkkien verhouksen jälkeen on ollut lasinpesurin moottorin vaihto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
5.7targa Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Penkit on asennettu ja kesän ensimmäiset ajot ajettu. Gami-tuote Kortesjärvellä teki uudet verhoilut. Tässä pari kuvaa uusista penkeistä. Oliko niillä "kaavat" vai tekikö vanhoista?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosa Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Tää on hienon näköinen peli. Mites laatikko toimii? Onko spoikka vielä musta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted September 12, 2008 Author Share Posted September 12, 2008 Oliko niillä "kaavat" vai tekikö vanhoista?? Vanhoista tekivät. Purkasivat toisen puolen verhoilun osiin ja tekivät niistä kaavat uusia varten. Hyvät tuli ja aina vaan paranee mitä enemmän on istuttu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted September 12, 2008 Author Share Posted September 12, 2008 Tää on hienon näköinen peli. Mites laatikko toimii? Onko spoikka vielä musta? Laatikko toimii nykyään ihan hyvin varsinkin kylmänä. Kuumana venyttää joskus 2->3 vaihtoa ja laittaa turbiinilukon liian aikaisin päälle, mutta ei onneksi luista. Kaikissa -86 malleissa oli musta spoikka (jos aerowing) riippumatta auton väristä. Ja koska kaikki muukin on täysin originaalia niin spoilerikin pysyy mustana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rale Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 Laatikko toimii nykyään ihan hyvin varsinkin kylmänä. Kuumana venyttää joskus 2->3 vaihtoa ja laittaa turbiinilukon liian aikaisin päälle, mutta ei onneksi luista. Kaikissa -86 malleissa oli musta spoikka (jos aerowing) riippumatta auton väristä. Ja koska kaikki muukin on täysin originaalia niin spoilerikin pysyy mustana. mulla teki samaa tci:n 700r4, syynä oli öljyn vähyys. tarkistahan öljyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted September 13, 2008 Author Share Posted September 13, 2008 mulla teki samaa tci:n 700r4, syynä oli öljyn vähyys. tarkistahan öljyt Öljyt on ylämerkissä ja tarkastettu ohjeen mukaan. Saattaa olla jo vähän ylämerkin yläpuolellakin. Vois kokeilla imaista ylimääräiset pois. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosa Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 Kaikissa -86 malleissa oli musta spoikka (jos aerowing) riippumatta auton väristä. Ja koska kaikki muukin on täysin originaalia niin spoilerikin pysyy mustana. Katos. En tuota tiennyt. Aina oppii uutta Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Tuo 2-3 vaihdon venyttäminen on luistamista Ja just kuumanahan se sitä tekeekin, niin se alko mullakin ja paheni vaan koko ajan ennenku vaihtoin lootan toiseen Vai vaihtaako sulla 2:lta 3:lle nykästen sitten kun se vaihde vaihtuu? Vai pehmeästi, eli luistaa? Vaihteiden pitäs vaihdon hetkellä vaihtua varsinkin kaasu pohjassa ajaen vähän nykäisten, jos vaihto on kaasu pohjassa pehmeä ja kierrokset nousee ennen vaihteen vaihtumista niin loota luistaa ja tuho on lähellä.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vici Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Hmm.. Ilmeisesti menee minulla kohta vaihdelaatikko korjaukseen/vahvistukseen. Tuttuja oireita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 Tuo 2-3 vaihdon venyttäminen on luistamista Ja just kuumanahan se sitä tekeekin, niin se alko mullakin ja paheni vaan koko ajan ennenku vaihtoin lootan toiseen Vai vaihtaako sulla 2:lta 3:lle nykästen sitten kun se vaihde vaihtuu? Vai pehmeästi, eli luistaa? Vaihteiden pitäs vaihdon hetkellä vaihtua varsinkin kaasu pohjassa ajaen vähän nykäisten, jos vaihto on kaasu pohjassa pehmeä ja kierrokset nousee ennen vaihteen vaihtumista niin loota luistaa ja tuho on lähellä.... Täyskaasulla vaihtaa terävästi ja oikeilla kierroksilla. Oireita on vähän vaikea kuvailla mutta joskus kiihdytyksessä tuntuu kuin olisi 2 ja 3 vaihteet yhtäaikaa päällä ja sitten lopuksi vaihtaa nykäisten kolmoselle. Ja kierrokset ei nouse missään vaiheessa ennen vaihtamista. Jos siinä vaiheessa kun vaihto venyy nostaa jalan kaasulta, kuuluu jostain laatikon seutuvilta pamaus mutta tämä ei välttämättä kuulu joka kerta. TV-vaijeri on tarkastettu ja oikein säädetty ja laatikon kannatinkumi ja kiinnitykset ovat ok. Kuulostaa aika hämärältä vialta, mutta ajetaan niin kauan kun kulkee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Täyskaasulla vaihtaa terävästi ja oikeilla kierroksilla. Oireita on vähän vaikea kuvailla mutta joskus kiihdytyksessä tuntuu kuin olisi 2 ja 3 vaihteet yhtäaikaa päällä ja sitten lopuksi vaihtaa nykäisten kolmoselle. Ja kierrokset ei nouse missään vaiheessa ennen vaihtamista. Jos siinä vaiheessa kun vaihto venyy nostaa jalan kaasulta, kuuluu jostain laatikon seutuvilta pamaus mutta tämä ei välttämättä kuulu joka kerta. TV-vaijeri on tarkastettu ja oikein säädetty ja laatikon kannatinkumi ja kiinnitykset ovat ok. Kuulostaa aika hämärältä vialta, mutta ajetaan niin kauan kun kulkee. Onko muuten kaikki lootan ja koneen väliset pultit kiinni ja kireällä? Kerroit tässä taannoin että kone kärsii nakutuksesta. Onkohan EGR kunnossa? Venttiili toimii ja ei oo esim venttiilin jalka murtunut/pikkasen haljennut ja egr kanava ei oo täynnä karstaapaskaa? Emännän kaprise kävi hassusti, egr kanava oli tukossa/täynnä sontaa. Kanavan ja venttiilin putsaus paineilmalla ja ruuvarilla rapsutellen palautti 305:n huimat tehot ja poisti käyntihäiriöt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mika Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Mitäs tälle projektille kuuluu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now