Lady Firebird Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Mistä johtuu että tuo auto vaihtaa vasta 80:ssä neloselle? Kun saa nelosen päälle ja vähän hiljentää siitä taas vauhtia niin heittää takas kolmoselle Eli nelonen pelissä vaan 80->
TransNAM Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kickdown vaijeri liian tiukalla (ei pitäis olla mahdollista) tai jotain häikkää lootassa. Jos muut vaihteet pelaa ok niin kallistuisin hydrauliikan suuntaan. Joku venttiili jumittaa tms. Siis olettaen et öljyt ja suodatin on ok. Mulla kytkee nelosen jo jossain 50 pintaan (1000rpm) eli aivan liian aikaisin. Kaupungissa joutuu pitää kepin D-llä (3).
Tipi Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 jeps itellä ollu joskus sama ongelma.. kickkarivaijerin säätäminen auttoi itellä
Lady Firebird Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Mitenkä kickdown vaikuttaa siihen että auto ei vaihda nelosta ennen kaheksaakymppiä? Mitä sille vaijerille pitää tehdä? Löysätä, kiristää?
Soppa Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Olihan sitä öljyä oikea määrä? Mitattu siis koneen käydessä keppi P-asennossa auto vaakatasossa lootaöljyt lämpimänä? Jos on pitkä perävälitys, ei se paljon tuota aikasemmin kyllä muutenkaan taida vaihtaa nelosta...
Lady Firebird Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Olihan sitä öljyä oikea määrä? Mitattu siis koneen käydessä keppi P-asennossa auto vaakatasossa lootaöljyt lämpimänä? Jos on pitkä perävälitys, ei se paljon tuota aikasemmin kyllä muutenkaan taida vaihtaa nelosta... Joo kyllä on öljyt ok
TransNAM Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Olihan sitä öljyä oikea määrä? Mitattu siis koneen käydessä keppi P-asennossa auto vaakatasossa lootaöljyt lämpimänä? Jos on pitkä perävälitys, ei se paljon tuota aikasemmin kyllä muutenkaan taida vaihtaa nelosta... 2.73 ja vaihtaa n. 50kmh eli vaihdon jälkeen 1000rpm Kickivaijeri säädetään läppäkotelon juuresta siinä vaijerin kuoressa olevasta isosta mustasta palikasta painamalla niin tiukalle kun viittii ja sit polökaistaan kaasu pohjaan. Kuuluu krrrräts ja se on siinä. Elikkäs vaijeri on kireällä silloin kun kaasu on pohjassa. Mutta vaijerin säätö vaikuttaa kaikkiin pykäliin eli jos 2 ja 3 vaihtuu oikein ylös ja alas ei vika ole pakosta vaijerissa.
Lady Firebird Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Joo mun mielestä se vaihto muut ihan normaalisti.
Juhani LS1 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Jos muut vaihdot OK on joku virittäny 3-4 shift valvea niin et vaihto tolla nopeudella. Mielipiteenä sanosin et hyvä noin. mikä perä välitys, paljon rundeja kolmosella 80kmh Edit. Jos se tuntuu korkeelta löysää hiukan vaijeria, se ei o pelkkä kicdown vaan kertoo kaasun asennon askille. jos säätö ei vaikuta on asiassa jotain outoa.
Tipi Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 onko siihe koskaa vaihettu kickkiarivaijerii?? mulla oli kerran vaijerin laatikonpäästä säikeet ihan solmussa... ei ollu ihme et temppuili.. ja sitä et huomaa ennenku otat vanhan pois...
Ernesti Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Mulla tuo perussäätö vaijeri niin tiukalle ku menee ja sit kaasu pohjaan ei toiminu.. Ei sillä ajanu saatanakaan siltänään. Vaihto huomattavasti korkeemmilla kierroksilla ja nyki että nikamat rupsi.. Sit vähän löysäilemällä löyty sellanen kultainen keskitie että kaikki toimii ok. Tiedä sitten teinkö oikein mutta...
Markus Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Toi on perussäätö, että kaasupohjassa vaijeri niin kireelle ku saa, jossain se on hyvä siinä, mut jossain pitää hiukan hakea sitä oikeeta/parasta kohtaa
TransNAM Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Toi on perussäätö, että kaasupohjassa vaijeri niin kireelle ku saa, jossain se on hyvä siinä, mut jossain pitää hiukan hakea sitä oikeeta/parasta kohtaa Noin se vaan neuvotaan korjausoppaissa yms. ja sitävartenhan se räikkä on. Mulla toimii perussäädöllä hyvin.
Lady Firebird Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Ei auttanu kickdown vaijerin säätö. Perävälityshän siinä autossa on 3.27
balez Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 ei se tainnu hirveesti aikasemmin mullakaan nelosta laittaa päälle.. ja sama välitys taitaa olla katotaan miten sit nyt ku laatikolle tehty "jotain"
Pontiac-Pete Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2007 Mulla kytkee nelosen jo jossain 50 pintaan (1000rpm) eli aivan liian aikaisin. Kaupungissa joutuu pitää kepin D-llä (3). Kyllä tuolla lyhkäsemmälläkin perällä saa nelosen jo viidessäkympissä. Mutta niinhän se oli, että kaupungissa pitääkin ajaa D:llä.. Tai siis joku kierroslukuhan siihen oli annettu..
Lady Firebird Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Mikähän tossa lootassa on Kick-downin säätäminen ei auttanut. Vaihtaa tasan 80:ssä neloselle. Sit jos kiihdyttää sataan ja ajaa nelosella ja sit ku ottaa jalan pois kaasulta hetkeks, se vaihtaa takas kolmoselle. Ajelu oli sellasta 3-4-3-4-3-4-3-4-3..... menee hermo ku vaihtaa ees taas koko ajan.
88IROC Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Tarkistitko jo askin öljymäärän auton käydessä...
Lady Firebird Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Onko varma että vaihtaa 3-4-3-4, vai käyttääkö turbiinin lukkoa vaan päällä-pois-päällä-pois. Kyllä mä huomaan millon loota vaihtaa vaihdetta... Eli oon varma
Lady Firebird Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Tarkistitko jo askin öljymäärän auton käydessä... Kyllä öljyt on tarkistettu ihan "oikeaoppisesti"
Juhani LS1 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kyllä mä huomaan millon loota vaihtaa vaihdetta... Eli oon varma jos se todella vaihtaa kolmosen silloin on moottorijarrutus myöskin mikäli overrunkytkin on kunnoss,tai en ole kyllä varma koska normaalisti noin ei tapahdu. Joka tapauksessa noin se ei kuulu toimii. Manuaali 3,2,1 on moottorijarrutus koska overrunkytkin on päällä, od asennossa sitä ei ole millää vaihteella periaatteessa. Heti ei tu mieleen miten venakoneiston sais tekeen ton vaihdon, ja se siis varmasti vaihtaa kolmosen ja olet ihan varma et kyse ei o kaasun nostossa tapahtuvasta turbiinin vapautuksesta ja lukko taas päälle heti kun vähänkin kaasua, tiedätkö oletko kokeillu mikä stall speed turbiinissa on, jos siinä olis joku 2300-2500 stall turbiini niin sekin tuntus joltain vastaavalta
Lady Firebird Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Siis kannattaako mun vaihtaa nyt lootaan öljyt? edit: ja kai se niitä vaiheita vaihtaa kun kierrokset muuttuu? ei kai se turbiini niihin vaikuta
Lady Firebird Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 No jos se vika oliskin sitten siinä turbiinissa niin mitä sille on tehtävissä? ja onko se vaarallista?
Lady Firebird Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Lähtisin ensin siitä öljyn ja suodattimen vaihdosta, todennäköisesti korjaantuu sillä. Mikä olis hyvää öljyä vaihdelootaan?
Lady Firebird Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Täytyypä soitaa South West Tradeen ja kysästä sieltä ku se on tossa työpaikan vieressä melkeen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään