Jump to content

Videolinkit

Guest DARK FIREBIRD

Recommended Posts

Kirjoitettu

olkoon kuinka sarvis pulkka tahansa mut oon niin yksinkertanen et ton videon pointti ei aukee mulle tai tuskin siinä semmosta edes on m-

joo minäkään en oikein ymmärrä tuon homman pointtia.. samapa tuo  ::)

Kirjoitettu

joo minäkään en oikein ymmärrä tuon homman pointtia.. samapa tuo  ::)

toi trasselipää on tottunu ajaan radalla niin hienoja vehkeitä,missä itte ei tarvii ku kattoo taustapeilistä onko kiharat hyvin.

mitähän tuo sanois esim. vaikka 68 chargerin ajettavuudesta....tuleen vaan sekin auto.

Kirjoitettu

toi trasselipää on tottunu ajaan radalla niin hienoja vehkeitä,missä itte ei tarvii ku kattoo taustapeilistä onko kiharat hyvin.

mitähän tuo sanois esim. vaikka 68 chargerin ajettavuudesta....tuleen vaan sekin auto.

fiilis pelejähän näistä suurin osa on..  \m/

Kirjoitettu

Joo ei, minä en kans ymmärrä ton Clarksonin "huumoria" sitten alkuunsa, p*skin ohjelma ikinä se Top Gear m- Auto-ohjelman pitäs olla auto-ohjelma eikä mikään hiton sirkus ja kermaperseiden whinetysfoorumi ::)

Kirjoitettu

Ei pidä provosoitua viihdeohjelmien pellejen mielipiteistä  \m/    ...eikun nasta lautaan vaan ja onnea  m/

Kirjoitettu

Ei pidä provosoitua viihdeohjelmien pellejen mielipiteistä  \m/    ...eikun nasta lautaan vaan ja onnea  m/

Joo en minä siitä provosoidukaan, en vaan katso ko. sarjaa :) Sensijaan ärsyttää suuresti intternetissä asuvat nuoret miehet, jotka katsoo ohjelmaa kieli pitkällä ja ovat olevinaan niin automiestä. Puhuu mistä autosta hyvänsä, niin kohta tulee tarinaa Veyronista... Veyron sitä, Veyron tätä... Yks sankari mietiskeli, että kun 1000hv auton vielä LASTUTTAISI ja ehkä vaihtaisi isommat ahtimet, niin kyllähän siihen saisi vähintään 2500hv ;D Eli ei sitä käytännön kokemusta ja pintapuolista syvempää tietoa hirveästi ole. No hyvä sinänsä, että ovat kiinnostuneita oikeista asioista, mutta itse arvostan niitä, jotka likaavat kätensä välillä m/

Kirjoitettu

Ja tilanne, josta edellisen videon kuvia saattaa syntyä  :-\

Kirjoitettu

Ja tilanne, josta edellisen videon kuvia saattaa syntyä  :-\

se on sit tota kun on kankkusen mieli mut omat kädet... ;D
Kirjoitettu

Ei hemmetti. Puolalainen F-body club  ;D

Onkohan tuo vihreä TA paikallinen PJ  ???  Meidän el Presidente hoitaa kyllä hommat tyylikkäämmin  \m/

Liian vähän tilaa sladittamiseen  ::)

Kirjoitettu

Milloin tehdään tuollainen Nesteen parkkiksella  ;D

sellanen ajokauden päätös huipentuma  ;)  vähän tollasta eilen kokemäellä oli tarjolla...

Kirjoitettu

Ei hemmetti. Puolalainen F-body club  ;D

Onkohan tuo vihreä TA paikallinen PJ  ???  Meidän el Presidente hoitaa kyllä hommat tyylikkäämmin  \m/

Liian vähän tilaa sladittamiseen  ::)

Itä-small-block pauhaa ;D

Kirjoitettu

Hmmm, Did the Flames in front burn off the gray strips on the back of the car? ...

:o jaa siinä hinurin kyydissä näkyy kyllä himmeesti takaapäin raidat..
Kirjoitettu

sen siitä saa kun autot kootaan muovista, vai liekkö vika laadussa, merkissä tai järjen käytössä?

*clap*

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...