Jump to content

3 gen renkaista

Lady Firebird

Recommended Posts

Kirjoitettu

Oon nyt ostamassa tuohon TransAmiin uusia renkaita niin kysysin että kannattaako ottaa taakse leveemmät? Jos kannattaa, niin minkä levyset? Entä eteen? Miks mahdollisesti kannattaa ottaa leveemmät taakse, eli mihin se perustuu?

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Lady Firebird

9

• z 28 jari

6

• Z-mo

5

• Nova

4

Kirjoitettu

eteen kapeempia lähittä uraherkkyyden poistamiseks mulla oli omas 3g 205/60-15 etupyörät ja 245 takapyörät kulki nainaki nätisti mut useimmat vissi käyttää 225 edessä

Kirjoitettu

omassa 235/60 15 edessä eikä hae ainakaan noi kumit... nyt uusilla vanteilla 245/50 16, saa nähdä miten käy  :) kyllä mä laittasin ne 245 etee ja 255 taakse  :) tai näin ainakin tulee olemaan omassani  m/

Kirjoitettu

ennen oli edessä 245/45/17 ja nyt 225/45/17 eikä hae läheskään niin paljon kuin noi vanhat.

Kirjoitettu

Leveempi rengas, enempi pitoa ja ulkonäköä..  ;) Ite laitan aina niin leveät takarenkaat ku vanteen leveys ja kori mahdollistaa..  \m/

Kirjoitettu

Mulla oli tossa Firebirdissä 245 leveet renkaat eessä ja takana. Ei ollu mikään kiva ajaa urissa  m-  Toi Balezin ehdottama 245 eteen ja 255 taakse kuulostas kyllä ihan hyvältä. Mun mielestä alle 245 on liian kapee, ainakin mun silmään  ;D  Itteki meinaan tykkään noin ulkonäöllisessä mielessä että renkaiden pitää olla kunnon läskit  \m/

Kirjoitettu

Huomautan et vetelyyn vaikuttaa enemän renkaan merkki kun leveys ym ???. valitettavasti laatu ja hinta kulkee jossainmäärin käsikädessä ::)

Kirjoitettu

Itse laitan omaan 245 täksi kesäksi eteen ja taakse. Viime kesänä/syksynä oli 215:Set edessä ja olivat kyl aivan liian kapeat. Valtavat noi pyörän kotelot niin leveyttä ja profiilia saa olla reilusti, et ei näyttäs kovin hassulta  ::)

Meneekö formulan vakio vanteelle 255 ilman suurempia ongelmia vai onko tuo vanne liian kapea?? 

Kirjoitettu

Meneekö formulan vakio vanteelle 255 ilman suurempia ongelmia vai onko tuo vanne liian kapea??   

Onko sulla 7" vai 8" vanne? Itselläni on 15x7 vanteet ja 255 kumit takana. Vähän näyttää jo palloilta, en kyllä laittaisi eteen. 8" vanteelle varmaan varmaan ihan sopivat.

Kirjoitettu

Huomautan et vetelyyn vaikuttaa enemän renkaan merkki kun leveys ym ???. valitettavasti laatu ja hinta kulkee jossainmäärin käsikädessä ::)

Samaa mieltä.Mitä jäykkärunkoisempi ja teräväolkaisempi rengas,sitä epämukavampi ajaa(epätasaisella pinnalla)

Kirjoitettu

Voitteko suositella jotain rengasta? Mulla ne 245:t oli Cooperit, tais olla Zeonit tai jotain sinnepäin.

Kirjoitettu

Onko sulla 7" vai 8" vanne? Itselläni on 15x7 vanteet ja 255 kumit takana. Vähän näyttää jo palloilta, en kyllä laittaisi eteen. 8" vanteelle varmaan varmaan ihan sopivat.

Ihan vakio formulan vanne eli 16" ja oisko nää sit 8"leveet  ???  En ole ehtiny mittailla, no toisaalta 245 riittänee kyl takanakin  ::)

Kirjoitettu

Voitteko suositella jotain rengasta? Mulla ne 245:t oli Cooperit, tais olla Zeonit tai jotain sinnepäin.

Mulla on ollut sarja noita Cooper Xseoneja ja oli äärettömän hyvä hinta/laatu suhde. Tulevaksi kesäksi laitain samanlaiset ja toivottavasti olisivat kestävämmät kuin viimeksi. Ei kestäneet kuin vajaan 3 kk ja kaput. Toisaalta ajo oli mitä oli. ;D

Kirjoitettu

Otat mitkä otat,mut kannattaa tilaa tuolta  http://www.rengasonline.com/start.html  tulevat sulle kotiin ja hinnois on jo rahti mukana.Eikä oo pahan hintasia

Se tarjos niistä 245:sta vaan jotain vinosilmien valmistamia renkaita  m-.

Kirjoitettu

pitäs renkaita ostella juu.rysleriin kesäkumit ja ponuun taakse uudet kumit :-\

Kirjoitettu

On tuolla ainaki Bridgestonea

Joo, mut sillä haulla 245/50/16 se tarjos noita korealaisia ym.

Ja vaikka ne renkaat onkin kulutus kamaa niin tuntuu se silti vähän härskiltä ajatukselta että laittasin amerikkalaiseen autooni korealaiset renkaat alle  ???

Kirjoitettu

Mistäs noita Coopereita muuten saa suomessa ostaa?

Euromaster. Kierros maksoi vuosi sitten alle laitettuna 530 euroa. Kannattaa käyttää hakua kun niistä on aika paljon juttua ja mitä maksaa missäkin.

Kirjoitettu

Xseonit suli 3.kk:ssa  ???  ;D

Rata ajo ja ehkä muutenkin ajotyyli ilmeisesti repivä. Ei tarvinnut edes vaihtaa edestä taakse vaan kuluivat tasaisesti. :o Noiden jälkeen meni muistaakseni vielä 3 tai 4 paria takarenkaita ja yksi perän lukkoyksikkö virattomaksi 2 kertaa. Elämä on...

Kirjoitettu

yksi perän lukkoyksikkö virattomaksi 2 kertaa. Elämä on...

sulla on raskas kaasujalka tai vaijeri hirttää usein  ;D

Kirjoitettu

Mulla makso sillon vajaa vuos sitten 680 € se oli joku liike Tampereella, mutten muista nyt enää nimee.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...