-vellu Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Onko 17.5. ainoa dynopäivä ja seuraava vasta syksyllä? Ois vaan kiva tietää mitä tuo kärry sanoo... Eiköhän noita järjestetä parit kolmet tällä ajokaudella. Viimeiset loppusyksystä ja jossain kesällä sitten yhdet. Katellaan tämän toukokuun saldo ja pannaan KESÄ-DYNO -topicci sitten pystyyn sen jälkeen
Sarita Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Eiköhän noita järjestetä parit kolmet tällä ajokaudella. Viimeiset loppusyksystä ja jossain kesällä sitten yhdet. Katellaan tämän toukokuun saldo ja pannaan KESÄ-DYNO -topicci sitten pystyyn sen jälkeen Kunhan ei ole 13.-15.6. (työmatkalla).
Cosa Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Voinhan mä tulla Saritan Camarolla, mutta toisaalta nyt kiinnostaisi nuo omat lukemat
Sarita Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Voinhan mä tulla Saritan Camarolla, mutta toisaalta nyt kiinnostaisi nuo omat lukemat Menet vaan omallas, muuten jää vaivaamaan!
Senior Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Menet vaan omallas, muuten jää vaivaamaan! Katkesi verisuoni päästä
set28 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kunhan ei ole 13.-15.6. (työmatkalla). GM-Cruisesr summermeet
mikke Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 penan camaro pitäs kans pistää dyno jonoo.
mikke Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2008 Pena Who Nimimerkki? Ahvenainen ei oo nimimerkkiä ja jäsenyyskin on hoidettu kuntoon josko nyt pääsis jonoon?
-vellu Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2008 Ahvenainen ei oo nimimerkkiä ja jäsenyyskin on hoidettu kuntoon josko nyt pääsis jonoon? Sorry, olin tämän unohtanut Nyt on listalla
CamRaato94 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2008 Haluan osallistua tähän, mutta pitäisi saada tuo syyläri asennettua. Taidan pistää sen tulemaan pikalentorahtina o2 sensorien kera! Enää ei kitise oravat sun muut päästäiset laatikossa, vaan ongelma oli A/C kompura. Leipoi kiinni eikä enää ole häiritsemässä Perförmänsa menoa. Vakaa aikomus tulla dynottamaan, mutta tässä on toki varasijalla olijalle mahdollisuus...
zodiack Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2008 kummallahan tänne tulis... hmmm
CamRaato94 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2008 Syyläri paikattu poppaskonstilitkulla (Carlake syylärin paikkaaja). EI mennyt nesteet edes puuromaisiksi tai muuten epäilyttäviksi, kuten jotkut aineet tekee. Ei muutaku rullille! Uusi syyläri saattaa ehkä kuitenkin ehtiä ennen Dynopäivää... Saas nähdä. Pika-asennusapua täältä?
zodiack Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2008 voi olla et tuun 4 gennerillä... sais hyvin sit verrattua mitä nyt ja mitä sit uudella motoorilla
Sarita Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2008 Mee vaan omallas. Älä sorki mun vehkeitä,kun itse olen poissa!
-vellu Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2008 Niin tämähän on ensi lauantaina Onko lisää varapaikoille tulijoita? Kannattaisi nyt ilmoittautua, koska ainakin pari ensimmäistä varapaikkalaisista pääsee todennäköisesti vetämään vedon ...vai käykö niin, että otan Tiinan moposkootterin rullille Lisätietoa viikon aikana
zoidberg Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2008 Mut voi poistaa varapaikalta. Ei saa autoa pariin viikkoon liikenteeseen.
zodiack Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 jos tuun 4 genillä ni tuun jossain 11 maissa paikalle... jos blowerilla ni sit tuun miken kans samaa matkaa
-vellu Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Lista päivitetty 1. sivulle. Nyt ei ole enää ketään varapaikoilla, joten kaikki tähän mennessä ilmoittautuneet pääsee Dynoon. Onko vielä varapaikoille tulijoita?
z 28 jari Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Lista päivitetty 1. sivulle. Nyt ei ole enää ketään varapaikoilla, joten kaikki tähän mennessä ilmoittautuneet pääsee Dynoon. Onko vielä varapaikoille tulijoita? Juu
Nupa Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Eli tappaminen aamusella siinä huoltsikalla taas kö?
Nupa Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Ja mikähän on aamusella ? Jaa. Rusalla klo 9?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään