Jarno Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 äskisestä linkistä kopi-pastea,jotta vuosista ja malleista pääsee hajulle.. In 1958, Paxton Superchargers was sold to the Granatelli brothers. The design of the dated VS-57 was updated to a new model that could withstand higher RPM and increased boost. The SN-60 required fewer components and eliminated the variable rate components found in the VS-57 and VR-57. In 1965, Carroll Shelby contracted with Ford to build a high performance version of the fastback Mustang, the GT-350. Paxton Superchargers worked in conjunction with Shelby to design a limited production run of supercharged GT-350s. The vehicles were produced in limited quantity from 1966 to 1969. The systems were also available as a dealer option for Mustangs from 1965 to 1972. Smog regulation had an adverse affect on the performance industry in the 1970s. The demand for performance parts began to increase in the early 1980s with the introduction of the 5.0 Mustangs. Paxton Superchargers reintroduced the SN60 for the 5.0 Mustang offering 5-6 psi and was the first company to introduce a "50 state legal" supercharger system. By 1986, EFI became the standard on virtually all new vehicles including the Ford Mustang. A centrifugal supercharger became significantly more popular than traditional roots blowers. Several centrifugal supercharger companies started emerging as consumers were screaming for more boost and more power. Paxton Superchargers responded with three revisions to the SN-60: the SN 89, the SN 92 and the SN 93. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokzetä Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 sattusko kellään oleen räjjäytys kuvaa tällaselle paxtonin kiinnitys bracketille ja muille tilpehööreille?tää käy vaan pelkääjän puolelle. a/c kompuran ja laturin paikkaa tarvii kait ainaski vaihtaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted January 27, 2008 Author Share Posted January 27, 2008 sattusko kellään oleen räjjäytys kuvaa tällaselle paxtonin kiinnitys bracketille ja muille tilpehööreille?tää käy vaan pelkääjän puolelle. a/c kompuran ja laturin paikkaa tarvii kait ainaski vaihtaa. Eikös siinä manuaalissa ollu räjäytyskuva tostakin? Ja eikös tuo käy "peilikuvana" toisellekin puolelle vai...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokzetä Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 oli hyvä hajotuskuva kyllä, tosin kovin erilaiselle bracket levylle jossa laturi siirtyy alas. ei toimi peilikuvana.toisella puolella rautaa on jäykisteprofiilit (alumiininen).sieltä joutus työstään pois nuita profiileja että ahtimen sais kiinni ja samoin hihnakiristimen kohdalta että tulis samaan linjaan.vaikee sanoo kestääkö sen jälkeen ja sopiiko kiinnitys reiät kuskinpuolelle lainkaan.näyttäs että pitää laittaa niinku ilkulla .laturi ja ahdin hantinpuolelle ,a/c kompura siirtää kuskinpuolelle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted January 27, 2008 Author Share Posted January 27, 2008 oli hyvä hajotuskuva kyllä, tosin kovin erilaiselle bracket levylle jossa laturi siirtyy alas. ei toimi peilikuvana.toisella puolella rautaa on jäykisteprofiilit (alumiininen).sieltä joutus työstään pois nuita profiileja että ahtimen sais kiinni ja samoin hihnakiristimen kohdalta että tulis samaan linjaan.vaikee sanoo kestääkö sen jälkeen ja sopiiko kiinnitys reiät kuskinpuolelle lainkaan.näyttäs että pitää laittaa niinku ilkulla .laturi ja ahdin hantinpuolelle ,a/c kompura siirtää kuskinpuolelle. Ite otin just tänään ton oman kiinnitysbracketin irti ku riisuin ahtimen pois muutosten ajaksi. Mulla on sellanen tuo oma että menee kuskin puolelle ja laturi ja ohjaustehostin saa olla omalla paikallaan (modattu). Tämä siis ei serpentiinihihnasyteemillä tarkoitettuun, kuvia löytyy mun projektikertomuksesta. Jos sulle sopii samanlainen niin voin käydä piirtämässä sen paperille ja lähettää sulle niin voit leikata siihen sopivan rautalevyn. Mutta sulla voi olla että tuo ei passaa ku sulla on se serpentiinihihnalla vissiin jo ku ton ikänen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokzetä Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 toi mun rauta passaiskin sun konehuoneeseen ,hantinpuolelle laturin alle.rauta jättää tilan laturille.mulla siinä kohtaa kompura.ei sovi. täytty tutkia voiko kompuran ja laturin paikkaa vaihtaa keskenään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kj Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 yksi pakstonin kiinnitys palikka on mulla jouten,se näyttäs käyvän mollemmin puolin. laita sähkö osoittees jos kuva kiinnostaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pile Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 hihnapyörien koosta kyssäri. mulla ahtimen hihnapyörä 3" ja alahihnapyörä 5,5" hihnan pohjapintamitta.mahtaako olla alkuperäiskoot? muistelisin että jossain ois ollu 4 1/4" stock ahtimen hihnapyörä jos tierät ahtimen(impellerin) max kierrokset ja sen sisäisen välityksen niin sehän on,sekä moottorin max kierokset niin sehän on siitä helppo laskea että ei mee ylikierroksille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viljou Posted May 31, 2018 Share Posted May 31, 2018 Kuinka piukka sn92 on vääntää hihnapyörästi käsin ? En oikeen netistä löydä hyviä ohjeita... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted May 31, 2018 Author Share Posted May 31, 2018 Kuinka piukka sn92 on vääntää hihnapyörästi käsin ? En oikeen netistä löydä hyviä ohjeita... Eipä muistaakseni paljo laturin kääntelystä eroa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viljou Posted May 31, 2018 Share Posted May 31, 2018 Okei, kiitoksia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now