Cosa Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2009 Hmm. Kone lähtee huomenna takaisin Helsinkiin jo klo 18:25. PS: Mikä on Mondeo? ABC:n tiedän
5.7targa Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2009 Hmm. Kone lähtee huomenna takaisin Helsinkiin jo klo 18:25. PS: Mikä on Mondeo? ABC:n tiedän se on cafe Mondeo, siinä Citymarketin/mäkkärin/opelin autoliikkeen kulmilla, Joupin kaupunginosas, jatkat siitä ABC:ltä kilometrin Ilmajoen/Kauhajoen/Kaskisten suuntaan
Cosa Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2009 se on cafe Mondeo, siinä Citymarketin/mäkkärin/opelin autoliikkeen kulmilla, Joupin kaupunginosas, jatkat siitä ABC:ltä kilometrin Ilmajoen/Kauhajoen/Kaskisten suuntaan Kiitos, noilla ohjeilla löytyisi. Olen ollut siinä mäkkärin kulmilla monesti
Mika Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2009 PS: Mikä on Mondeo? Sellaisella ajelin aamulla töihin......
Ilku Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2009 Alustavat päivät olis sitten päätetty yksimielisesti... Eli Seinäjoen tulevat cruising -ajankohdat: pe 8.5.2009 pe 12.6.2009 pe 10.7.2009 pe 7.8.2009 pe 11.9.2009 Menee ainakin kesäkuu Provinssin ja SummerMeetin kanssa päällekkäin, mutta onpahan sitten mistä valita.
balez Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2009 2.4. ärrä on Seinäjoella tärkeä tieto, paikalliset kiittää
Sepe Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Hienoa että ajankohdat saatu selville Pitipä heti merkkailla päiviä ylös Huhtikuulle olis vielä mahtunu yks ruisinkipäivä
Ilku Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Hienoa että ajankohdat saatu selville Pitipä heti merkkailla päiviä ylös Huhtikuulle olis vielä mahtunu yks ruisinkipäivä Voihan sinne päivän laittaa jos haluatte, mutta edustus on varmaan aika niukkaa...
Sepe Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Voihan sinne päivän laittaa jos haluatte, mutta edustus on varmaan aika niukkaa... Nii , kylle mulle ainaki passaa huhtikuussakin heti ,miten onko porukalla innostusta?
Senior Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Voisiko joku vaihtaa otsikon vuosiluvun...
Ilku Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Joku vois laittaa nuo päivänmäärät esille OverDrivelle. Mä en jaksa!
Sepe Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2009 Joku vois laittaa nuo päivänmäärät esille OverDrivelle. Mä en jaksa! Laitoon tuonne Etelä-Pohojammaan jenkkiharrastajat topikkiin nuo päivämäärät
Guest Jukka Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Joku vois laittaa nuo päivänmäärät esille OverDrivelle. Mä en jaksa! Mä hoidan niinku tähänki asti oon hoitanu
Guest Jukka Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Menee ainakin kesäkuu Provinssin ja SummerMeetin kanssa päällekkäin, mutta onpahan sitten mistä valita. Jää sitte summer miitti väliin tältä vuodelta
Cujo Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 eihän ilku voi jättää väliin. Ei luonto anna myöden
Ilku Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 eihän ilku voi jättää väliin. Ei luonto anna myöden Niinpä... auto ei ole vielä silloin ainakaan valmis. Onhan noita tapahtumia tullut kierrettyä. Olisko jonkun mökissä vapaata? Cruising sivuilla oleva "ajankohdat" on sitten päivitetty ensi kesän osalta: http://www.aitoneva.com/cruising/ajank.html
hannux Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Olisko tarpeellista ilmoitella joillekin lehdille asiasta. -paikalliset sanomalehdet -V8, Spinneri,...
Mika Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Olisko tarpeellista ilmoitella joillekin lehdille asiasta. -paikalliset sanomalehdet -V8, Spinneri,... Genneriin...
Cowboy Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Olisko tarpeellista ilmoitella joillekin lehdille asiasta. -paikalliset sanomalehdet -V8, Spinneri,... onkohan nuata sen kummemmin ilmoiteltu ennemminkään ja silti on ollu päivämäärät tapahtumakalenteris? od:n kautta vishi menny tieto lehdille.
hannux Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2009 Aattelin lähinnä että joko joku tulis kuvaamaan ja juttua tekemään.
Sepe Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2009 Aattelin lähinnä että joko joku tulis kuvaamaan ja juttua tekemään. Olis kyl hienoa jos saatais johonkin lehteen asti tämä
pile Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2009 Aattelin lähinnä että joko joku tulis kuvaamaan ja juttua tekemään. jos ja kun niin sitten keskikesällä niin on varmemmin paljon kalustoa liikkeellä
Mika Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2009 Olis kyl hienoa jos saatais johonkin lehteen asti tämä Kerhonlehden toimittaja paikan päälle....
pile Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2009 Kerhonlehden toimittaja paikan päälle.... ja sitten juttu ulos jo kahden vuoden kuluttua niinkö?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään