Chevy Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2007 renkaan leveydessä 10mm suuntaan tai toiseen. Auto on muutoskatsastettava, jos vanteen nimellishalkaisija poikkeaa alkuperäisestä yli 26 mm tai renkaan leveys poikkeaa alkuperäisestä yli 30 mm. Tätä pienempiä muutoksia ei edellytetä muutoskatsastettavaksi.
Z-mo Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2007 Ai se oli noinkin paljon ku 30mm. No aina parempi.
rokzetä Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2007 mulle sano katsari että renkaan leveys saa olla +15% rek.otteeseen merkittyä leveempi,eikä toi oo kovin tiukka sääntö.pientä pelivaraa.
Nupa Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2007 Auto on muutoskatsastettava, jos vanteen nimellishalkaisija poikkeaa alkuperäisestä yli 26 mm tai renkaan leveys poikkeaa alkuperäisestä yli 30 mm. Tätä pienempiä muutoksia ei edellytetä muutoskatsastettavaksi. Eli tuuman saat vannekokoa muuttaa ja 30 mm rengasta leventää, kaikki ylimenevä on muutosta.
balez Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2007 riippuu myös ihan katsastajasta... jos auto muuten hyvä ni ei jaksa tommosista yleensä narista tai tälläsiä kokemuksia itsellä.. tosin muutoskatsastin caminoonki sit lopulta ettei tuu lässytystä missää
Chevy08 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2007 Pari kolme viikkoa oon katellu vanteita itelle, tuntuu ettei löydy mieluisia sitte millään Laittakaa kuvia omista tai muuten vaan hienoista vanteista niin sais kesäksi uutta vannetta alle. Saa myydäkkin jos on joutilaana.
JousiT Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2007 mulle sano katsari että renkaan leveys saa olla +15% rek.otteeseen merkittyä leveempi,eikä toi oo kovin tiukka sääntö.pientä pelivaraa. Missäpäin keksitään omia sääntojä? Ei ole mitään prosentteja. Ilman muutoskatsastusta vanteen nimellishalkaisijaa saa muuttaa 26mm (1") ja leveyttä 30mm Muutoskatsastuksella renkaan ulkohalkaisijaa saa muuttaa 51mm ja leveyttä 102mm. Akseliston raideväli saa muuttua max. 30mm Kaikki muu on luvanvaraista. Muutoskatsastuksessa katsotaan vaan ettei rengas ota mihinkään kiinni, ainakaan paljoa. Eikö 3g orkkis takakumi ole 245? Niihin saa muutoskatsastettua 347 leveät gummit!!
BlackZ Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2007 Eikö 3g orkkis takakumi ole 245? Niihin saa muutoskatsastettua 347 leveät gummit!! Oikeassa oot muutosten suhteen. Mutta yritäppä ilman kaarien muokkausta ja/tai perän kavennusta saada 3-geniin noin leveät kumit!
PKoo Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2007 Oikeassa oot muutosten suhteen. Mutta yritäppä ilman kaarien muokkausta ja/tai perän kavennusta saada 3-geniin noin leveät kumit! 295 menee ainakin "heittämällä"
BlackZ Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2007 295 menee ainakin "heittämällä" Joo tiedän... http://www.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=8168.0
z 28 jari Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2007 Korvettefoorumilla olivat tilanneet Ameriikoista gummeja.Ei mitenkään pahanhintaista lystiä: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=6264&page=2
Guest Ezzy Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2007 Aika monelle täällä on 100e/kumi liikaa, koska ne on niin kulutustavaraa, niin mites sitten 250eur kpl... 6000mk renkaisiin on aika mojova summa Itse vetelen rajan tohon 100eur pintaan kpl
z 28 jari Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2007 Aika monelle täällä on 100e/kumi liikaa, koska ne on niin kulutustavaraa, niin mites sitten 250eur kpl... 6000mk renkaisiin on aika mojova summa Itse vetelen rajan tohon 100eur pintaan kpl Niin tuolla vettefoorumillahan luki: Itse renkaan hinta jenkeissä on 201$/rengas eli 245 hinta on ns. tuote lapasessa hinta.Eli mikäli ei halua ostaa kalleinta rengasta mikä tirerack:ista löytyy kokoluokassa 245/50/16(Goodyear Eagle RS-A 216$/kpl),niin voi päästä jopa halvemmalla kuin tuo 250€/kpl.Esimerkiksi halvimmalla vaihtoehdolla ko.kokoluokassa karkeastilaskettuna ~74€/kpl,ja esim BFG g-force ~110€/kpl.Päällelaiton hinta vaihtelee jostain 40€ ylöspäin.Ja noi hinnathan oli lentorahtina mikä ei tunnetusti ole se halvin vaihtoehto,mutta mattimyöhäselle se ainoa varteenotettava...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään