Jump to content

Videolinkit

Guest DARK FIREBIRD

Recommended Posts

Kirjoitettu

1982 Z-28 Camaro Pace Car vs 1982 Trans Am

State of the art stereo :D :D

Onneks noi ajat on joku elänyt mun puolesta  ;D

Kirjoitettu

\m/ helvata miten hyvä pätkä.. \m/ vaikka yksi onneton rykäisy olikin välissä ;D

hitto haluaa tuon tyylisen videon omasta.. projektin alkuvaiheista tähän päivään , kuka näitä tekee??

Kirjoitettu

\m/ helvata miten hyvä pätkä.. \m/ vaikka yksi onneton rykäisy olikin välissä ;D

hitto haluaa tuon tyylisen videon omasta.. projektin alkuvaiheista tähän päivään , kuka näitä tekee??

Ei ole vaikeata itse tehdä, jos vähän PC:tä hallitsee. Ohjelmia löytyy. Aikaa tosin tuhrautuu, jos täydellisen haluaa.

Jos projektikuvat on diginä, helpottaa paljon.

Kirjoitettu

Ei ole vaikeata itse tehdä, jos vähän PC:tä hallitsee. Ohjelmia löytyy. Aikaa tosin tuhrautuu, jos täydellisen haluaa.

Jos projektikuvat on diginä, helpottaa paljon.

ai jos vähän.. :-[ miten vähän ;D ;D on kaikki diginä mut arveluttaa silti lopputulos jos itse rupeaa väsäilemään, tietysti jos harjoittelisi hieman ensin.. ;)

Kirjoitettu

kyllähän oli siisti video. \m/  *clap* *clap* \m/ harmi kun ei näkyny omaa Camaroa kuvissa...

Kirjoitettu

f-body club of finland ja f-body club of finland 2 videot on meikäläisen käsialaa.

ei se vaikeata ole tehdä jos osaa mut aikaa siihen kyl menee jos haluu hyvän videon tehdä.

:)

Kirjoitettu

Nykyohjelmissa saa lähes vaa avattua kuvat jonoksi, lisäiltyä "siirtymät" ja sit musaraita vaa päälle ja avot, tallennus. Todella simppeleitä kunhan vähän tutkii eka.

Kirjoitettu

Hayabusa vs. Vette... Tästäkin klubista löytyy muutama auto jotka pääsevät tuon prätkän saamiin lukemiin tuossa videossa:

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...