Jump to content

Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)

Recommended Posts

• Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• _j00na_

16

• Toni

9

• Marko

9

• Z-mo

8

Kirjoitettu

sitten on kennot mitkä kertoo totuuden varttipäivillä  :W ainakin itellä g-techin tulokset heitti paikasta ja kellon ajasta ja kuun liikkeistä riippuen  m- racechrono ei toimi mun samsungissa  m-

Kirjoitettu

iPhonelle näitä o muutama kymmen  m/

luulis että sit myös androidilla

Kirjoitettu

Auttaako tuon kanssa ulkoinen bluetooth gps antenni että sais enempi satelliitteja?

Auttaa. Kojelaudalle velcrolla kiinni.

• 1 year later...
Kirjoitettu

Nostetaan tätäkin , josko innokkaat laittelisi tänne tuloksia Esim kiihtyvyys 80-120km\h välillä?  saataisiin vähän leikkimielisiä vertailuja näitä " testejä" kun näyttää muillakin foorumeilla aikalailla olevan.

Eilen itse tuli hieman testailtua eli 80-120km\h

autona Firebird 3.4 v6 manuaali , hieman piristetty

3 vetoa ja joista paras 6.4 sekundaa . Racechronolla siis mitattu .

Kirjoitettu

No perskule, oliskohan Iphonelle joku sovellus mikä pystyis mittaa tota, jollain tietoa?

Kaikenlaisia kierroslaskureita on kyllä.

Kirjoitettu

No perskule, oliskohan Iphonelle joku sovellus mikä pystyis mittaa tota, jollain tietoa?

PocketDyno...Appstorest löytyy.

Kirjoitettu

Periaatteessahan onnistuu ihan kotisekkarillakin kuhan vain joku kyytissä  m/ toki ei ihan välttämättä niin tarkkaa tulosta saa kun noilla ohjelmilla  :)

Kirjoitettu

Käsiajanotolla kotona nojatuolissa mun Opel kiihtyy 80-120 km/h noin puolessa minuutissa. Minä kiihdyn siinä ajassa paljon enemmän...  :W        Ja taas OT, mutta tahdon vain sanoa, että käsiajanotto ja nopeuden tarkistus auton nopeusmittarista eivät ole vertailukelpoisia just mihinkään...  ::)

Kirjoitettu

Käsiajanotolla kotona nojatuolissa mun Opel kiihtyy 80-120 km/h noin puolessa minuutissa. Minä kiihdyn siinä ajassa paljon enemmän...  :W         Ja taas OT, mutta tahdon vain sanoa, että käsiajanotto ja nopeuden tarkistus auton nopeusmittarista eivät ole vertailukelpoisia just mihinkään...   ::)

Joo sitä en väittänytkään ..sekkarilla kun ei tarkkaa tulosta saa ikinä  ;D  Toki jotain " vertailu kelpoista " aikaa , kiva vertailla miten nää ameriikanihmeet kulkee vrt Bemareihin , volvoihin  , saabbeihin jne noitten foorumeilta kun löytyy justiin näitä 80-120 testejä . :)

Kirjoitettu

Parempi olisi vertailla jotain 80-200 tuloksia  :W

Sekin , paikkoja on vaan vähän huonosti vedellä tollasia nopeuksia ilman että saa sanoa lapulle hetkeksi aikaa hyvästit  ;D

Kirjoitettu

PocketDyno...Appstorest löytyy.

PocketDyno impattu. Ei vaan onnistu, ennenku saa luurin johonkin kiinni...

Kirjoitettu

PocketDyno impattu. Ei vaan onnistu, ennenku saa luurin johonkin kiinni...

Mä hain sen puhelimella ja toimi heti.

Kirjoitettu

Mä hain sen puhelimella ja toimi heti.

Toimiihan se, mutta jos luuri pääsee heilumaan kabiinissa ku hullun mulkku, niin mittaustarkkuus on täysin hanurista.

Kirjoitettu

Toimiihan se, mutta jos luuri pääsee heilumaan kabiinissa ku hullun mulkku, niin mittaustarkkuus on täysin hanurista.

Sehän ottaa gps:n kautta lukemat...Ei pitäs olla suurta merkitystä kunhan signaali o hyvä.Kai.

Kirjoitettu

Sehän ottaa gps:n kautta lukemat...Ei pitäs olla suurta merkitystä kunhan signaali o hyvä.Kai.

Ei ainakaa tää mun PocketDyno käytä gepsiä mihinkään. Ainoastaan puhelimen kiihtyvyysantureita tai mitä ne nyt Iphonessa onkaan.

Kirjoitettu

Ei ainakaa tää mun PocketDyno käytä gepsiä mihinkään. Ainoastaan puhelimen kiihtyvyysantureita tai mitä ne nyt Iphonessa onkaan.

Aaa...Mul o eri versio.Kai.

Kirjoitettu

Aaa...Mul o eri versio.Kai.

Ei siinä toimintaperiaatteessa pitäis olla eroa onko sulla se ilmaisversio tai PocketDyno +. Oot ajanu taas liikaa sillä tojotan kukkapurkilla, huomaatko, siitä ei seuraa mitään hyvää.

Kirjoitettu

Ei siinä toimintaperiaatteessa pitäis olla eroa onko sulla se ilmaisversio tai PocketDyno +. Oot ajanu taas liikaa sillä tojotan kukkapurkilla, huomaatko, siitä ei seuraa mitään hyvää.

:D Mun mielest toi käskee pistää sijaintipalvelut päälle ihan samalla tavalla ku esim gps speed...Pitää  kokeilla.

Kirjoitettu

:D Mun mielest toi käskee pistää sijaintipalvelut päälle ihan samalla tavalla ku esim gps speed...Pitää  kokeilla.

Sekotat johonkin toiseen ohjelmaan.

"PocketDyno uses the iPhone’s built-in accelerometer to measure the drag racing performance of your vehicle."

Kirjoitettu

Sekotat johonkin toiseen ohjelmaan.

"PocketDyno uses the iPhone’s built-in accelerometer to measure the drag racing performance of your vehicle."

Tääki o hyvin mahdollista  ;D Mulla toi kyl aina könöttää telineessään,joten hyvin mahdollista.

Kirjoitettu

Testasin tänään tuota PocketDynoa iPhonessa ja ihan hyvin se tuntuu toimivan m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...