Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".

Recommended Posts

Kirjoitettu

ok, eli autoon menee n.10 neliöö?

tosta parsasta puuttuu eristeet ja pitää sen edestä ääntäkin....

motonet olis parinsadan metrin päässä  :W :)

Mä haen huomenna vielä neljännen laatikon eli sitten olis 16 neliötä. Eron huomaa kun koputtelee peltejä eli nyt innolla odotan lopputulosta.Mä olen laittanut ulkopelteihinkin eli ovien sisään isot palat niin loppuu värinät sieltäkin.
  • Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• tarmo68

1200

• cam68

242

• -vellu

108

• pantera

59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Mä haen huomenna vielä neljännen laatikon eli sitten olis 16 neliötä. Eron huomaa kun koputtelee peltejä eli nyt innolla odotan lopputulosta.Mä olen laittanut ulkopelteihinkin eli ovien sisään isot palat niin loppuu värinät sieltäkin.

ok

thanks  m/

Kirjoitettu

Takalaatikon vaimennus valmis ja samalla sain akun asennettua omalle paikalleen. Huomenna takajarrut ja letkut.

Kirjoitettu

Onko kuin painavaa kamaa toi vaimennusmatto?

oisko 3 kg neliö. Kyllähän se painaa mutta kun ei olla kilpuria tekemässä niin panostetaan mukavuuteen. Laitoin 2 kerrosta tulipeltiin.
Kirjoitettu

Ookoo, joskus suttailin kokeeks noise killerii tönikästä pensselillä, jäi semmonen fiilis et vaimensi huomattavasti eikä painanu paljoo.

Toki surullisen näkönen lopputulos verrattuna siistiin mattoon.

Kirjoitettu

Ookoo, joskus suttailin kokeeks noise killerii tönikästä pensselillä, jäi semmonen fiilis et vaimensi huomattavasti eikä painanu paljoo.

Toki surullisen näkönen lopputulos verrattuna siistiin mattoon.

kyllä tossa kun auton peltejä koputtelee nii ero on kyllä huomattava.
Kirjoitettu

Takaluukun ja koko auton  äänieristys valmis, akku paikoillaan ja tectylit ruiskuteltu koteloihin. Lisäsin eristettä pyöräkoteloihin jotta rengas melu jäisi ulkopuolelle. Huomenna jatkan kesken jäänyttä taka- ja käsijarrun asennusta.

resized-DSC05517.JPG.e071cd28bd07d008b0a9e07c1a69d1e1.JPG

Kirjoitettu

Tänään pa-tankki ja letkut, ellei tallista kätkee sähköt. Nyt ainakin valot pätkii koko ajan.

Kirjoitettu

sulla vauhti päällä.. keep on going!  \m/ *clap* m/

nuoruuden innolla painetaan.
Kirjoitettu

Pumppu ja suodatin asennettu tankin kylkeen,mittarinanturi sisälle ja johdot vedettu niin pumpulle kuin anturillekkin. Lopulta tankki vielä paikoilleen ja hyvin sopi.

Takaluukun tiivistekkin tuli liimattua.

resized-DSC05531.JPG.8711a3e853d50e0b89426d0bb515d8ce.JPG

Kirjoitettu

Pitää saada auto verhoilijalle ja kun sisusta on valmis niin loppu on sitten omasta tekemisestä kiinni.Jos nyt vaikka tähdätään kevät aurinkoon. Mukavaa tää on nyt tehdä kun osat uusia ja puhtaita.

Kirjoitettu

Takapää näyttää tältä. Valot ja p-a täyttökorkki asennettiin tänään. P-A korkin täyttöputki ei sopinut ilman fiksausta eli ei ollut samassa linjassa kuin tankin täyttöputki.

resized-DSC05537.JPG.83fdc48ff6daa9a283fedf9dcfb0eaac.JPG

Kirjoitettu

Oli valot paremman näköiset livenä , kuva heijastelee melkolailla.  :)

Kirjoitettu

Tänään vedettiin akku kaapeli kojelaudan alle ja stereoiden rca kaapelit kojelaudan alta takaluukkuun ja vahvistimelle. Keskikajarit ja jakosuotimet tuli asennettua jalkatiloihin.

resized-DSC05538.JPG.0a54c34dd2af1c8c38223b27db7e0d03.JPG

Kirjoitettu

Virtajohdot ja signaalijohdot eri kautta ettei tule häiriötä.

resized-DSC05540.JPG.fede2cbf206c2463038833c369e6abf5.JPG

Kirjoitettu

Todellakin kiva varmasti kasailla ku ei ookkaan enää kokomies alustamassassa tai muuten vaan öljystä liassa. Hyvältä näyttää!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...