Jump to content

Kokoontumiset Seinäjoella 2011

Recommended Posts

• Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Ilku

49

• Cowboy

46

• RS-68

20

• rstuning

17

Kirjoitettu

Katoppas, Teilläkin on Lidli auki sunnuntaisin 12-18  m/

Löysitpä asiasta oleellisen!

Asiaan!

Oon saanu seuraavaa palautetta hommasta:

-Lidlin piha on liian ahdas, ehdotettu että siirrytäänkö Seinäjoki-Nurmon Prisman parkkikselle, siellä olis tilaa.

-Sanomalehti, paikallinen, Etelä-Pohjanmaa julkaisee jutun siitä keskiviikkona 13.6.2007, lehti on muutenkin automyönteinen, julkaisee juttuja yksittäisistä harrastajista autoineen.

-Olisko kellonaika 21.00 parempi?

-Cruising-reitti joku muu; varsinkin Prisma-tapauksessa.

Kirjoitettu

No pärkkele, otin vahingos dna:n liittymän ja nyt ku se on ollu mulla jo pari päivää niin meen ens viikolla ja vaihdan sellaaseen liittymämerkkiin joka kuuluu täälä mettis

Mitä mä sanoin että dna on iha peestä!!  :P m- *clap* *clap*

Mulla on ollut Sonera aina ja aina on kuulunut joka paikkaan, jopa tuonne mettään. Aina on siis semmoset 10v.

Kirjoitettu

Hyviä kuvia Hannu (Ile oli näköjään päässy aika moneen kuvaan  m/ ). Jukkahan oli näköjään lehtijutussa poikkeuksellisen asiallinen  ;)

Kirjoitettu

Mitä mä sanoin että dna on iha peestä!!  :P m- *clap* *clap*

Mulla on ollut Sonera aina ja aina on kuulunut joka paikkaan, jopa tuonne mettään. Aina on siis semmoset 10v.

Joo mutta jos oikein etsimällä etsii niin se hyvä puoli DNA:ssa kyllä on että laskut on pieniä kun ei oo kenttää  m/ .

Mulla on puhelin-etu ja firma vaihtoi operaattoria vähän yli vuosi takaperin Sonerasta Elisalle, Vaikka toi vaihto tehtiinkin kilpailutuksen tuloksena (= edullisempien hintojen) niin itse ainakin suhtauduin hyvin skeptisesti asiaan (itse oon ollu Soneran asiakas jo NMT-ajoista)  mutta nyt ei kyllä enää oo auto-käytössä puhelut katkeilleet ja Sony-Ericssonin gsm-modeemikorttikin pelaa nykyään missä vain, joten on pakko myöntää että Elisan verkko tuntuisi pelaavan paremmin. Tiedä sitten onko firman puhelinlasku  pienentynyt ton vaihdon seurauksena, oli Soneran aikana kuulemma "tähti-tieteellinen"  ::). Toki silläkin taisi olla jotain vaikutusta että aina yhden henkilön piti ennen kaiket päivät istua jonottamassa Soneran "vaatimattomaan" asiakaspalveluun....

Kirjoitettu

onkohan ihan väärä topikki kysyä mutta mennäänkö letkas summermiittiin täältä pohjanmaalta ja moneltako on ihmiset ajatellu lähtiä?

Kirjoitettu

onkohan ihan väärä topikki kysyä mutta mennäänkö letkas summermiittiin täältä pohjanmaalta ja moneltako on ihmiset ajatellu lähtiä?

itse aattelin että olisko jalasjärven ABC klo 13.00 mitään

Kirjoitettu

J Tiedä sitten onko firman puhelinlasku  pienentynyt ton vaihdon seurauksena, oli Soneran aikana kuulemma "tähti-tieteellinen"  ::). Toki silläkin taisi olla jotain vaikutusta että aina yhden henkilön piti ennen kaiket päivät istua jonottamassa Soneran "vaatimattomaan" asiakaspalveluun....

Noh, mä maksankin vain joka toinen kuukausi puhelinlaskua, kun ei tule soiteltua tai tekstailtua..Toiminukin on aina, ei oo tarvinnu asiakaspalvelua. Eaysyy..  Ompas mulla tylsä elämä!  :'(

Letka kuulostaa loistavalta! Laitettasko viel Jukan punanen kasaan jonon jatkeeks  :P ;D

Taitaa vaan tuo aikataulu olla vaikiampi täsmäyttää letkaa varten...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Uudet loistavat autoaiheiset webbisivut avattu tällä päivänmäärällä,

sivut kertokoon puolestaan, sivuilla on toteutettu mm. uutta "webbisivutekniikkaa":

http://www.aitoneva.com/cruising/

Kiitokset sivujen teosta ja avustuksesta, Janille, Henkalle, Jukalle, Hannulle, Paulille, Jarmolle...

Jatkossa kuvat mulle seuraavista miiteistä, niin laitetaan galleriaan.

Laittakaa linkki uusista sivuista oikeaan paikkaa (laitoin sivuston vain tämän lisäksi tuonne "linkkeihin")... ja myös OD:lle, GM Cruisersien sivuille ja muille autopalstoille.

Kirjoitettu

Joo, hyvä kun tuli sivut!

Nyt mielestäni pitäisi kutsuilla muita(kin) kuin f-bodylaisia homman kehittelyyn. Muilla merkeillä ja vanhemmilla autoilla ajavat esiin!

Oli hyvin rodeja paikalla; olisko niistä apua tulevien tapahtumien kehittelyyn?

Kirjoitettu

jokainen saakoon vapaat käret linkittää tuon sivuston katsomalleen sivustolle.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Meinaan kans vakaasti olla GM tuotteella paikalla!

Tuut siis ooppelilla  \m/

Kirjoitettu

eilen taas kokoonnuttiin ja autokuntia oli paikalla yli 40 ja f body:jakin enemmän kuin konsanaan pelkissä f body miiteissä ja cruisinkiki meni hienosti. virkavaltakin oli nyt sen verran tapahtumasta kiinnostunut että kiersivät parkkipaikalla ihailemassa toinen toistaan kauneempia autoja ja unohtamatta muuutamaa hienosti rakennettua moottoripyörää.  \m/

Kirjoitettu

Itteasiassa sielä oli lähempänä 5 kuin 4 kymmentä autoa, nii ja yks lada. Tai myöhemmin sielä oli sitte 2 ladaa eli myös pyöriälamppuinen

Kirjoitettu

Ruisinki letkas kun ajettiin niin oli kuulemma vastaantulleilla poliiseilla naamat venähtäny kun emännyys oli tolla ladallaan siinä letkas mukana...  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...