Diore Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 minen viitsi mun punasta urheiluautoo sinne ajaa ettei ihmiset tuu katellisiks
balez Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 ehkä vois saapua.. riippuu töistä.. uus välimiitti paikka olis enemmän ku jees... tuomarinkylän abc? joku nyt mukaan tähän paikka ehdotteluun prkl.. pakko löytyy joku mesta missä parempi terassi yms tammiston teboili? vai mikä lie siinä plantagenin lähellä
Toni Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 ehkä vois saapua.. riippuu töistä.. uus välimiitti paikka olis enemmän ku jees... tuomarinkylän abc? joku nyt mukaan tähän paikka ehdotteluun prkl.. pakko löytyy joku mesta missä parempi terassi yms tammiston teboili? vai mikä lie siinä plantagenin lähellä Siinä gigantin nurkilla?Ja bauhaussin?Sekin käy,jos sielt saa ruokaa.Mul ny käy täältäpäi mikä vaa.
balez Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Siinä gigantin nurkilla?Ja bauhaussin?Sekin käy,jos sielt saa ruokaa.Mul ny käy täältäpäi mikä vaa. jees.. se ainakin näyttää ihan ok mestalta.. kokeillaanko joku kerta? anybody
Markkien Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 ehkä vois saapua.. riippuu töistä.. uus välimiitti paikka olis enemmän ku jees... tuomarinkylän abc? Tuomarinkylän parkkis on aika eli liian pieni? ABC Nihtisilta olisi mutta on "jossain helkkarin Espoossa"? ...olis iso paikka ja hyvä parkkis, mutta liian kaukana
balez Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Tuomarinkylän parkkis on aika eli liian pieni? ABC Nihtisilta olisi mutta on "jossain helkkarin Espoossa"? ...olis iso paikka ja hyvä parkkis, mutta liian kaukana nihtisilta on tosiaan ihan jees kyllä.. mutta ei kelpaa kaikille
Toni Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kaik käy,joku vaan sanoo mihin pitää tulla.
balez Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kaik käy,joku vaan sanoo mihin pitää tulla. tähänkin voi sanoa vaikka mitä mutta odotetaan että vanhukset ärähtää ja kertoo mielipiteensä.. toi nihtisilta saa multa kyllä ison eikös siinä oo kesäsin terassikin pihalla parkkiksen vieressä? ruokaa, kauppa, pullaa, kaffetta...
repa Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 tähänkin voi sanoa vaikka mitä mutta odotetaan että vanhukset ärähtää ja kertoo mielipiteensä.. toi nihtisilta saa multa kyllä ison eikös siinä oo kesäsin terassikin pihalla parkkiksen vieressä? ruokaa, kauppa, pullaa, kaffetta... Nihtisilta sopii mulle. Tarpeeksi lähellä.
Markkien Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 tähänkin voi sanoa vaikka mitä mutta odotetaan että vanhukset ärähtää ja kertoo mielipiteensä.. toi nihtisilta saa multa kyllä ison eikös siinä oo kesäsin terassikin pihalla parkkiksen vieressä? ruokaa, kauppa, pullaa, kaffetta... ..mielipiteitä löytyy varmaan kaikilta ja hyvä niin..? Tiloiltaan, palveluiltaan (kauppa tms..) ja parkkikseltaan Nihtisillan ABC on parasta mitä täältä seuduilta varmaan löytyy? Ja ruoka ainakin ok eli ABC Rosso ja pannupizza, salaatteineen ja kahveineen on järkevän hintainen ..vielä jos tuo olisi jossain Vantaalla olisi varmaankin täydellinen paikka?
balez Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Nihtisilta sopii mulle. Tarpeeksi lähellä. ei kait sinne kellään oo pitkä matka.. täältä vantaaltakin ajaa vaan 10 minuuttia
Darkie Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Espoosta tulevien ois ainaki helppo mennä Nihtisiltaan. Mää kannatan! Oisko vaikka heti keskiviikkona uuden miittipaikan testi ja paikan päällä keskustelu aiheesta, että kelpaako vai ei? Tässähän on hyvin aikaa ennen kesää löytää paikka missä voi sit istua ulkona Kesä tulee kuitenkin pikkuhiljaa.
Toni Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Keskiviikkona klo 18 nihtisillan abc?Sopii mulle mainiosti.Ehkä jopa löydän sinne...
Darkie Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Mä Espoolaisena osaan \o/ Tarvittaessa voin jopa opastaa :] Löydyn itse paikalta kello 18
Toni Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Mulla samanverran,tai pari kilsaa enemmä..Ei tunnu missää
balez Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Nihtisillan abc - koti = 30 kilsaa. Jaa, kesällä kauniilla ilmalla kyllä ajelee 60 kilsaa edestakaisin... helposti..
mikke Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 jahas miten hitossa mä tämmöseen paikkaan löydän no koitetaan löytää siinä se tulee paikka koeponnistettua. matkaa välimiittiin kertyy aina joten ihan sama mihin sen nakkaa
Darkie Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 jahas miten hitossa mä tämmöseen paikkaan löydän no koitetaan löytää siinä se tulee paikka koeponnistettua. matkaa välimiittiin kertyy aina joten ihan sama mihin sen nakkaa Kehä 2 kupeessahan (tai siis ainakin läsnä) tuo on Itsellä on sinne Nesteelle se 30km matkaa, joten tää matkan lyheneminen on ihan mukaisa!
KKOSKINEN Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Mulle käy, mut ei vielä enskerralla. Työnantaja järkännyt kevääksi kyllä vapaa-aikaa käydä miiteissä.
rokzetä Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 paikka suosis kyllä meikäläistä. taitaisin olla nopeiten paikalla,40km pelkkää kameratonta motaria....mahtaako sopia ABC imagoon tälläset ilmastontuhooja meetit.
balez Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 vai taas tää alkaa ihan sen takia että säkin tulisit vihdoin näihin miitteihin.. tosin sulla ongelmia tuottaa että audilla vai camaroilla toihan on turunmotarin varressa... kehäII ja kehä I välissä.. rampista ylös Kiloo kohti ja ei voi ajaa ohi
mikke Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 vai taas tää alkaa tää on ollu käynnis jo hetken edellinen paikka vaan oli niin yön musta ettei tohrittu jäärä plus kaikki muut pikku toivomisen varat
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään