Jump to content

Kokoontumiset Seinäjoella 2011

Recommended Posts

• Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Ilku

49

• Cowboy

46

• RS-68

20

• rstuning

17

Kirjoitettu

Näin ekan kerran RS-68n pirssin livenä. Voi sviddu kun oli kaunis http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/wub.gif

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Onko jollain noita kuvia CD -muodossa viimeisistä tapahtumista? Voisin laittaa näille sivuille näkyville: http://www.aitoneva.com/cruising/

Sivuilta puuttuu kesä-, heinä-, ja elokuun kuvat. Muistakaa ottaa nyt edes viimeisestä Cruisingista kuvia tälle kesää.

Yritän itsekin tulla paikalle.  :-P

Kirjoitettu

Onko jollain noita kuvia CD -muodossa viimeisistä tapahtumista? Voisin laittaa näille sivuille näkyville: http://www.aitoneva.com/cruising/

Sivuilta puuttuu kesä-, heinä-, ja elokuun kuvat. Muistakaa ottaa nyt edes viimeisestä Cruisingista kuvia tälle kesää.

Yritän itsekin tulla paikalle.  :-P

poltin ceereelle noi heinäkuun kuvat ja annoin levykkeen Jukalle 25.7 ,et vissiin oo vielä saanut niitä  :o

elokuun kuvat on ollu esillä ainakin ooreellä.nekin joutais pois tiehensä  ;)

mitenkäs noi Maisema ruisinkien kuvat ?

sekaannukko sää niihin ollenkaan ?

-Miksu-

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

poltin ceereelle noi heinäkuun kuvat ja annoin levykkeen Jukalle 25.7 ,et vissiin oo vielä saanut niitä  :o

elokuun kuvat on ollu esillä ainakin ooreellä.nekin joutais pois tiehensä  ;)

mitenkäs noi Maisema ruisinkien kuvat ?

sekaannukko sää niihin ollenkaan ?

-Miksu-

Nyt en kyllä muista enää, mitä kuvia olen saanut. Onkohan jotain laittamatta, jota olisin saanut cd:llä? jaa-a?!

Voin laittaa samaiselle sivustolle oman osion noista MaisemaCruisinki -kuvista, jos vain saan kuvat.

Kirjoitettu

katsotaan pääsiskö  \m/

Et sitte päässy?! Autoja oli näemmä paljon paikalla. Kuulemma parkkis aivan täynnä, en nähnyt kaikkia autoja.

Pääsinpäs ekana kommentoimaan, tuskin kellään oli läppäriä ja nettiyhteyttä mukana cruisingissa. Onneksi asun kulmilla!  :-P

Ite en päässy sittenkään paikalle autoilla (tulin kaljakassin kans), auto sippas uudelleen kaverin pihalle, eli luultavasti puola hajos vielä viime metreillä modulin lisäksi. Sain auton kotitalliin tuossa klo 20.00 jälkeen... alkaa tämä harrastaminen vastustaa.  :'(

Kirjoitettu

Et sitte päässy?! Autoja oli näemmä paljon paikalla. Kuulemma parkkis aivan täynnä, en nähnyt kaikkia autoja.

Pääsinpäs ekana kommentoimaan, tuskin kellään oli läppäriä ja nettiyhteyttä mukana cruisingissa. Onneksi asun kulmilla! :-P

Ite en päässy sittenkään paikalle autoilla (tulin kaljakassin kans), auto sippas uudelleen kaverin pihalle, eli luultavasti puola hajos vielä viime metreillä modulin lisäksi. Sain auton kotitalliin tuossa klo 20.00 jälkeen... alkaa tämä harrastaminen vastustaa. :'(

kyllä mie olin haukalla siellä mutta ei sua näkynyt. tulin n.20.30 ja lähden 21.20

tänäänhän on kalajärvellä ihan juuri alkamassa tuollainen pik nik tyyppinen kokoontuminen VINTAGE RUST IV

Kirjoitettu

kyllä mie olin haukalla siellä mutta ei sua näkynyt. tulin n.20.30 ja lähden 21.20

tänäänhän on kalajärvellä ihan juuri alkamassa tuollainen pik nik tyyppinen kokoontuminen VINTAGE RUST IV

No olis nyt ollukki... tulin just noihin 21.20 aikoihin kävellen paikalle.

Kuulin kans tuosta Kalajärven tapahtumasta, tuon takia monella oli varmaan autossaan nuo siirtokilvet.

Kirjoitettu

Olin kans 20:30 välillä kruisaamas ja 22:00 aikaan lähin pois. Ei näkyny tuttuja.

Yritin kyllä välillä kattella Ilkua kalja kourassa, mutta ei tärpänny ;D

Kirjoitettu

Olin kans 20:30 välillä kruisaamas ja 22:00 aikaan lähin pois. Ei näkyny tuttuja.

Yritin kyllä välillä kattella Ilkua kalja kourassa, mutta ei tärpänny ;D

Seisoskelin aikalailla kokoajan siinä LIDL:in kulmalla ABC:n suunnassa. Tais mulla olla vasemmassa kädessä Karhu.  :-P

Kirjoitettu

Seisoskelin aikalailla kokoajan siinä LIDL:in kulmalla ABC:n suunnassa. Tais mulla olla vasemmassa kädessä Karhu.  :-P

Taisin vähiten sinnepäin kuikuilla ::) Missäs jäsen J oli? Ei näkyny juttua, että autokaan olis rikki (oon ollu viikon tauolla netistä).

Kirjoitettu

Koko ilta siinä kans tuli ruisaaltua  m/

Autoja oli kivasti , kyllä siellä suht paljo F-bodyjakin tuli bongattua  rstuning nyt ainakin ja Punainen firebird firehawk oli kieltämättä hieno  8)

• 7 months later...
Kirjoitettu

muutettu

Miksiköhän osa otsikoista näkyy vielä erilailla näillä alasivuilla?  :o

Kirjoitettu

Nyt m/

BTW. Huomenna Seinäjoelle ja illalla takas ;D

Mitäs täälä tapahtuu?

Kirjoitettu

Onkohan porukkaa menossa seisoskelemaan?  ???

Eiköhän sitä pirä mennä vähän katselemaan kalustoa  m/

Kirjoitettu

Ihan hyvin oli kokoontunut väkeä Litlille , sääkin suosi  m/

Kirjoitettu

ihimeen hätäästä porukkaa taas liikentees... tunnin parkkipaikalla ja sit ruisinkiin..??? keriittihi just itikanmäelle ku porukka oli jo menos ringille...... ttu tana kele

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...