Darkie Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Ylihuomenna taas. Paikkana tällä kertaa Neste, ABC vai viimesenä ehdotettu Teboil? Vai kenties jotain muuta?
Toni Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Mä menen tammiston tb:lle,luultavasti yksin
Markkien Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Vuoroin vieraissa eli katsastellaan nyt tuo Tammiston TB-tällä viikolla ..kaikki käy..myös erikoisuudet, kuten kaveri totesi joskus aikoinaan ... eli Espoon perämetsästä kehä I:n kupeelta kohti Vantaan sivistystä ..pakko ehtiä syömään ennen Tonia.. Toivottavasti ei kovin "värikästä" menoa eikä paljoa "lippispäisiä lökäpöksyjä" DX:ien kera
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Vuoroin vieraissa eli katsastellaan nyt tuo Tammiston TB-tällä viikolla ..kaikki käy..myös erikoisuudet, kuten kaveri totesi joskus aikoinaan ... eli Espoon perämetsästä kehä I:n kupeelta kohti Vantaan sivistystä ..pakko ehtiä syömään ennen Tonia.. Toivottavasti ei kovin "värikästä" menoa eikä paljoa "lippispäisiä lökäpöksyjä" DX:ien kera käykö fiesta mies tukka pystyssä tänne tähdätään kerrankin olis jotain juteltavaakin
-vellu Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 käykö fiesta mies tukka pystyssä tänne tähdätään kerrankin olis jotain juteltavaakin Voitais jutella noista lauantain kartingin päivän nopeimmista kierrosajoista
Senior Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Tonne ei ois pitkä matka (suhteellista), mutta ei pääse liikkumaan huomenna. Emme kysele sen enempää... http://www.cosgan.de/images/midi/frech/e030.gif
balez Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 ei ole kyytiä.. hmm.. scaniallakaan ei kehtaa erikseen lähtee.. prkl jos jää välii taas.. chevy?
Toni Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 ei ole kyytiä.. hmm.. scaniallakaan ei kehtaa erikseen lähtee.. prkl jos jää välii taas.. chevy? Mä noudan sut...jos joku tuo takas.
balez Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Mä noudan sut...jos joku tuo takas. tuoko.. chevy? odotellaan hetki , että mies palaa rupalta koneen ääreen
balez Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 en oo menos etpä niin.. oot ennemmin täällä foorumilla kirjottelemassa miiku.. miten olis ilmanen kaffi/pulla
Darkie Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Multa saa kyydin Espoon Keskustaan Tosin se ei varmaa hirveesti auta ketään Saati et kehtaisin Audin kyytii ketää ottaa, kun se on niin svidusta
Guest HATE Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 etpä niin.. oot ennemmin täällä foorumilla kirjottelemassa miiku.. miten olis ilmanen kaffi/pulla Mä voin toisen siivun kyydin tarjota.. ehkä molemmatkin...
Toni Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Hieno juttu,mä saan keskittyä syömiseen
balez Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Mä voin toisen siivun kyydin tarjota.. ehkä molemmatkin... kah.. passelia.. ennen kuutta vai kuuden aikaan hate ?
Guest HATE Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 kah.. passelia.. ennen kuutta vai kuuden aikaan hate ? Kilautellaan huomen...
set28 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 tuut vaan kanialla B,mä tuun äfämmällä
balez Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 tuut vaan kanialla B,mä tuun äfämmällä nääh en enää himasta viitti lähtee duuni autolla suhaa..
balez Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 hyvä paikka.. ei valittamista.. paska kebab.. parkkitilaa ainakin ympärillä.. emt..
Toni Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Tääl oli kivaa,mut mikroriisi,mikrokebab ja mikrosalaatti kannattaa jättää väliin.
Toni Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Joo,tajusin vasta avauduttuani et täält ois saanu ihan oikeaa ruokaakin...Mut Tammiston TB sopii ainaki mulle mainiosti
Toni Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Hei...Mulle sopii nuokin,joten olkaa sit paikalla.
Toni Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Carusellin eteen sais kätevästi autot.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään